سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴۱

5بیمارستان روحانی مجروح را نپذیرفتند/تصاویر روحانی مضروب

دوشنبه ۲۷ تير ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب: 176389
روحانی ۲۰ ساله‌ای که قصد داشت از مزاحمت عده ای اراذل و اوباش به چند زن ممانعت کند توسط این افراد از ناحیه شاهرگ به ضرب چاقو مجروح شد اما اورژانس هیچ بیمارستانی این روحانی را نپذیرفت.

به گزارش جهان به نقل از مهر، آخرین اطلاعات از حادثه مجروح شدن روحانی جوان آمر به معروف در منطقه تهرانپارس تهران حاکی از آن است که روحانی جوان پس از مجروح شدن -قطع شاهرگ گردن- حدود نیم ساعت بر روی زمین افتاده بوده و هیچ خودرویی وی را به بیمارستان منتقل نمی کند تا اینکه دانش آموزان همراه روحانی یک خودروی پراید را متوقف کرده و خواهش می کنند تا مصدوم را به بیمارستان منتقل کند.

یکی از نزدیکان روحانی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: پس از اطلاع از حادثه تمامی بچه های هیئت خود را به محل حادثه رساندیم و چون هیچ بیمارستانی حاضر به پذیرش این روحانی نبود هر گروهی مامور شد تا در قسمتی از شهر تهران به دنبال بیمارستان باشد.

متاسفانه بیمارستانهای رسول اکرم (ص)، امام حسین (ع)، شهدای تجریش، امام سجاد(ع) و پارسیان حاضر به پذیرش نشدند و تنها گفتند که اگر مرد می توانیم گواهی فوت صادر کنیم و هرکدام بهانه های مختلفی را برای قبول نکردن مجروح عنوان کردند.

وی اظهار داشت: به واسطه یکی از آشنایان توانستیم این روحانی مجروح را به بیمارستان عرفان منتقل کنیم ولی بیمارستان گفت اول باید ۶ میلیون تومان واریز کنید. در نیمه های شب همه دست به دست هم دادیم و پول را تهیه کردیم حتی مقداری از پول دلار بود.

به گزارش مهر، ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته روحانی جوانی به نام علی خلیلی در مسیر بازگشت از مراسم هیئت مولودی خوانی قائم آل محمد(عج) به همراه دو نفر از دانش آموزان که قصد رساندن آنها را به خانه شان داشت در چهارراه شهدا در منطقه تهرانپارس با صحنه مزاحمت شنیع گروهی اراذل و اوباش مواجه می شود. این افراد که در یک خودروی پراید و یک موتورسیکلت سوار بودند برای چند خانم ایجاد مزاحمت می کنند که روحانی شاهد ماجرا که قصد جلوگیری از این تعرض را داشت توسط اراذل و اوباش از ناحیه گردن با ضرب چاقو دچار پارگی شاهرگ می شود.

گزارشها حاکی از آن است که خودروی پراید اوباش توسط کلانتری ۱۴۴ جوادیه کشف شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه وزیر محترم!!!! کشور که گفت امنیت در کشور وجود دارد!!؟
بله واقعا گل و بلبل هست فقط مونده شما بیایید توکوچه و خیابان ها شعر بخوانید !!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه وزیر بهداشت با این وضع بیمارستانهاش
Iran, Islamic Republic of
بینید مردم بدبخت با چه وضعیتی تو بیمارستانها روبرو هستند ، قابل توجه خانم دکتر وزیر
Malaysia
خيلي ناراحت شدم از اين ماجرا و ضعف مديريتي آقايان در ايران. و خوشحالم كه در ايران نيستم چون بود و نبود من تاثيري ندارد .
Iran, Islamic Republic of
واقعا متاسفم برای امنیت یک کشور اسلامی
ناجا پس کجاست
اخه این چه وضعیه شب عید قوی ترین مرد ایران رو که بکشند چه برسه یه این روحانی با این جسم ضعیفش
تا کی این نا امنی میخاد ادامه پیدا کنه
Iran, Islamic Republic of
درچهره اين جوانان و نوجوانان عشق به معلم وعشق به اينده موج مي زند به شما مسولين ميگويم كه بيايدكاري كنيد كه اينهابراي هميشه به اينده خودشان با نگاه اموزنده وبدون اراذل اوباش فكر كنند تا هميشه در امنيت كامل به سر ببرند
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه همه مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی ؟
اینجانب این طلبه را میشناسم از بچه های خوب و فرهنگی جلسه حاج آقای اکرمی میباشد و شهره به کار فرهنگی و اخلاقی است نمیدانم بر سر جامعه ما چه آمده که از قوی ترین مرد ایران تا طلبه ای نحیف از شر این اراذل و اوباش در امان نیستند؟
به نظر مشکل در کجاست .
ضابطین قضایی؟
قوه قضائیه؟سپاه ؟نیروی مقاومت؟
ناجا؟
به نظر من عدم برخورد با اراذل است اگر کسی خطا کرد تجاوز ،قتل ، یا حتی خطای مدیر بیمارستان باید سریع رسیدگی شود .کل ماجرا این است .
چون برخوردی با هیچ کس نمی شود مدیر بیمارستان هنوز سرجای خودش است و وزیر می گوید اینها دروغ است
انشالله حال این دوست عزیرمان هرچه زود تر خوب شود . والعاقبه للمتقین
Iran, Islamic Republic of
داداش خیلی چزهای دیگه هست که رسانه ای نمیشه .
تو همین اسلامشهر 2 سال پیش بعد از مراسم یه نوجوان مظلوم با ضربات چاقو کشته شد .
اما خبری نشد چون ....
دیگه شورشو در اوردین
مسخره کردین وزیر بهداشت باید عزل شود
امنیت کشور کجاست
اقایون اگه نمی تونین کار و به کار بلدش بدین
Iran, Islamic Republic of
عجب امنيتي عجب بيمارستاني به دولت بايد تبريكككككككككككككككك گفت
Iran, Islamic Republic of
فكر كنم تا چند وقت ديگر براي حفاظت از نواميس بايد هر كس مثل آمريكا اسلحه حمل كنه واقعا كو امنيت
Iran, Islamic Republic of
امنیت در کشور موج میزنه!!!!!!!!!!!!
فقط شعار میدن
Iran, Islamic Republic of
دوست عزيز . منظور وزير محترم كشور امنيت خودشون و خانواده و اطرافيانشان بود نه من و شما
Iran, Islamic Republic of
این وضع رفتار با یه مجروح اورژانسه؟اگه 6میلیون نداشت چی؟واقعا خجالت اوره.مگه نباید بیماران اورژانس اول پذیرش بشن بعد هزینه بگیرن؟!!این چه وضع مملکته.شب نیمه شعبان از فرهنگ سازی خوب مسئولین فرهنگی شده شب عیش و عشرت علنی.ادم باید خون گریه کنه
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه وزیر بهداشت
بیمارستان ها همیشه این روال را در برخورد با مردم دارند
برای من بارها اتفاق افتاده
که آرزو کردم کاش در یک کشور غربی بودم نه در مملکتی که مثلا اسلامی است اما کادر پزشکی اش بویی از انسانیت نبرده اند
Iran, Islamic Republic of
جادارد تمام مسئولين بيمارستان هاي ذكر شده را بعنوان خاطي از بيمارستان اخراج و به قوه قضائيه معرفي کنند تا عدالت در مورد آنان اجرا شود و مسببين حادثه سريعا" دستگير محاكمه و به سزاي عمل ننگين خود برسند .
Iran, Islamic Republic of
ترا به خدا امنیت شهری را به سپاه و ارتش واگذار کنید .ترا به خدا این کار را بکنید دیگر می ترسیم در خیابان راه برویم
Iran, Islamic Republic of
وزیر کشور: در کشور نا امنی نداریم!
Iran, Islamic Republic of
ببخشید ولی اگه شاهرگ گردن کسی زده بشه و نیم ساعت روی زمین بیفته که دیگه زنده نمیمونه!
یه کم اغراق نشده؟
United States
خدا می دونه اون ملعون چطور زخم زده ولی هرچی هست به گردن این بابا زده که خون به مغزش نرسیده و احتمال فلج مغزیش هست
انشاءالله از این بلاها سر مسئولان بیمارستانها و ناجا بیاد
تو خارج برای نجات چند تا آدم تو اعماق زمین بیست و چند روز کشور و امکانات دنیا رو بسیج می کنن تا درشون بیارن تو ایران زورشون میاد برای احیایا یه کسی که به کمک نیاز داره تلاش کنن
خدا از پزشکان و بیمارستانها ما نگذره که قاصبخونه راه انداختن
اجب مملکت اسلامی داریم ما !!!
با سلام،
خوش به حال اين جوان پنجاه و هشتي.
انسان از نگاه به چهره معصوم و روحاني اش كه يادآور بسيجي هاي 58 عازم به جبهه هاست به اول انقلاب برمي گردد. خوب بعثي ها كه نيستند اينها را به فيض برسانند، اراذل و اوباش وظيفه بعثي ها را انجام مي دهند. ولي واي به حال مسئولين مربوطه و البته مردمي كه بايد به حمايت از اين جوانان برومند برخيزند و از مسئولين بازخواست كنند.
خدا لعنت کنه مسئولهای اون بیمارستانها رو !
خوبه اسماشون رو گفتین من غلط بکنم برم بیمارستانی که جون آدمها یه پاپاسی براشون اهمیت نداره
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید شاهد این حوادث باشیم
تنها راه نرفته ما (هرچند مدعی آن هستیم ) حدود شرعی اسلام است حقوق بشر غربی ها و تعریف تمجید نکره شان بدرد خودشان می خورد قصاص در ملا عام بیمه جامعه است
با مسئولین بیمارستان هایی هم که بیمار اورژانسی را نپذیرفته اند با بعنوان شریک جرم برخورد شود
Iran, Islamic Republic of
مثل اون بیمار ها که در بیابان رها شدند ، تا وزیر پیگیر شدند باید اسم بیمارستان ها و مسولین این امر در بیمارستانها اعلام شود .
United States
به قول آقای رحیمی این کار استکبار جهانی است.
Iran, Islamic Republic of

