سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۱
۴

دستگیری مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی

چهارشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 189458
مرجع تقلید قلابی جریان انحرافی دستگیر و پس از بررسی سوابق و عملکرد و ارتباطات وی در دادگاه محکوم شده است.
بر اساس شنیده های خبرنگار جهان نيوز فرد مدعی مرجعیت که سابقه بسیار ناسالمی نیز در کارنامه سیاسی و اخلاقی خود داشته است، مهمترین گزینه جریان انحرافی برای معرفی به جوانان و ظاهر سازی دینی برای تصمیمات غلط و فعالیت های فرهنگی بوده است.

گفته می شود این مرجع تقلید بارها با سران جریان انحرافی دیدار داشته که در یکی از این جلسات راس جریان انحرافی تاکید داشته است که باید روی وی سرمایه گذاری شده و به جامعه معرفی شود.حسب شنیده های خبرنگار جهان وی در دادگاه به 10 سال حبس محکوم شده است.

جریان انحرافی از بدو فعالیت خود با مراجع تقلید مشکل اساسی داشته است و همواره حضور موثر مراجع عظام و هشدارهای به موقع آنها را مانع تصمیمات سوء و اباحه گری های فرهنگی می دانسته اند.

انتخاب یک مرجع تقلید قلابی که بتواند پوشش دینی به فعالیت های فرهنگی آنها بدهد از مهمترین نیازهای این روزهای جریان غلط است.

اقدام به موقع دستگاه قضائی و امنیتی در برخورد با این جریان باعث شده تامدتی فعالیت های خود را به صورت زیر زمینی و غیر آشکار دنبال کنند.با این حال مطلعین از برنامه جدید و چالش برانگیز این جریان در آینده نزدیک خبر می دهند.

لازم به ذکر است طی چند ماه گذشته چند رمال و کف بین وابسته به جریان انحرافی نیز دستگیر شدند که بزودی حکم جزائی این افراد نیز صادر می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


اسمش چيه؟
Iran, Islamic Republic of
اگر میخواهید خبر رسانی کنید درست خبر رسانی کنید اسم و تصویر این مجرم را بزنید تا اگر کسی اشتباها به دنبال ایشان رفته راه خود را عوض کند نه اینکه کلی مطرح کنید
Iran, Islamic Republic of
اون لینک مرتبطی که زیر خبر گذاشته بودین چه ربطی به این خبر داشت . اون مربوط به یک نفر توی لبنان بود این در باره ایران و جرایان انحرافی . شما هم یه چیزیتون میشه ها!!!!
Iran, Islamic Republic of
شکر خدا