دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
هشدار اوباما به كنگره

تشدید تحریم اختلاف غربیها را بیشتر می كند

يکشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۸
کد مطلب: 233886
یك روزنامه سوییسی نوشت : باراك اوباما رییس جمهوری آمریكا به كنگره این كشور در خصوص تشدید تحریم های ایران هشدار داده است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، روزنامه سوییسی 'نئوزرشر تسایتونگ' افزود:رییس جمهوری آمریكا در دیدارهای خصوصی با نمایندگان كنگره نسبت به اتخاذ تدابیر گسترده تر تحریمی علیه ایران هشدار داده است.

این روزنامه سوییسی خاطرنشان كرد، تحریم های جدید كه كنگره آمریكا بدنبال آن است، علیه برخی از شركت های كشتیرانی خارجی خواهد بود كه به ایران كمك می كنند تا نفت خود را به مقاصد مختلف حمل كند.

به نوشته این روزنامه سوییسی، این درحالی است كه دولت آمریكا بیم آن را دارد كه منافع همپیمانانش در این زمینه ضربه ببیند.

'نئوزرشر تسایتونگ' افزود: دولت آمریكا بر این عقیده است كه تشدید تحریم ها ، اختلافات كشورهای غربی مقابل ایران را بیشتر می كند.

روزنامه سوییسی یادآور شد كه به رغم تحریم ها، شركت های مختلفی در سوییس ، چین، مالزی و بسیاری از كشورهای دیگر اقدام به حمل و نقل نفت ایران می كنند.

دو ماه پیش نیز دولت آمریكا ۱۱كشور ژاپن، بلژیك، انگلیس، جمهوری چك، فرانسه، آلمان، یونان، ایتالیا، هلند، لهستان و اسپانیا را از اعمال تحریم های جدید علیه ایران مستثنی كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *