يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰

9 سوال جامعه اسلامی از احمدی‌نژاد

جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۴
کد مطلب: 237547
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان سوالاتی را از محمود احمدی‌نژاد پرسید و خواستار پاسخگویی رئیس جمهور شد.
 
به گزارش جهان به نقل از فارس، سیدعلی موسوی دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در ضیافت افطاری رئیس جمهور که شب گذشته برگزار شد، با اشاره به اینکه اروپا انسجام خود را از دست داده و همچنین آمریکا نیز دچار بحران مشکلات است، گفت: با توجه به تحریم‌های غرب علیه جمهوری اسلامی و همچنین اجرای طرح هدفمندی یارانه که به نوعی ریاضت اقتصادی به حساب می‌آید، سیاست پیش برنده ایران در مذاکرات 1+5 آینده چگونه خواهد بود.
 
موسوی به نوسان بازار ارز اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه ایران دچار تحریم است و بازار ارز و دلا نیز همواره در حال نوسان است، قطعا فشار آن به مردم وارد خواهد شد.
 
وی افزود: برنامه دولت برای کنترل این نوسانات چیست، و در یک سال آینده عمر باقیمانده دولت چه سیاستی برای این امر اتخاذ شده است؟
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مورد بحران سوریه گفت: گروه‌های تروریستی چند دولت و چند حکومت سوریه که عمدتا از طرف آمریکا و اروپا حمایت می‌شود، و می‌گویند که سوریه جزء بیداری اسلامی نیست و این کشور یکی از خطوط قرمز ما است.
 
موسوی اضافه کرد: با توجه به این وضعیت و همچنین حمایت جمهوری اسلامی از سوریه، حال سؤالی و خواست برای جامعه دانشگاهی این است که آیا این همان بیداری انسانی که حضرتعالی در صحبت‌هایتان بر روی آن تاکید دارید؟!
 
این فعال دانشجویی ادامه داد: بحث دیگر اینکه خط قرمز نهایی ما در حمایت از سوریه تا چه زمانی است و سیاست شفاف دولت ما در این موضوع به چه صورت است؟
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان به بیان سئوالاتی از فعالیت‌های وزارتخارجه پرداخت و تصریح کرد: دست‌آورد اخیر سفر وزیر امور خارجه سوریه به ایران چه بود و آیا مسئله سوریه، بحران‌های کشورهای غربی و تحریم کشورهای بر مذاکرات 1+5  تاثیری خواهد داشت.
 
وی افزود: وزیر امور خارجه به معارضان سوری درخواست جلسه مشترک داد؟، آیا ما با تروریست‌ها فقط باید جلسه مشترک بگذاریم؛ آیا این موضوع انفعال جمهوری اسلامی را نشان نمی‌دهد.
 
موسوی به سفرهای استانی هئیت دولت اشاره کرد و اظهار داشت: بحث سفرهای استانی هیئت محترم دولت که چند دور در تمام استان‌ها برگزار شد و مصوبات فراوانی به دنبال داشت، حالا بفرمایید سرنوشت این مصوبات به چه صورت خواهد بود.
 
دبیر تشکیلات اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در مورد حقوق استخدام کارکنان شرکتی در نهادها و وزارتخانه‌های مختلف گفت: نظام پرداخت هماهنگ حقوق به کجا رسیده است؟
 
موسوی در مورد مسکن مهر نیز تصریح کرد: پروژه مسکن مهر به ویژه شهرک‌سازی در استان‌های کشور با توجه به رکود بودجه در بازار مسکن به چه صورت خواهد بود؟
 
این فعال دانشجویی در مورد به کارگیری اساتید در دانشگاه‌ها تاکید کرد: در بحث دانشگاه‌ها، کادر سازی و نیرو سازی در دانشگاه‌ها و به کار گیری اساتید متعهد در مقابل اساتید سکولار، در طول این 7 سال به چه صورت عمل شده است؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *