پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

راه‌اندازی سایت حراج هدایای احمدی نژاد

يکشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۱۹:۱۴
کد مطلب: 208423
معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سایت رسمی حراج هدایای رئیس‌جمهور خبر داد.

حسین بدخشان در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به اینکه در طی سال گذشته حدود ۹ طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها از سالیان گذشته اجرا می‌شد اما با به روز کردن آنها توانستیم بخش قابل توجهی از کمک‌های مردمی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: استفاده از خدمات مخابراتی و همچنین اینترنتی و در ادامه از خدمات بانک‌ها یکی از بهترین طرح‌هایی بوده است که سازمان بهزیستی توانسته است کمک‌های قابل توجهی را برای جامعه هدف خود جمع‌آوری کند.

بدخشان ادامه داد: بر اساس آمار به دست آمده از استان‌های مختلف در ماه‌های گذشته از سال جاری کمک‌های مردمی رشد قابل توجهی را در بخش‌های مختلف حمایتی، درمانی و همچنین کمک‌های مردمی در بخش مسکن داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به زودی سایت رسمی حراج هدایای رئیس‌جمهور راه‌اندازی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ورود به این سایت برای خرید هدایای رئیس‌جمهور اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس نظرات کارشناسان هدایای اهدا شده رئیس‌جمهور حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد که این هدایا پس از فروش به سازمان بهزیستی جهت هزینه کردن در بخش‌های مختلف و به ویژه مسکن مددجویان و معلولان واگذار خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنظرم حراج هدایا قطعا خلاف عزت ملی است