يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
۱۱

ادعای بامزه رژیم صهیونیستی درباره لبخند احمدی‌نژاد در برزیل

يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۷
کد مطلب: 230059
رسانه های صهیونیستی که همواره در خصوص مصافحه مقامات ایرانی با مقامات اسرائیلی دروغپردازی می کنند، این بار با انتشار خبری مدعی لبخند زدن احمدی نژاد به مقامات رژیم صهیونیستی در کنفرانس ریو+20 شدند.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب، سایت صهیونیستی الگماینر در این زمینه ادعا کرد: هاکوهن، عضو کنست اسرائیل که در کنفرانس ریو+20 در برزیل حضور داشته است، گفت: احمدی نژاد با وجود نشانه ای که روز میز من  و نشانه ای که روی کتم بود، قدمی به جلو امد و سری تکان داد به سمت ما لبخند زد.
 
وی افزود: ایرانی ها در حال عادی به جای اینکه مستقیم از کنار هیئت اسرائیل رد شوند، دور می زنند و از راه دیگری می روند.
 
به نوشته ی الگماینر ، کشورهایی که در این جلسه حضور داشتند به تریتب حروف الفبا در کنار یکدیگر قرار داده شده بودند. بنابر این ترتیب ایران و اسرائیل هم تقریبا در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند.
 
هاکوهن در صفحه ی فیس بوک خود نوشت:  زمانی که احمدی نژاد و اطرافیانش از جای خود بلند شدند، سنت شکنی کردند و به جای اینکه از راه دیگری بروند از کنار ما رد شدند و همین موضوع بسیار موجب تعجب مقامات وازرت حارجه شد.
 
وی افزود: زمانی که احمدی نژاد را در برزیل دیدم، او رهبر کشوری که بدنبال ساخت سلاح هسته ای باشد، به نظر نمی آمد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اشدا علی الکفار است به موقش
United States
صهیونیستها ظاهرا از این تمثیل ایرانیها که میگویند فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه خبر ندارند.!!!!!!!!!
بدبختن، بذار دلشون به این خوش باشه که از کنار میزشان گذشتیم .
بیچاره ها به یک لبخند مسئولین ایرانی هم راضی هستند.
اولا خنده ممكن است از روي تمسخر و از روي ديدن دشمن محتضر باشد! دوم آنكه هر وقت فاسقي خبر داد در مورد آن تحقيق كنيد. مگر اسرائيلي‌ها كلا يك دروغ بيشتر اند؟
اگر احمدی نژاد میز آنها را دور نزده باشد بسیار کار خوبی کرده است، چرا ما کنار بکشیم، کسی که باید کنار بکشد آن ...ها هستند ، تا حالا هم اگر مقامات ایران از برخورد جلوگیری کرده اند اشتباه کرده اند، آنها باید راه را برای ایرانی ها باز کنند. دور زدن از موضع ضعف است. خنده احمدی هم تیری بر قلب همه آنهاست.
از کنارتون که مهم نیست به زودی از روتون رد میشیم
احمدی نژاد با دید تمسخر آمیز به اونا نگاه کرده و از طرفی هم از کنارشون رد شده که بهشون بفهمونه که اونا چقد بدبخت و حقیر شده اند که در مقابل ملت سرفراز ایران اسلامی عددی نبوده و دیده نمی شوند !
راستی اگه راجع به خاتمی این حرف رو گفته بودن دیگه ادعای بامزه نبود نه؟!
Iran, Islamic Republic of
اساس و موجودیت صهیونیستهای بدبخت توسط آقای احمدی نژاد مورد تردید قرار گرفته و بعنوان اولین رئیس دولت یک کشور هولوکاست را به تمسخر گرفته و آنرا افسانه خطاب کرده ، حالا صهیونیستها خوشحالند که از کنار آنها رد شده و یک لبخند هم به آنها زده. خدا رحم کنه ببین دیگه چه نقشه ای برای آنها کشیده است.
Iran, Islamic Republic of
فكر ميكنيد به وجود اوردن عمدي تورم چند صد درصدي جز لبخند به اسرائيل است ؟