آقایان بجای تامین امنیت مشغول کارهای اقتصادی از بیت المالند.
اینجور جاها نیرو ندارند ولی در ایام خاصی از سال مثل مور و ملخ نیرودار می شوند و از زمین و زمان نیرو برایشان پیدا می شود.
خدایا خودت به داد ما برس ... این چه مردمیه... این چه اخلاقیه... این چه جور....
Iran, Islamic Republic of
تازماني كه اين دست وقايع براي دوستان قوه ...ووابستگان ايشان پيش نيايد همين وضعيت ادامه دارد اراذل و اوباش در امنيت كامل به وظيفه خود عمل مي كنند و مردم خودشان بايد مواظب خودشان باشند
Iran, Islamic Republic of
ايا يك مرد پيدا نمي شود وزير بهداشت شود چرا اين زن را استيضاح نمي كنيد
Iran, Islamic Republic of
واقعا کادر بیمارستانها خجالت هم نمی کشن و فقط بلدن گله های بیخود کنن که ما کارمون سنگینه و حقوقمون کمه و ... خدا میدونه چقدر از افراد بی مسئولیت شاغل در بیمارستانها باید در قیامت پاسخگوی جانهای از دست رفته باشن و خیلی دردهای دیگر. و البته خدا میدونه کسانی که در برابر جان مردم احساس مسئولیت می کنند چه اجری دارند.
Iran, Islamic Republic of
كار نيروي انتظامي در اين مملكت ايجاد امنيت نيست بلكه توقف خطوط توليد شركتهاي .... است!!!! بهتر است موسسه استاندارد امنيت تهران و ايران را بعهده بگيرد شايد وضع بهتر بشه.
Iran, Islamic Republic of
الهي به حق محمد و آل محمد اين بلا سر همه مسئولين بي مسئوليت و خانواده هاي ايشان بياد تا بلكه به فكر مردم بيفتند و خدا از سر تقصيرات مسببين اين حادثه نگذره و عذابشونو زياد كنه . جوون مثل دسته گل رو به اين روز نشوندن . خداوند شفاي عاجل به اين طلبه ي عزيز عنايت كنه و اجر كارشو از امام حسين (ع) بگيره .
به نظرم دوستان بیخود اعتراض می کنند. این که شلوغ کاری نداره. یک اتفاق ساده افتاده . چند تا اراذل و اوباش محترم یک آدمی که رو که نباید در کارشون دخالت می کرده کتک زدند. خلاصه کشور باید برای همه باشه . اراذل و اوباش هم آدمند. حقوق اونها هم باید محترم شمرده بشه. مزاحم نوامیس مردم شدن ، دزدی ، قمه کشی ، چاقو کشی، پهلوان کشی و .. همه رو ولش کنید امنیت مسوولین باید تامین بشه. خدا سایه مسوولینو از سرمون کم نکنه. به اونها صدمه ای وارد نشه. وگرنه مردم عادی که اینقدر زیادند که روزی صد تاشون هم اینطوری بمیرند به جایی بر نمی خوره. مسوولین خوب کم پیدا می شن.
بابا چي مي شه! زدن كه زدن ! اراذل مهم ترند مزاحم نواميس مي شن كه بشن حق دارن عيب نداره! وقتي قوه قضائيه خوابه خب اراذل به خودشون جرئت هر كاري رو مي دن
Iran, Islamic Republic of
همه با هم یه کف مرتب برای مسوولین قضایی و انتظامی...!!! شله شله ....
Iran, Islamic Republic of
بابا يه دو تا از اين موتورا يا ماشين پليس ها كه تو فيلما انقدر ازشون استفاده ميشه حداقل به عنوان دكور در خيابون بذاريد.همشو كه نميشه بدين در اختيار فيلمساز!از همون ماشين پليسا كه ببو ببو ميكنه دستي ميكشه سريع مياد تو فيلما دزدارو ميگيره!
انشاالله مجلس وزیر کشور و بهداشت رو استیضاح می کنه تا برادر اسلام شناس سرپرستی اون ها رو به عهده بگیرد. بعد مجلس دوباره استیضاح کنه باز مشایی دو نفر دیگر رو معرفی می کنه و این قصه ادامه داره. البته دوستان با ادب، اراذل همچنان به امر تجاوز مشغولند. برای سلامتیشون بزن اون کف قشنگه رو
تمام قوه قضائیه و نیرو انتظامی رفتن دنبال جریان انحرافی مگه نمیدونید و خبر ندارید
Iran, Islamic Republic of
أف بر این بیمارستانهای خراب شده! ببندند جاش سلاخ خونه باز کنن !
Iran, Islamic Republic of
مسئولین بی مسئولیت روز قیامت جوابگوی خون جوانان مائید آنها هم مثل شما از پست ومقام و پول و کلاس وزن و زندگی بدشان نمیآمد ؛ولی رفتند تا ما بمانیم
United States
وقتی خبر رهاکردن2 بیمار بد حال منتشر شد به اصطلاح مسئولین مربوطه به خصوص چند نفر از نمایندگان مجلس به جای تمرکز بر ماهیت و نفس ماجرا با هوچیگری و طرح مسائلی مثل توطئه بیگانگان از زیر بار مسوئلیت شانه خالی کردند.
الحمد لله چون به روحانی محترم نمیتوانند انگ همکاری با بیگانه بچسبانند اینبار باید دید چطور از کنار این قصور فاحش وننگ عظمی خواهند گذشت و شانه خالی خواهند نمود