چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۶

جوان بحرینی: ایرانی‌ها، دمتان گرم!

دوشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 166769
يك جوان بحريني در وبلاگ خود به زبان فارسي از جوانان ايراني كه در ورزشگاه آزادي عليه آل سعود شعار داده و با مردم بحرين همدردي نمودند تشكر كرد.
به گزارش جهان به نقل از آزادنگار، اين جوان بحريني در وبلاگ خود نوشت: "تلویزیون ورزشی رسمی بحرین امشب برنامه‌ای را به شعارهای مردم ایران در ورزشگاه آزادی به علیه عربستان و بحرین اختصاص داده است. بعد از مدتها سکوتشان در این مورد شکسته شد! ما بحرینی‌ها بسیار خوشحال شدیم وقتی شنیدیم دولت بحرین از این حرکت ناراحت شده و متاثر شده است. من از طرف خودم و تمامی جوان‌های بحرین از شما جوانان غیور ایرانی تشکر می‌کنم ."

این تشکر جوان بحرینی مزبور در حالی مطرح می‌شود که در استادیوم آزادی بعضا با جوانان ایرانی شعاردهنده بر ضد آل‌سعود و آل‌خلیفه رفتارهای تندی صورت پذیرفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باید از درد مردم بحرین مُرد باید گریبان درید
وقتی این جوانان بحرینی تصاویر خشونت امیز رادیدند واقعا چقدر مسلمانیم ایا جای ان نبود که مردم ایران یک راه پیمایی با شکوه بر ضد ال صعود انجام دهدند این حداقل کاری بود که برای برادران مسلمان خود باید انجام دهیم یادمان باشد همه در پیشگاه خداوند مسئول خواهیم بود
مرگ بر ال خليفه عياش هرزه
Iran, Islamic Republic of
لعن الله علی آل سعود و آل خلیفه
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ملک عبدا... شیطان صفت
Iran, Islamic Republic of
حالا ناجا موند و حوضش!! خدا نکنه دشمن از دیدن تصاویر ضرب و شتم جوونهای دانشجو و بسیجی شاد بشه، جواب خدا و امام زمانو کی میده؟ اگر به اسم نظام تموم بشه چی؟
چرا ما اينقدر براي فلسطين ها كه سركوب مي شوند همدردي و اسرائيل را محكوم مي كنيم ولي فلسطيني ها حتي حاضر به همدردي با مرد بحرين نشدند فقط به خاطر شيعه بودن انها