کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تکمیلی/ مجید جمالي فشي در آخرين لحظات چه گفت؟ +فیلم و تصویر لحظه اعدام

26 ارديبهشت 1391 ساعت 9:27

مجيد جمالي فشي عامل ترور شهيد علي محمدي صبح امروز در آخرين صحبت هاي خود پيش از اجراي حکم، اذعان داشت: من از لحظه‌اي كه اولين 100 دلاري را از رژيم غاصب صهيونيستي دريافت كردم بركت از زندگيم رفت و هزينه‌هاي زيادي را در زندگيم از دست دادم و اين به گونه‌اي بودكه روزي كه دستگير شدم حول و حوش 10 ميليون تومان بدهكار بودم.


به گزارش جهان، مجيد جمالي فشي عامل ترور شهيد عليمحمدي لحظاتي قبل از اجراي حكم اعدام در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران گفت: رژيم صهيونيستي در شرايط فعلي در ضعيف‌ترين موقعيت خود به سر مي‌برد به همين دليل به هرچيزي چنگ مي‌اندازد تا سقوط نكند.

جمالي فشي با اشاره به اينكه از طريق لپ‌تاب كه ويندوز قرمز بر آن نصب بود مي‌توانستيم خيلي راحت صحبت كنيم اذعان داشت: از اين طريق حتي مي‌توانستيم كلمه اسرائيل را به زبان بياوريم و مكالمات خود را انجام دهيم.

عامل ترور شهيد عليمحمدي دليل ترور را از سوي رژيم صهيونيستي ترس دانست و اذعان داشت: اسرائيل از پيشرفت هسته‌اي ايران مي‌ترسد لذا دست به اينگونه اقدامات مي‌زند.

وي خاطرنشان كرد: وقتي يك قطار با سرعت تمام مسير پيشرفت خود را طي مي‌كند اگر سنگي به طرفش پرت شود به خودش باز مي‌گردد لذا به طور حتم با ترور 4 دانشمند قطار پيشرفت ايران متوقف نخواهد شد.

جمالي فشي در خصوص فضاي حاكم در اسرائيل گفت: رژيم غاصب صهيونيستي داراي يك پادگان مسكوني نظامي است و حتي در رستوران‌هاي اين رژيم نيز مشاهده مي‌شود كه اشخاصي كه در آن حضور دارند 80 درصد نظامي هستند.

وي اذعان داشت: من از لحظه‌اي كه اولين 100 دلاري را از رژيم غاصب صهيونيستي دريافت كردم بركت از زندگيم رفت و هزينه‌هاي زيادي را در زندگيم از دست دادم و اين به گونه‌اي بودكه روزي كه دستگير شدم حول و حوش 10 ميليون تومان بدهكار بودم و اين موضوع در صورتي رخ مي‌داد كه پول زيادي را از اسرائيل گرفته بودم.

جمالي فشي تاكيد كرد: من آينه آينده كساني هستم كه قصد همكاري با اسرائيل را دارند يا در وسط راه هستند يا آخر راه، ولي در هرصورت بايستي بدانند كه اگر اعجوبه اين كار هم باشند و از نظر فكري بسيار باهوش باشند به خونسردي من در عمليات‌ها نمي‌رسند و پايان كارشان جايگاه فعلي من است.




دریافت فیلم از اینجا


کد مطلب: 223024

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/223024/تکمیلی-مجید-جمالي-فشي-آخرين-لحظات-گفت-فیلم-تصویر-لحظه-اعدام

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com