پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۶

فیلم/ سخنان پرشور جوان‌بحريني در محضرآقا

دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 206334
احمد حسن حجیری از جوانان انقلابی بحرین در سخنانی در وصف احساسات پاک و انقلابی مردم بحرین و غربت جوانان و شهدای این انقلاب را ابراز کرد.

احمد حسن  خطاب به رهبر  انقلاب گفت:
سلام ای فرزند رسول خدا...روح من و روح تمام  این جوانان مقاومت فدای شماوقتی که شهدای ما یکی پس از دیگری بر زمین می‌افتد، نسیمی از بوی کرامت باغ امام خمینی به مشام ما می رسد و همه کلمات مبارک شما (رهبر معظم انقلاب) را به یاد می‌آوریم. آیا می دانید به ویژه در بحرین چه می‌گذرد؟ آیا می‌دانید که ما در سرزمین پدری و وطن خود هم غریبیم؟!

اینجا


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
کاش سخنرانی این جوان عزیز بحرینی را پخش نمی کردید. واقعا بعد برگشتن این برادر عزیزمان به بحرین، آن جلادان سعودی و آل خلیفه چه بر سرش می آورند، معلوم نیست.
Iran, Islamic Republic of
یا بقه الله به فریاد مردم مظلوم بحرین برس
Iran, Islamic Republic of
جوانان و مردم ديگر كشورها به اين اعتقاد و علم رسيده اند كه حضرت امام خامنه اي را مانند حضرت امام خميني روحي فداه امام خطاب كنند ولي ما در كشورمان شيوه ي منافيق و غربي ها را پيش گرفته و در تلويزيون و رسانه هاي خود جرات خطاب كردند ايشان به عنوان امام را نداريم
واقعاً كه چه ظلمي مي كنيم به خون شهدا و اسلام خدايا توبه
United States
سلام دوستان
بقیه ویدیوها چی؟
لطفا بقیشون رو هم بذارید
Iran, Islamic Republic of
روحی فداک یا خامنه ای
Russian Federation
تو در میان فراتی ندانی این معنی
به راه بادیه داند قدر آب فرات