پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۳

تاسف قرائتی ازمتلک گوئی سعودی ها

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۸
کد مطلب: 220332
وی تصریح کرد: باید در هر موقعیت جایی را برای نماز تعبیه کنیم زیرا خداوند در قرآن نماز را بر سایر عبادات خود مقدم شمرده است.
روزنامه خراسان نوشته است: حجت‌الاسلام قرائتی با تأکید بر لزوم موج‌آفرینی برای نماز در جامعه گفت: تأسف‌بار است که قطری‌ها برای اقامه نماز فوتبالیست‌هایشان به ما فخر می فروشند و سعودی‌ها به دلیل کاهلی در امر نماز به ما متلک می‌گویند.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور ادامه داد:چند وقت پیش نامه‌ای داشتیم از عربستان سعودی که در آن تصریح شده بود در این کشور هر جا چراغ مهتابی روشن است یعنی در آنجا مسجدی واقع شده است در حالی که در تهران روشن‌بودن این چراغ ما را به طباخی رهنمون می‌شود.
وی تصریح کرد: باید در هر موقعیت جایی را برای نماز تعبیه کنیم زیرا خداوند در قرآن نماز را بر سایر عبادات خود مقدم شمرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این وهابی ها با همه این مسجد هایشان باز هم فایده ای برایشان ندارد و ادم شان نمی کند
United States
از آقای قرائتی تعجب می کنم! مگر الگوی ما سعودی است! مگر می شود در هر جا نماز خواند؟! آیا شان و منزلت نماز اینقدر پایین است که در هر کوی و برزن و در خیابان و غیره نماز بخوانیم؟! سعودی ها بدون توجه به اتصال صفوف نماز جماعت گاهی در مغازه هایشان به مسجدالحرام یا مسجد النبی (ص) اقتدا می کنند! آیا این کار از نظر فقه شیعه صحیح است؟! بهتر است مواظب باشیم تا از آن ور بام نیفتیم!
United States
اولا شان نماز با خواندن اون در مثلا کوی و برزن پایین نمیاد لطفا بهانه سازی نکنید
ثانیا با این حرفتون که برخی کارهای اونا غلطه موافقم
ثالثا این اراذل وهابی با خون مومنین سنی و شیعه وضو میگیرن و اگر خیلی انسانن دست از ترور و ارعاب دیگران بردارند، اثبات مسلمانی پیشکش
رابعا ما برای نمازخوان کردن بچه هامون باید بیشتر کار کنیم چون در همین حد هم که این انتقاد به ما وارده باعث سرافکندگیه