پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

طرح ملی مانیتورینگ مرز اجرا می‌شود

دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۲۰
کد مطلب: 220273
فرمانده مرزبانی کشور از اجرای طرح ملی مانیتورینگ مرز خبر داد و گفت: 30 معبر رسمی کشور برای تردد افراد، خودرو ها و کنترل هویت مکانیزه می شود.
سردار حسین ذوالفقاری در گفتگو با مهر اظهار داشت: طرح ملی مانیتورینگ مرز از مرکز آغاز شده است و هم اکنون بخشی از مرزهای شرق کشور از تهران کنترل می شود. با اجرای این طرح می توان تمام مرزهای کشور را از تهران کنترل کرد.

فرمانده مرزبانی به شعار امسال اشاره کرد و گفت: به منظور تحقق شعار امسال کنترل مرزها را افزایش دادیم. ضمن اینکه با تصویب قانون مبارزه با قاچاق کالا گام های بلندتری در این رابطه برداشته می شود. کنترل مرزها افزایش یافته است و اجازه قاچاق کالا را از طریق مرز و حفره های مرزی نمی دهیم.

ذوالفقاری از انسداد مرزهای غربی کشور خبر داد و افزود: اگرچه تمرکز مرزبانی در انسداد روی مرزهای شرقی متمرکز شده است اما انسداد مرزهای غربی نیز انجام می شود. هم اکنون علاوه بر انسداد کار احداث جاده‌های دسترسی مرز انجام می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


فارسی را پاس بداریم به جای مانیتورینگ میشه از واژه نطارت استفاده کرد بخصوص که این طرح ملی هم هست