جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۱
۱۴

"كشف اسناد از كيف شاه " دروغ و طرح بقايي بود

يکشنبه ۵ تير ۱۳۹۰ ساعت ۲۰:۲۴
کد مطلب: 173243
مديرعامل بازداشت شده منطقه آزاد ارس و مدير سابق كاخ موزه نياوران گفت كه شايعه كشف اسناد از كيف شاه در كاخ نياوران با طراحي حميد بقايي براي انحراف افكار عمومي از سخنان جنجالي وي درباره تركيه صورت گرفت.

به گزارش فارس، سال گذشته خبري مبني بر اينكه چمدان حاوي اسناد محرمانه جنگ جهاني دوم و برخي نامه‌نگاري‌هاي وزارت خارجه مربوط به قبل از انقلاب در خودروي رولزرويس شاه مخلوع پيدا شده، توسط عليرضا مقيمي مدير وقت كاخ موزه نياوران اعلام شد.

در آن زمان صداوسيما و رسانه‌هاي مختلف توسط مقيمي براي پوشش اين خبر عجيب به محل كاخ موزه نياوران دعوت شدند و مانور رسانه‌اي فراواني روي اين موضوع داده شد.

اما سايت نسيم دقايقي پيش نوشت كه عليرضا مقيمي مدير وقت كاخ موزه نياوران كه بعدها به عنوان مديرعامل منطقه آزاد ارس منصوب و چند روز پيش نيز دستگير شد، در اولين اظهارات خود پس از دستگيري گفته است: شايعه كشف اسناد از كيف شاه در كاخ نياوران با طراحي حميد بقايي براي انحراف افكار عمومي از سخنان جنجالي وي درباره تركيه صورت گرفت.

بر اساس اين گزارش، سال گذشته حميد بقايي، نماينده وقت رئيس‌جمهور در آسيا، كشتار ارامنه در سال ۱۹۱۵ ميلادي توسط امپراتوري عثماني، را "نسل كشي " دانست كه اين اظهارات با واكنش تركيه مواجه شد و وزير خارجه اين كشور خواستار ارايه توضيح ايران در مورد سخنان بقايي شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Serbia
چه کارها؟
کی پاسخگو هست؟
Iran, Islamic Republic of
وقتی آدمهای کم مایه فراتر از ظرفیتشان پست و مقام میگیرند بهتر از اینهم نمی شود
Serbia
خوبه دیگه
عجب فرا فکنی؟؟
مظلوم مردم ونظام
Iran, Islamic Republic of
حالا وقت آن رسيده كه آقايان همديگر را لو بدهند. واقعاً مسلماني كجا رفته است؟
Iran, Islamic Republic of
خیلی اون حرکت تابلو بود بیست و سی رو بگو که چه ذوقی نشون میداد...این حرفها فقط موجب تمسخر دشمنان میشه...
Iran, Islamic Republic of
واقعا که چقدر مستند سخن می گویید ؟؟ گیریم که این سخن را که با شنیده شده است و غیره در سایتها منتشر شده درست باشد به قول طلبه ها ثم ماذا؟؟ حالا که چی ؟؟ مثلا این شایعه درست شد که سخنان بقایی در مورد ترکیه را بپوشاند؟؟
چقدر خالی بندید
Iran, Islamic Republic of
آقاي دكتر احمدي تژاد در سالهاي تصدي رياست جمهوري ايران به دفعات دوره خود را پربارترين دوره رياست جمهوري و سايرين را دزد و خائن به بيت المال ناميد و متاسفانه كسي دم بر نياورد. اگر اخبار ماه هاي اخير را كه در سايت ها منتشر مي شود بپذيريم و سكوت به نشانه رضايت شما و همه مدعيان دفاع از ايران و ولايت مداري و ... را هم صادقانه بدانيم نتيجه اين مي شود كه تمام دولت هاي پس از انقلاب خائن به خون شهيدان بودند!
نميدانم اين وسط گناه من و همه مردم عادي جامعه چيست كه در چنبره بازي هاي سياسي گرفتار شده ايم.يك روز يكي معجزه هزاره سوم است و يك روز سردسته دزدها يك روز خود يك رسانه است يك روز ضد رسانه يك روز به عنوان نماد عدالت معرفي مي شود و يك روز به بي عدالتي در حيف و ميل بيت المال
تاسف بار تر اينكه اين تاييد ها و تكذيب ها در يك دوره 6 ساله اتفاق افتاده است نه در طول يك قرن. به نظر مي رسد آقايان عقل كل سياسي كشور اگر مراقب نباشند و به درايت و قدرت خود بنازند و با اصرار بر اشتباهات گذشته و براي پاك كردن آنها رو به رد تمام واقعيتها و سخنان صادقانه بياورند ديگر خودي اي در ايران باقي نمي ماند غير از خودشان .به نظر شما اين خودشان در آن روز چند نفر خواهد بود.
بياييد از امام(ره) خجالت بكشيد.
Iran, Islamic Republic of
اساساً این دو موضوع چه ربطی به هم دارند؟ البته بغیر از شق مشترک ندانم کاری و فقدان تجربه و پختگی در مشاغل سطح بالا
همینه دیگه یه دیوانه سنگی را داخل چاه می اندازد که هزارتا عاقل هم نمیتونن درش بیارن
تازه اولشه این رشته سر دراز دارد
Canada
چه جالب... این طور بهتره که خودشون همدیگه رو لو میدن
Iran, Islamic Republic of
واقعا"چه اتفاقات جالبی داره میافته!جای تاسف دارد.
پيام
Iran, Islamic Republic of
راستي از م . ه چه خبر ؟
اجاره نشین بیکار
واقعا کی میخواد جواب این مردم مظلوم بده؟؟؟؟