سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۱۳

پروژه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی برای ترور پروفسور جوانفکر!

سه شنبه ۲۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۶
کد مطلب: 233015
مدیر عامل موسسه ایران که گویا انتقادات برخی شخصیت های مطرح و رسانه های معروف ارزشی نسبت به عملکردش، وی را دچار خیال خود مهم‌بینی کرده، در موضعی جالب مدعی شد تهدید به ترور شده است.
به گزارش جهان، علی اکبر جوانفکر حتی ادعا کرده که برای بار دوم تهدید به ترور شده است.

سایت موسسه ایران در این باره نوشته است: طی هفته جاری، نامه ای تهدید آمیز علیه جوانفکر،‌ با پیک موتوری به دبیرخانه موسسه فرهنگی مطبوعاتی ایران تحویل داده شده است.  پیش از این نیز فرد دیگری با ارسال یک نامه مشابه، با ذکر مشخصات خود،‌ جوانفکر را به مرگ تهدید کرده بود. وی با شکایت جوانفکر تحت تعقیب قرار گرفت اما سرپرست موسسه فرهنگی-مطبوعاتی ایران پس از مواجه شدن با اظهار ندامت وی، از پیگیری شکایت خود صرف نظر کرد.
 
به ادعای این سایت "نامه جدید بر خلاف نامه تهدید آمیز قبلی بدون امضاء و مشخصات و با جعل عنوان "جمعیت انصار حزب الله" ارسال شده است."
 
جالب آنکه این سایت تحت مدیریت جوانفکر، تلویحا روزنامه کیهان و تهران امروز را هم به زمینه سازی برای این تهدید متهم کرده و نوشته است: "تهدید اخیر پس از انتشار خبر ویژه کیهان و گزارش روزنامه تهران امروز مبنی بر "هشدار شدیدالحن علما به جوانفکر" صورت گرفته است. در گزارش کیهان مطالب دروغ و خلاف واقع به جوانفکر نسبت داده شده بود و روزنامه تهران امروز نیز با مبنا قرار دادن اکاذیب روزنامه کیهان، گفت و گویی تحت عنوان هشدار شدیدالحن علما به جوانفکر را منتشر کرد. "
 
گویا جوانفکر از دستگاه های ذیربط درخواست کرده است تا به "فوریت" این مساله را مورد رسیدگی قرار دهند و عاملان و آمران اینگونه تهدیدها شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند. 
 
به نظر می رسد برخی افراد که به واسطه طرد شخصیت‌های زبده و مجرب از دولت، به پست و مقامی رسیده اند، احساس می کنند به اندازه ای از "مهم بودن" رسیده اند که خبر ترور آن ها قابل باور باشد!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای جوانفکر پیشنهاد میشود برای اینکه بتوانیم تروریست ها را به دام بیندازیم از فردا بدون محافظات از خونه بیا بیرون ببینیم اصلا" کسی شمارو میشناسه که بعدا" ببینیم ایا کسی هم هست که به فکر ترور تو باشه
مزاح کردند!!!!!!!!!!!!!!!شاد شدیم!
United States
تو احتیاج به ترور نداری بلکه زبان خودت ترورت کرده
تجربه 34 سال انقلاب نشان داده كه ترور ها وانفجارات را ايادي استكبار عليه كساني انجام داده اند كه بودنشان تقويت وپيشرفت كشور ايران بوده است ومعمولا"هم به كاه دان نمي زنند. وحالا يك سوال بودن امثال آقاي جوانفكر چه سودي براي انقلاب دارد وچه زياني براي دشمنان؟
Iran, Islamic Republic of
چرا همه به اقای جوانفکر بد و بیراه میگن؟
ایشون جبهه رفتن و نمایشگاه مطبوعات امسال از ایشان به خوبی استقبال کردند و ... حالا چرا؟
مردم اگر چه نامشان عوام است اما به بركت نظان اسلامي آنقدر شعور دارند كه به ... چون شمائي گوش نمي كنند چه برسد به آنكه قصد جان شما را بكنند.
United States
کتاب گینس میتونه این ادعا رو ثبت کنه. جک جالبی بود خندیدیم!
من از خبرنگاران روزنامه ايران هستم. شما نمي‌دانيد اين آقا چقدر خوش‌اخلاق(!) هستند... آنقدر كه هر وقت آفتابي مي‌شه، هيچ كس جرات رفتن به طرف ايشان را نداره. هر شب ساعت 9 شب هم كه مي‌شه، تازه آقا يادش مي‌افته كه مي‌خواد سرمقاله بنويسه و يه جماعت را معطل خودش مي‌كنه تا ... خودش را كه عشق شديدي به نوشتن انها داره (البته همش را خودش نمي‌نويسه، بلكه ... زحمت اين امر را مي‌كشند) به ... مردم بده. خلاصه از وقتي كه پا به اين روزنامه گذاشته، خير و بركت از در ديگر روزنامه بيرون رفته. خلاصه مي‌خوام بگم كه زياد اين آقا را جدي نگيريد. ما كه جدي نگرفتيم و روزشماري مي‌كنيم براي رفتن ايشان از اين روزنامه.
United States
"پروژه پیچیده امنیتی - اطلاعاتی برای ترور پروفسور جوانفکر!"
اصلا گیرم که جوانفکر عددی نیست و خیلی هم آدم بدیه. خوب؟ یعنی چی پروفسور؟
Iran, Islamic Republic of
تروریستها آنقدر هم بی کار نیستند که تو را ترور کنند
United States
جناب جوانفکر شما که بعد از ماجرای ورود نیروهای دادستانی به موسسه ایران، برای خود محافظ گماردید، دیگر از چه ناراحت هستید؟
اگر كسي مي خواست اين آقاي شيرين را ترور كند در زمان اصلاحات كه ايشان حامی خاتمي بود بايد اين اتفاق مي افتاد!!!!!!
به هر حال تئوري خیالات هم در سياست ايران جای خود را باز كرده است
چند روز پیش هم در خبرها آمده بود که یک "جوان"که "فکر" میکرده نابغه کنکور است اقدام به خود ربائی کرده است!