سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۷

طعنه‌بهزادفراهانی به‌دخترش گلشیفته درسیما

چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 231913
بهزاد فراهانی در برنامه ای که به مناسبت جشنواره کیش برگزار می شد، با ذکر خاطره ای خاص، ظاهراً طعنه ای نثار دخترش گلشیفته ، کرده است.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب ؛ وی در این برنامه در پاسخ به سئوال مجری که از او خواست خاطره ای را مطرح کند ، بدون دلیل خاصی به خاطره مشترکش با مرحوم فتحی بازیگر نقش عمرعاص در سریال امام علی (ع) اشاره کرد.

وی گفت : ما در یکی از مناطق جنوبی کار فیلم برداری را انجام می دادیم و شبها برای استراحت به هتلی در بندر عباس می رفتیم . یک دکه کوچک در مسیر بود که گاهی آنجا می ایستادیم و خرید می کردیم . یک روز که آنجا بودیم ، دختری جوان به انجا آمد و توهین های بدی را نثار پیر مردی که صاحب دکه بود کرد و رفت . فتحی از او پرسید : چرا جوابش را ندادی ؟ پیر مرد مکثی کرد و سرش را پایین انداخت و گفت : او دخترم بود ! برای همین پاسخی به او ندادم!

برخی بیان این خاطره از سوی بهزاد فراهانی را پاسخی تلویحی به افرادی می دانند که همواره از این بازیگر برجسته در مورد واکنشش به اقدامات غیراخلاقی دخترش ، سئوال می کنند.

بهزاد فراهانی پیش از این در گفت و گویی در مورد اقدامات گلشیفته گفته بود: مسائل دخترم به من ارتباطی ندارد، این همه بدبخت در دنیا هست، بند کردید به دختر من!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
همچنان که خداوند هیچ کس را به واسطه گناه کس دیگری مجازات نمی کند، ما نیز حق نداریم آقای فراهانی را به خاطر خطاهای دخترش ملامت کنیم. این به دور از شرع و انصاف است. فقط از خدا بخواهیم که خداوند همه ما را به راه راست هدایت فرماید. آمین
خدا به راه اسلام برگردونه گلشیفته فراهانی رو
البته ایشان می تواند کارهای دخترش را محکوم کند و اعلام کند که دیگر هیچ رابطه ای با او ندارد
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
یادم میاد چندین سال پیش همین مشکل برای هنرمند عزیز مرحوم جهانگیر فروهر پیش آمد
در آن زمان لیلا فروهر در یه فیلم مستهجن ستاره فیلم بود که از زبان آقای فروهر چنین نقل قول شد که گفته بودند چون خودم هنرمندم و با هنرم در خدمت مردم هستم از اینکه دخترم هم هنرمند هست خوشحال بودم اما با بازی او در این فیلم آبرویم را برد و میگفتند برای کشتن او جایزه گذاشت
که مدت زیادی هم از این مسئله نگذشت که آقای فروهر در غربت تسلیم مرگ شد
کاری ندارم اما بهزاد فراهانی رو سالهاست در تلویزیون و سینما دیده ایم سالهاست که جز خوشنامی و زندگی بی حاشیه و آبرو داری ازش چیزی ندیده و نشنیده ایم که اگه جز این گفته بشه من یکی که پای خصومت و بی انصافی میذارم نه از خودش نه از دختر دیگه ش شقایق به نظر من حداقل درک اینو داره که از جایگاه پدرش نزد مردم دفاع کنه

کاش بدانیم که هیچ پدری راضی نیست این سرنوشت فرزندش باشه
عمری با آبروریزی پیش هموطنانش و با طعنه و خجالت به چه رویی روزی بخواد برگرده اما یک پدر به هرحال پدره اینو خوبه همه درک کنیم
Iran, Islamic Republic of
کی میدونه؟ شاید شبها از غصه خوابش نبره