پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰

جهيزيه‌اي به ياد روح‌الله محمودیان

يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 227736
توانايي نداشتن جوانان براي ازدواج منجر به گسترش معضلات و آسيب هاي اجتماعي مي شود.
به گزارش جهان، خیریه همت در وبگاه خود نوشت:

سلام و خداقوت

شرح مختصر اين پرونده ما، درخواست براي تهيه يك جهيزيه براي خانواده اي آبرودار و نيازمند است.

خانم ز. د  فرزند سید حسن در خانواده ای زندگی می کند که بدلیل مشکلات مالی پدر مسنّ بیکارش هنوز نتوانسته وسایل زندگی مشترک آینده شان را فراهم کند.

این خانواده سادات جلیل القدر  که براي تهيه جهيزيه دخترشان درمانده شده اند و نمي دانستند چه کنند و براي تأمين جهيزيه دختر خود، به هر کاري دست زده بودند ولي نتيجه اي نگرفته بودند و چشم به عنایت و توجه شما نیکوکاران خیریه همت دوخته اند.

آنها که چند روز دیگر قرار است جشن مختصري براي ازدواج دخترشان برگزار کنند جز خدا  و امید به لطف او سرمايه دیگری ندارند.

توانايي نداشتن جوانان براي ازدواج منجر به گسترش معضلات و آسيب هاي اجتماعي مي شود.

اميدواريم کساني که بضاعت مالي دارند نسبت به اين موضوع حساس باشند و بدانند که با کمک براي تهيه جهيزيه نوعروسان نيازمند علاوه بر شاد کردن دل مومنين و جلب رضاي خداوند به کاهش معضلات اجتماعي نيز کمک کرده اند.

تذكر :
با توجه به برگزاري مراسم بزرگداشت برادر بزرگوارمان مرحوم مغفور روح الله محموديان، قصد داريم تا اين جهيزيه را به نيابت از اين عزيز سفر كرده به اين خانواده بزرگوار هديه كرده و ثواب آن را به روح الله عزيز تقديم كنيم.

براي كمك به اين خانواده بزرگوار و آبرومند مي توانيد كمكهاي خود را به شماره حساب:008-2396820-010 يا شماره كارت: 7825-4471-9914- 6037 يا IR94 0170 0000 0010 2396 8200 08:شماره شبا نزد بانك ملي به نام مهدي قمصريان واريز كنيد.

برآورد تهيه و اهداي جهيزيه: 3 ميليون تومان

همت كنيد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *