شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

استقلال:برای تشویق پرسپولیس می آییم

سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب: 220480
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت که قصد دارد امروز برای تشویق پرسپولیس به ورزشگاه آزادی برود.
به گزارش پایگاه خبری ورزش و جوانان، احمد رسولی‌نژاد گفت: همانگونه که بارها تاکید کرده‌ام، حضور پرسپولیس، استقلال و سپاهان در آسیا صرفا در قالب یک تیم باشگاهی نیست و برای همه مردم ایران اهمیت دارد. با وجود مشغله فراوانی که دارم در ورزشگاه آزادی حضور خواهم یافت تا همگام با خیل عظیم هواداران پرسپولیس و استقلال، تیم پرسپولیس که در حقیقت نماینده فوتبال ایران است را برابر الهلال تشویق کنم.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال ادامه داد: همه می‌دانند که بازی پرسپولیس و الهلال بسیار حساس است و پیروزی در این دیدار برای تعیین سرنوشت گروه اهمیت فراوانی دارد و باعث می‌شود پرسپولیس به عنوان تیم اول صعود کند و در مرحله بعد شرایط بسیار مطلوب‌تری داشته باشد.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: درخواست من از همه هواداران خوب استقلال و پرسپولیس این است که با حضور در ورزشگاه آزادی به صورت یکپارچه و یکدل نماینده فوتبال کشورمان را حمایت کنند. چراکه بحث ملی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران مطرح است و همه باید کمک کنیم تا نماینده کشورمان با شایستگی به مرحله بعد صعود کند.

پرسپولیس از ساعت ۱۷ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان الهلال عربستان است و سپاهان از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در امارات رودرروی النصر قرار می‌گیرد. فردا نیز از ساعت ۱۹:۲۰ استقلال در ورزشگاه آزادی الریان قطر را پیش‌رو خواهد داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *