يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

هاشمی چهره ماندگار انقلاب را معرفی کرد

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۴
کد مطلب: 223020
'سیدجلال هاشمی' روز دوشنبه در جمع مردم نیشابور قبل از سخنان رئیس جمهور افزود: سفرهای استانی هیات دولت نماد عینی عدالت در كشور است.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، وی گفت: احمدی نژاد نظام سلطه را به چالش كشید وخودباوری و خودكفایی را در كشور نهادینه كرد.

وی با بیان اینكه تلاش می كنیم نیشابور را به جایگاه واقعی خود برگردانیم، افزود: دولت نهم و دهم مایه خیر و بركت نیشابور بوده و موجب توسعه زیر ساخت ها و اقدامات زیربنایی متعدد در نیشابور شده است.

وی اظهار داشت: در دولت نهم و دهم ساخت شش هزار و ۳۰۰ واحد مسكن مهر، ساخت بزرگترین زیرگذر ریلی كشور، ساخت شهرك صنعتی خیام و صدها طرح و پروژه زیربنایی در نیشابور اجرا شده است.

وی ایجاد كتابخانه مركزی، استادیوم ورزشی به ظرفیت ۱۵ هزار نفر و ایجاد مجتمع فرهنگی 'فضل ابن شاذان' را از جمله خواسته های عمده مردم این شهرستان عنوان كرد.

وی اظهار داشت: نیشابور دیار عطار، خیام، كمال الملك، عارفان، صوفیان و دانشمندان بزرگ اسلامی است.

هاشمی با بیان اینكه نیشابور دو هزار و ۳۰۰ شهید تقدیم انقلاب كرده است، افزود: با اقدامات دولت نهم و دهم كه برای سازندگی نیشابور انجام گرفته، تلاش می كنیم نیشابور را به جایگاه واقعی خود كه همچون روزگار گذشته پایتخت ایران بوده است، برسانیم.

وی با برشمردن اقدامات دولت نهم و دهم در هفت سال گذشته، گفت: هم اكنون ۳۵ هزار دانشجو در ۱۹ دانشگاه شهرستان نیشابور مشغول تحصیل هستند.

وی افزود: علاوه بر آن ۱۲ هزار صنعتگر و ۳۰ هزار نفر در بخش كشاورزی این شهرستان مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینكه نیشابور بزرگترین شهرستان استان خراسان رضوی بعد از مشهد است، گفت: این شهر ازنظر پیشرفت با شهرهای مشهد ، شیراز و اصفهان قابل قیاس است
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *