دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۱۱

واکنش احمدی نژادبه قبول استعفای مرتضوی

يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 217827
رییس جمهور نیز با تاكید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح كنندگان، سه بار تصریح كرد كه دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.

رییس جمهوری اسلامی ایران برای پاسخگویی به نمایندگان استیضاح كننده وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی در مجلس شورای اسلامی حضور یافت و گفت كه دولت هیچ تعهدی در این باره نداده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی نژاد صبح امروز (یكشنبه) با همراهی 'محمدرضا رحیمی' معاون اول رییس جمهوری، عبدالرضا شیخ الاسلامی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی و تعدادی دیگر از اعضای هیات دولت در محل مجلس شورای اسلامی حضور یافت و با استقبال ابوترابی، حسینیان و جمعی دیگر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رو به رو شد، اما در آستانه ورود به صحن علنی مجلس شورای اسلامی آقای ابوترابی با اعلام اینكه تقاضای استیضاح از سوی عده ای از طراحان پس گرفته شده است، از رییس جمهور درخواست كرد تا در صحن علنی حضور نیابد.

رییس جمهور نیز با تاكید بر آمادگی برای پاسخگویی به استیضاح كنندگان، سه بار تصریح كرد كه دولت هیچ تعهدی در این خصوص نداده است.

احمدی نژاد بار دیگر بر آمادگی خود برای پاسخگویی به استیضاح كنندگان تاكید كرد، اما با قطعی شدن خبر پس گرفته شدن استیضاح و بنا به درخواست آقای ابوترابی مجلس شورای اسلامی را ترك كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


چشم نمایندگان روشن!! البته نماینده که چه عرض کنم...
United States
افرادی که دم از عدم بصیرت بعضی خواص می زدند حال می بینیم که چقدر دارای عدم بصیرتند!!! مجلس ما مجلس مقتدری نیست و حبی و بغضی دربعضی امور مهم عمل میکند چون طرف قول شرف داده به یک نماینده پس قانون کشک. خودمون قانون می نویسیم خودمون پاکش میکنیم صورت مساله راپاک مکنیم تا عملاً قانون را اجرا نکنند این نمایندگان بی بصیرت ما،اصلاً قانون این جور نمایندگان را قبول ندارد
United States
این هم از نشانه های خصوصیت بد رییس جمهور محترم است.
Iran, Islamic Republic of
اگر می خواست استعفا بدهد چند روز قبل می داد دیگه چرا همه کشور را مسخره خود کرده
بخاطر انتصاب مرتضوي، وزير كه هيچ نمايندگان مي بايست رييس جمهور را نيز به مجلس مي كشاندند و استيضاح مي كردند
یک آبروریزی بزرگ بود ، اعتماد مردم را بازیچه گرفتند ، معلوم نیست با چه بهایی آخرتشان را فروختند .
چه گویم که نا گفتنم بهتر است
Iran, Islamic Republic of
عملکرد همراه با حب وبغض نمایندگان وعصاره ملت را دیدیم .الحمداله

عجب نمایندگان با بصیرتی
اینها می خواهند جلوی تخلفات دولت را بگیرند ؟
من شخصا از مرتضوی خیلی خوشم نمیاد ولی به این عزیزان بفرمایین که یکی از جرم ها ی ثابت شده آقای مرتضوی را بفرمایین تا ماهم متوجه بشیم. نمیدونم میشه براساس حرف این و اون قضاوت کرد یا باید یه جرمی در دادگاه ثابت بشه و حکم نهایی صادر بشه . اگه این مساله باب بشه برا کشور خطرناکه .
Iran, Islamic Republic of
اساسا فردی که قبل از گرفتن پست متهم هست نباید به ریاست جایی منصوب بشه
Iran, Islamic Republic of
برای نمایندگان بازیچه متاسفم خلاف خلاف است زمانیکه اتفاق افتاد بایستی اغماض نشود انهم در سطح کلان متاسفم که نمیتوانند علی وار برخورد کنند