سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۵

دختر فتنه گر۸۸ در خیابان​ می​گفت که رهبری حق خانواده ما است

چهارشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 193471
یکی از نمایندگان اصولگرای مجلس نطق امروز خود را به تحرکات اخیر فتنه​گران اختصاص داد و گفت: حاضرم مناظره کنم تا اثبات شود که اصلاحات پدر بی​عرضه فتنه و فتنه پدر جریان انحراف است و انحراف ساخته شد برای زنده کردن جریان فتنه.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاين، محمود احمدي​بيغش نماينده شازند با بيان اينکه از اين وضعيت به خدا پناه مي​بريم، افزود: نه به دليل توطئه​هاي بيگانگان که به دليل بي​تفاوتي عده​اي که خود را اصولگرا مي نامند اما در برابر فتنه گران سکوت کرده​اند. مردم مي​دانند که اگر شما واقعا مخالف فتنه بوديد در مرثيه خواني آنها بر تابوت اصلاحات شرکت نمي​کرديد. نکند مي​ترسيد به شما بگويند حامي انحراف و صلاحيتتان رد شود؟
گزيده نطق وي را در ادامه بخوانيد:
· امروز بايد در برابر عربده فتنه گران بايستيم. چون اينها حرف​هايي مي زنند که اسرائيل و آمريکا مي گويند. ببينيد کار را کجا رسانده​اند که آنها به ما مي گويند اصولگرايان بايد توبه کنند!
· مي​دانيم که دولت هم ضعف​هايي دارد و تا زماني از آن حمايت مي کنيم که رضايت رهبري را تامين کند.
· اصلاح طلبان سال 76 از کسي حمايت کردند که بعد بلند گوي بي بي سي شد و کشته سازي در حوادث بعد از انتخابات را به راه انداخت. صحنه گردانان فتنه 78، ۱۰ سال بعد با هدف نابودي اصل انقلاب، فتنه 88 را ايجاد کردند.
· فراموش نکرده​ايم مواضع فتنه گري را که دخترش در خيابان هاي آشوب زده مي گفت رهبري حق خانواده ما است!
· ببينيد که برخي اصلاح طلبان در تلوزيون​هاي بيگانه چه مي​گويند و دولت خدمت گزار را ناپاک ترين مي​نامند؛ همانطور که دوستانشان نيز از تريبون مجلس چنين مي​گويند. اتفاقا اگر اينها از دولت حمايت کنند که فاتحه دولت خوانده است.
· يادمان نرفته که همين آقايان اصلاح طلب و بچه​هاي نامشروعشان که فتنه گران ۸۸ بودند در روز عاشورا چه کردند؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
هر كس يك طرفه به قاضي مي رود راضي برميگردد،اگر راست مي گوييد با تاج زاده به صورت مستقيم مناظره كنيد تا مرم بفهمند كه چقدر حق با شماست.
خدا را شکر که مجلس کمی به خود آمده.
Iran, Islamic Republic of
من حاضرم با هر وطن فروشی که اصلاح طلبها قبولش دارند مناظره کنم .تاجزاده که سهل است.
Iran, Islamic Republic of
به به ! میبینم که جهان برای اولین بار یه کامنت مخالف منتشر کرده!

این میتونه آغاز انبساط اطلاعاتی شما باشه که از این رکود و خودستایی خارجتون کنه. باید دید آیا این یک رونده یا مثل استراتژی قدیم فقط کامنت های ضعیف رو منتشر میکنید و بعد با تمایل تمام صرفاً کامنتهایی که کامنت اول رو میکوبند رو منتشر میکنید!
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم که این آقا نماینده شده و نمی دونه که درسته فریاد فتنه زدن سود دارد و باعث پیشرفت می شود و امروز همه ما برای پیشرفت باید فریاد فتنه بزنیم اما خدا را هم باید در نظر بگیریم تا چقدر دنبال دنیا باشیم و فتنه فتنه کنیم یک کم هم به فکر آخرت خودمان باشیم و دست از این رفتارهای دور از شان اسلام برای تخریب برداریم و به فکر پیشرفت مملکتمان باشیم
این " دختر فتنه گر۸۸ در خیابان​ می​گفت که رهبری حق خانواده ما است " ما هم که اصلام متوجه نشدیم منظور ایشون کدوم دختر فتنه گره!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
درود بر هاشمی یار امام و رهبری
Iran, Islamic Republic of
بهتر از تاج زاده نداشتین .
بزرگتون تاج زاده است !!!
Iran, Islamic Republic of
تاج زاده؟؟!!
فکر کردی رقمیه؟!
Iran, Islamic Republic of
مرگ برخاندان فتنه
سلام خدا بر محمود احمدي​بيغش نماينده شازند

خدا ازت راضی باشه آقای احمدی بیغش عزیز ازت راضی هستیم حلال نونی که بردی به زن و بچت دادی

و حرام بر نمایندگانی که دل رهبر را خون کردند و دل آمریکا و بقیه خونخواران عالم را شاد

جهان ترقرآن تایید کن
مرگ بر همه فتنه گران سبز اموی
نفرین خدا بر آنها که خون شهدا را پامال کردند
Iran, Islamic Republic of
پ ن پ
ما فكر مي كرديم فقط مثل داداشتون به نمايندگي دانشگاه آزاد تشريف مي بريد فرنگ!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا نگذره از کسانیکه قیام کردند بر علیه نائب امام زمان(عج) چه با نامه چه با دروغ تقلب چه با پول دانشگاه آزاد و چه با نماز جمعه!!!
خدايا اسلام وانقلاب را از شر بعضي ها حفظ كن