کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

كج‌رفتاري‌ احمدي‌نژاد تحت تاثير تيم منحرف و متهم به فساد است

توكلي:رهبر انقلاب 2 نامه در ماجرای عزل مصلحی دادند

31 فروردين 1390 ساعت 17:40



‌برخي كج‌رفتاري‌هاي احمدي‌نژاد تحت تاثير تيم منحرف و متهم به فساد است

نماينده مردم تهران درخصوص اتفاقات اخير درباره وزارت اطلاعات گفت كه ‌برخي كج رفتاري هاي احمدي نژاد تحت تاثير تيم منحرف و متهم به فساد است.

به گزارش جهان احمد توكلي نماينده مردم تهران و رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با فارس‌ با اشاره به موضوعات پيش‌آمده پيرامون وزارت اطلاعات‌ گفت: رهبر معظم انقلاب يكشنبه شب حكم حكومتي خود در رابطه با وزارت اطلاعات را كتباً به رئيس جمهور ابلاغ كرده بودند.

وي افزود: با اين وجود، چون ظاهراً همكاري در اين زمينه صورت نگرفته بود و وزارت اطلاعات هم جايي نيست كه وزير با ترديد و سستي بتواند وزارتخانه را اداره كند، فكر مي‌كنم به همين دليل رهبر معظم انقلاب تدبير فرمودند كه با انتشار نامه امروز، وزير اطلاعات را در بين همكاران خود و دولت تثبيت كنند.

نماينده مردم تهران در مجلس افزود: انشاءالله آقاي رئيس جمهور هم در اين رابطه همكاري خواهند كرد و اميدوارم كه احمدي‌نژاد وظيفه خود در همراهي با اين نامه را هم انجام دهد.

توكلي درباره نقش تيم نفوذي و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخير در وزارت اطلاعات‌ اظهار داشت: نمي‌دانم كه چقدر كلمه نفوذي در خصوص آنها معنا دارد اما اين تيم منحرف بوده و متهم به فساد است.

رئيس مركز پژوهش‌هاي مجلس همچنين در پايان تأكيد كرد: طبيعي است كه اين طور كج‌رفتاری‌ها‌ نيز تحت تأثير اين تيم است.


کد مطلب: 163505

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/163505/توكلي-رهبر-انقلاب-2-نامه-ماجرای-عزل-مصلحی-دادند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com