سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۶

روایتی جدید از خالی کردن جای امام زمان در جلسات و نماز جماعت جریان انحرافی

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 234136
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: بعضی از افراد با طرح مسائل دروغین درباره امام زمان(عج) رسوای عام وخاص شدند.
به گزارش جهان به نقل از فارس به نقل از روابط عمومی سپاه محمد رسول الله(ص) حجت الاسلام عبدالعلی گواهی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمدرسول الله (ص) تهران بزرگ در گردهمایی عقیدتی رزمندگان سپاه تهران بزرگ افزود : درباره مهدویت و امام زمان (عج) و ظهور آن حضرت چه در زمان غیبت صغری وچه درزمان غیبت کبری نظرات مختلفی مطرح بوده که این مسائل در دوران ابتدایی انقلاب نمود بیشتری پیدا کرد گروهی به دروغ ادعا کردند که با حضرت دیدار داشته اند و گروهی دیگر  پا را فراتر گذاشتند و خود را منجی موعود معرفی کردند که جز بر ملا شدن دروغشان وشهره شدن در نزد مردم البته به عنوان افراد خرافه پرست و شیاد چیزی عایدشان نشد.                                                              
 
وی با اشاره به جریانات اخیر و ظهور گروههای منحرف گفت: پس از رو شدن نقشه های وابستگان جریان انجمن حجتیه که مدعی بودند باید ظلم وستم و فساد در جهان بیشتر شود و ما باید این زمینه را فراهم نماییم گروهی نیز در زمان فعلی پا را از این فراتر گذاشتند و گفتند دوران ظهور صغری فرا رسیده و ما دیگر نیاز به واسطه نداریم و باید ولایت فقیه محو شود.
 
گواهی ادامه داد: متأسفانه بعضی از افراد این جریان در بدنه دولت نفوذ پیدا کردند و گاهی در مجالس رسمی صندلی خالی برای نشستن امام زمان(عج) در کنار خود قرار می دادند و یا در نماز جماعت در صف جلو جایی برای حضور آقا در نظر می گرفتند و بازاز این فراتر رفتند و فیلمی با عنوان "به سوی ظهور" ساختند وخود را یاران واقعی امام زمان(عج) معرفی کردند وآن را در بین مردم پخش کردند که باز چیزی به جز رسوایی عایدشان نشد و لذا اکنون در انزوای کامل به سر می برند و در حقیقت سرنوشت کسانی که بخواهند با ولایت دشمنی نمایند همین است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اینها اگه باور دارن که امام زمان (عج) توی نماز جماعتشون هست چرا جای پیش نماز رو در اختیار آقا امام زمان (عج) قرار نمیدن و به ایشون اقتدا نمیکنن؟
مگر در عالم عادلتر از امام زمان (عج) هم برای اقتدا کردن داریم؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه! این را مد نظر داشته باشیم که پرداختن به این گونه مباحث (جریان انحرافی) خود وارد شدن به این جریان است و باید مراقب باشیم که به جریان دامن نزنیم و درموردش صحبت نکنیم. چون چیزی جز تضعیف دولت و نظام عاید کسی نمی شود.
Iran, Islamic Republic of
رسوای عام وخاص غلط است
بهتر است خاص و عام گفته شود
تشکر
United States
این آقا تو جلسات بوده که داره به طور قاطع میگه؟
سال گذشته روزنامه ايران با يك پيرزن مصاحبه كرد و اون مدعي شده بود كه صداي نماز شب م... سر كوچه مي رود و از اين ....
اين ها با كار رسانه اي و غيره هم دارند از فلاني يك رابط با حضرت مي سازند
Iran, Islamic Republic of
اگر جریان انحرافی واقعی رو میخوای برین سخنان رهبر د ر14/3/90 رو بخونید فقط یک بار بخونید متوجه میشید که جریان انحرافی به چه کسانی و چه شخصیتهای گفته میشه فقط خودتون بخونید متوجه میشید