جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

پيروزي رئال مادريد در ال‌کلاسيکو

يکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 219014
مورينيو به قهرماني در لاليگا نزديک‌تر شد

رئال مادريد با پيروزي مقابل بارسلونا، اختلاف خود را با رقيب سنتي به هفت امتياز رساند.
 
دو تيم بارسلونا و رئال مادريد در چارچوب هفته سي و پنجم رقابت هاي لاليگا در نوکمپ به مصاف يکديگر رفتند که اين بازي با برتري 2 بر يک رئال مادريد به پايان رسيد تا شاگردان مورينيو با افزايش اختلاف خود با بارسلونا به هفت امتياز، قهرماني خود را در فصل جاري لاليگا تا حد زيادي تضمين کنند.

به گزارش ايسنا پپ گوارديولا سرمربي بارسلونا در اين مسابقه به تعدادي از بازيکنان اصلي خود نظير پيکه، سانچز و فابرگاس استراحت داد و از آن‌ها در ترکيب اصلي تيم خود استفاده نکرد.

در دقيقه 4، بازيکنان رئال مادريد صاحب يک ضربه کرنر شدند و پس از سانتر توپ، رونالدو با يک ضربه سر زيبا دروازه تيم ميزبان را با خطر جدي مواجه کرد اما واکنش خوب والدس مانع گل شدن اين توپ شد.

دو دقيقه بعد، اشتباه مدافعان رئال باعث شد که دني آلوس مهاجم بارسلونا در موقعيت تک با بتک با ايکر کاسياس قرار بگيرد اما دروازه بان رئال با خروج به موقع اين موقعيت را از حريف گرفت.

در دقيقه 17، بازيکنان رئال مادريد يک بار ديگر روي يک ضربه کرنر خطرناک ظاهر شدند و سامي خديرا با بهره گيري از اشتباه والدس و پيول دروازه بارسلونا را باز کرد تا سفيدپوشان با يک گل از آبي و اناري ها پيش بيفتند. اين گل مشکوک به آفسايد بود.

در دقيقه 27، ليونل مسي با يک پاس عالي ژاوي را در موقعيت بسيار مناسبي قرار داد اما ضربه اين بازيکن با فاصله کمي از دروازه رئال مادريد به بيرون رفت. در ادامه تلاش دو تيم براي گلزني بي نتيجه بود و بازي با برتري يک بر صفر رئال مادريد در نيمه اول به پايان رسيد.

در نيمه دوم، بازي منطقي رئال مادريد باعث شد که همه روزنه هاي نفوذ روي بازيکنان بارسلونا بسته شده و کار اين تيم براي زدن گل تساوي بسيار سخت شود. در دقيقه 68، شوت محکم و زميني ژاوي از فاصله کمي به اوت رفت و اين بازيکن پس از اين ضربه تعويض شد و جاي خود را به الکسيس سانچز داد.

در دقيقه 70، هنوز چند دقيقه از ورود سانچز به زمين نگذشته بود که اين بازيکن در شلوغي محوطه جريمه رئال مادريد صاحب توپ شد و دروازه کاسياس را باز کرد تا بازي يک بر يک مساوي شود.

در دقيقه 73، مسعود اوزيل با يک پاس عالي، رونالدو را صاحب توپ کرد و بازيکن شماره 7 رئال مادريد گل دوم تيمش را وارد دروازه تيم ميزبان کرد تا رئالي‌ها يک بار ديگر از حريف خود پيش بيفتند.

در دقيقه 83،رئالي‌ها در يک ضد حمله صاحب موقعيت شدند اما شوت کريم بنزما قدرت لازم را نداشت و والدس به راحتي توپ را در اختيار گرفت.

در ادامه تلاش بازيکنان بارسلونا براي جبران نتيجه بي فايده بود و رئالي ها موفق شدند با کنترل توپ و ميدان، پيروزي خود را حفظ کرده و يک برد شيرين به دست آورند.

پيش از اين ديدار نيز دو مسابقه ديگر برگزار شده بود که مايورکا با يک گل ساراگوسا را شکست داد و خيخون با نتيجه 2 بر يک مقابل رايو والکانو به برتري رسيد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *