جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۷

عکس/ وداع اشک‌بار شیرمردان دفاع مقدس دقایقی پیش از آغاز عملیات

چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۳۰
کد مطلب: 225579
اسلام آباد غرب - چهار زَبَر- اردوگاه شهید محمود شهبازی/ شهریور 1363-خداحافظی مهدی تیموری زرمنده گردان 155 علی اصغر( علیه السلام) از تیپ32 انصار الحسین پیش از رفتن به عملیات عاشورا در منطقه عملیاتی میمک

   
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحمان با یادشان شاد باد ,اینان بهشتیانی بودند که مدتی در میان زمینیان زیستند .خوشا بحال امام وشهدا .و خوشا بحال آنان که مدتی با این عزیزان همسفره و همراه بودند و خوشا بحال آنانکه برمرام آن عزیزان پرگشوده، پایدار ماندند. باشد تا خدای بزرگ اجر صبرشان را شهادت مقرر نمایند. آمین یا رب العالمین
و بدا بحال عهد شکنان و خائنین بخون شهدا و امت اسلامی
United States
بسم الله
الفبا،نگاه،خنده،گریه،......همه چیز در اون دوران فرق داشت ،یادش به خیر به برکت وجودی اسلام و ایدئولوژی قوی که این عزیزان را رشد داده بود ما الان نفس راحت در مملکتمان میکشیم.
ولی افسوس و صد افسوس .......
Iran, Islamic Republic of
من یه جوون ایرانیم که به ایرانی بودن و مسلمان بودنم افتخار میکنم اما به ظاهر اصلا" شبیه بسیجیها نیستم ... اما همیشه طرفدار حضرت آقا بودم و هستم.
ای کاش منم در اون دوران بودم و توفیق داشتم از نزدیک با شهدا مانوس باشم . خیلی به حال شهدا قبطه می خورم. امیدوارم بتونم همیشه در مسیر شهدا و ولایت باشم.
Iran, Islamic Republic of
ای کاش ما هم آن زمان بودیم ولی به نظر من آنها انتخاب شده بودند در آن برهه زمانی جانشان را فدای اسلام عزیز کنند باشد که ان‌شاءالله درباغ شهادت باز شود و ما هم به آنها بپیوندیم در رکاب امام خامنه ای و به دستور امام زمان (عج) یا به زودی در رکاب امام زمان (عج)
شرمندشون هستم
United States
فدای مردانگی تون که الان کیمیا شده