پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعلام آمادگی بسیج برای اعزام گردان های عاشورا به لندن

پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۳۱
کد مطلب: 180833
سردار نقدي با اشاره فقر و محروميت شديد در ميان مردم انگلستان گفت: سازمان بسيج آماده است در صورت تصويب مجمع عمومي سازمان ملل به موازات اقدام اخير در جمع آوري كمك هاي مردمي براي قحطي زدگان سومالي، در صورت نياز براي فقراي لندن هم كمك هاي غذايي جمع آوري كند.
به گزارش  جهان به  نقل از پايگاه اينترنتي بسيج، سردار نقدي كه در جمع فرمانده هان حوزه ها و پايگاه هاي ناحيه كربلاي تهران سخن مي گفت؛ با انتقاد شديد از دزد و غارتگر خوانده شدن معترضان در انگلستان توسط مسئولين اين كشور، تصريح كرد: با كمال تاسف، جنايت ها و خشونت هاي رژيم مستبد پادشاهي انگليس عليه محرومان اين كشور با شدت ادامه دارد و نه تنها نصايح دلسوزان در رفتار و عملكرد مسئولين و پليس سركوب گر اين رژيم هيچ تاثيري ندارد، بلكه شاهد اين هستيم كه محرومان اين كشور، مشتي دزد و غارتگر لقب مي گيرند.


وي با اشاره به فضاي بسته و امنيتي شهرهاي انگلستان خاطر نشان كرد: و معلوم نيست با وجود چهار ميليون و ششصد هزار دوربين مدار بسته در اين كشور كه فقط يك ميليون آن در شهر لندن است چرا نمي تواند اين دزدها را شناسايي و دستگير كند؟

سردار نقدي ضمن انتقاد شديد از عملكرد شوراي امنيت سازمان ملل متحد در بي توجهي به آزادي خواهان انگلستان و حمايت از حكومت مستكبر اين كشور گفت: از شوراي به اصطلاح امنيت سازمان ملل هم كه كاركردش فقط حمايت از مستكبران و تصويب قطعنامه عليه آزادي خواهان است انتظاري نيست كه از محرومان انگليس دفاع كند. اما اگر مجمع عمومي سازمان ملل تصويب كند سازمان بسيج آماده است تعدادي از گردان هاي عاشورا و الزهرا (س) را به عنوان نيروي پاسدار صلح و حائل ميان نيروهاي سركوبگر رژيم پادشاهي و مردم انگليس به لندن ليورپول و بيرمنگام اعزام كند تا ناظر بر اجراي حقوق بشر و به عنوان نيروي بازدارنده از اعمال خشونت انجام وظيفه كند.

سردار نقدي با سياه خواندن كارنامه رژيم سلطنتي انگلستان گفت: تاريخ رژيم پادشاهي انگليس پر است از جنايت هاي استعمارگرانه، تجاوزها، كشتارهاي جمعي، اختلاف افكني و به جان هم انداختن كشورها كه ميليون ها كشته و فلاكت ها و بدبختي هاي زيادي را به دنبال داشته است.
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به وعده الهي مبني بر انتقام از مستكبران و جنايت كاران افزود: خداوند عادل است و حتم تاوان اين همه استعمارگري را از اين رژيم خواهند ستاند و اين آغاز راه است. مردم انگليس عدالت ميخواهند و اين حق آنهاست. چند ماه پيش مردم مظلوم انگلستان شاهد يكي از پر خرج ترين و تشريفاتي ترين عروسي هاي جهان بودند. چرا در قرن ۲۱ بايد عروسي ولي عهد انگلستان مثل عروسي هاي قرون وسطي برگزار شود و آن هزينه هاي سنگين به مردم تحميل شود؟ چرا بايد پول ماليات دهندگان انگليسي صرف راه اندازي شبكه تفرقه افكن بي بي سي فارسي و هدايت و حمايت فتنه گران ۸۸ شود؟

وي ادامه داد: نتيجه اين خطاهاي بزرگ رژيم پادشاهي انگليس همين قيام هاي مردمي است و اين رژيم بايد منتظر عواقبي سخت تر از اين باشد. اين آغاز راه است و رژيم انگليس بايد تاوان قتل عام هاي آفريقا، جنگ ها و خون ريزي هاي شبه قاره هند، جنايات هاي چين، فروپاشي دولت عثماني، راه اندازي جنگ هاي خونين ميان مسلمانان و ساير فرق را بدهد.

رئيس سازمان بسيج مستضعفين، با عميق خواندن آرمان عدالت خواهي و جنبش اعتراضي محرومان انگلستان تصريح كرد: قيام عدالت خواهانه مردم انگليس حتي اگر در اين مرحله سركوب شود؛ خيلي عميق تر از آن است كه از بين برود و اين زخم از جاي ديگر سر باز خواهد كرد. موضوع اين جنبش يك موضوع سياسي و يا دعواي انتخاباتي نيست. اختلاف قومي هم نيست كه به سادگي فروكش كند بلكه مطالبه عدالت است از سوي انبوه محرومان. مردم انگلستان بيدار شده اند و قطعا حق خود را خواهند گرفت.

وي با ابراز تاسف شديد از قتل يكي معترضان به دست پليس انگلستان، وزارت خارجه را به تكاپوي بيشتر براي جلوگيري از تكرار اين جنايات دلخراش فراخواند و گفت: كشته اين حادثه يك جوان شرور نيست بلكه يك مرد مسن و صاحب چهار فرزند است. از آنجايي كه ما تكرار اين خشونت ها را پيش بيني مي كنيم، از وزارت خارجه مي خواهيم با مجمع عمومي سازمان ملل براي اعزام نيروهاي حافظ صلح و ديده بان حقوق بشر و استقرار آنها در لندن رايزني كند و آمادگي بسيج را براي اعزام اين نيروها اعلام مي كنيم.

سردار نقدي در پايان با اشاره به پيش بيني حكيمانه و الهي امام خامنه اي (حفظه الله) در خصوص نفوذ پديده بيداري اسلامي به عمق اروپا تاكيد كرد: پيش بيني امام خامنه اي (حفظه الله) در مورد بيداري اروپا هم مانند پيش بيني امام خميني (ره) در مورد فروپاشي شوروي بسيار دقيق و واقع بينانه بود و امروز كه ايشان حركت مردمي در آمريكا را پيش بيني مي كنند بايد زنگ خطر براي آمريكايي ها هم به صدا در آمده باشد . احتمالا تاثير اين بيدار در كشورهاي تحت استعمار انگليس مثل كانادا و استراليا هم زياد است. جهان رو به آزادي است و هيچ قدرتي نمي تواند جلوي اين حركت بزرگ مردمي به سوي عبوديت خدا را بگيرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *