دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰

گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل90

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب: 229259
عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حسینیان و پورمختار گزینه‌های ریاست کمیسیون اصل نود هستند، افزود: رئیس کمیسیون هفته آینده تعیین می‌شود.
به گزارش جهان حسین آذین عضو کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص تعیین رئیس برای این کمیسیون اظهار داشت: بر اساس آئین‌نامه داخلی انتخابات ریاست کمیسیون اصل 90 باید در صحن علنی مجلس برگزار شود.
 
وی افزود: با توجه به اینکه رؤسای تمام کمیسیون‌ها مشخص شده و فقط کمیسیون اصل 90 باقی مانده است، هفته آتی انتخاب رئیس کمیسیون اصل 90 در دستور کار صحن علنی مجلس قرار می‌گیرد.
 
آذین ادامه داد: افرادی که متقاضی ریاست کمیسیون هستند، در صحن علنی اعلام آمادگی می‌کنند و بعد از رای گیری نهایی رئیس کمیسیون اصل 90 مشخص می‌شود.
 
این نماینده مجلس با ذکر این مسئله که رئیس کمیسیون اصل 90 باید یک سری تخصص‌ها و مهارت‌ها را داشته باشد، گفت:‌ در حال حاضر محمد علی پورمختار و روح‌الله حسینیان دو گزینه مطرح برای ریاست کمیسیون اصل 90 مجلس هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *