سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۹۷
علت استعفای وزیر اطلاعات چه بود؛

وزیر اطلاعات با حکم حکومتی رهبر انقلاب ماندگار شد

يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۲۲:۴۵
کد مطلب: 163057
وزیر اطلاعات با حکم حکومتی رهبر انقلاب ماندگار شد
حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي به دليل مخالفت رهبر معظم انقلاب با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد.

به گزارش جهان، پس از آنكه سايت‌هاي متعلق به دولت از پذيرش استعفاي حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي از وزارت اطلاعات توسط احمدي‌نژاد خبر دادند، وي به دليل مخالفت مقام معظم رهبري با كناره‌گيري‌اش در وزارت اطلاعات ماندني شد.

عصر امروز، سایت ریاست جمهوری، خبرگزاری ایرنا و شبکه ایران متعلق به دولت با انتشار متنی خبر داده بودند که وزیر اطلاعات استعفا کرده و رییس جمهور استعفای او را قبول کرده و همزمان وی را به سمت مشاور رییس جمهور در امور اطلاعاتی منصوب کرده است.
امروز همچنین، اسفندیار رحیم مشایی در گفتگویی با پایگاه اطلاع رسانی دولت به اظهار نظر در مورد اطلاعاتی هم پرداخته بود و گفته بود: ضعف های اطلاعاتی و ارتباطی جبران شوند.

در همین رابطه الف نوشت:انتشار خبر استعفای وزیر اطلاعات  لحظاتی پس از انتشار از سوی  اغلب خبرگزاری ها و سایت های خبری به جز خبرگزاری های وابسته به دولت برداشته شد.

پی گیری های خبرنگار  نشان می دهد برداشتن این خبر با نظر دفتر مقام معظم رهبری بوده است که البته خبرگزاری رسمی دولت برخلاف دیگر رسانه ها آن را اجرا نکرد.

هم چنین یک منبع مطلع به خبرنگار الف گفت وزیر اطلاعات به دلیل برداشتن یکی از معاونین خود که نماینده مشایی و جریان انحرافی دولت در وزارت خانه بوده است با فشار دفتر رئیس جمهور مجبور به استعفا شده بود. پیش از این نیز رئیس جمهور تصمیم داشت وزیر اطلاعات را برکنار کند که آن دفعه نیز با مخالفت رهبر انقلاب مواجه شده بود.

در همین رابطه سایت آزادنگار با افشای اطلاعات بیشتر از هویت فردی که با دستور وزیر اطلاعات برکنار شده بود نوشت:دیروز با حکم حیدر مصلحی معاونت برنامه وبودجه وزارت اطلاعات برکنار شد وشخص دیگری جای اورا گرفت.«حسین عبداللهی» که با نظرمستقیم اسفندیار رحیم مشایی درسمت معاونت برنامه وبودجه وزیراطلاعات قرارگرقته بود صبح دیروز درمراسمی وبا دستور وزیر فعلی اطلاعات تودیع شد.

اما به نظرمیرسد که این جابجایی به مذاق چهره جنجالی دولت دهم خوش نیامد و تصمیم به برکناری مصلحی گرفت.مصلحی نیز که ازقرار معلوم چندروزی است اختلافاتش با احمدی نژاد ومشایی بالا گرفته است،برای اینکه به سرنوشت مصطفی پورمحمدی –وزیرکشوربرکنارشده دولت ایران- دچار نشود ،استعفا میدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


...
خب ما ثانيه شمار رو روشن مي كنيم تا ببينيم دكتر كي اقاي مصلحي رو بر مي داره
جهان جون تو هم ثانيه شمارتو روشن نگه دار
دير و زود داره سوخت و سوز نداره
اين دولت اهل عقب نشيني نيست
واقعا چه خبره او این مملکت چرا رئیس جمهور در عزل و نصب وزرای اطلاعات مصلحت و نظر مقام معظم رهبری را در نظر نمیگیرند
مگر مشائی چقدر عظمت قدرت و نفوذ در اقای دکتر دارد
Iran, Islamic Republic of
اقای احمدی نژاد ما خانواده شهدا و
امت ولایت مدار باشما عقد اخوت نبسته اند تاکی میخواهی ازاین مشایی ........... حمایت کنی بسه دیگه .
Iran, Islamic Republic of
به نظرم خونه آخر است.دولت باید بداند ادامه این روند حتما به ضررش تمام می شود.همه ارای احمدی نژاد به خاطر رهبر انقلاب است.ذره ای کوتاهی کند امت حزب الله بدون تعارف وارد صحنه می شوند.این مردم فقط امام و اقا را می شناسند واسلام.خدا نکند بفهمیم آقا ناراحت است .خدا نیارد این روز را که لحن حرف زدنمان را عوض می کنیم.خدا از ما نگذرد که کوتاهی کنیم .دیگه خسته شدیم از این بی کسی! به احدی نمیشه اعتماد کرد.قربون غربت آقا .اما به عنوان یک عاشق ولایت این سخن مرا به آقا برسانید که این امت و ملت ذره ای در ولایت مداری و حمایت از سرور و نائب بر حق امام زمان کوتاهی نمی کنند.
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه جوانفکر!

ببینم رییس جمهور می تواند اجرا نکند؟!

اگر در نامه مربوط به مشایی بر اساس همان پیامهای شفاهی رهبری عمل می شد ، امروز شاهد این رسوایی نبودید که به فاصله چند ساعت با علنی شدن موضوع حکم حکومتی این شرمساری را برای همیشه بر پیشانی خود ثبت کنید.

اگر موضوعات را مولوی و ارشادی نمی کردید امروز هم بر اساس مخالفت شفاهی رهبری درباره ماندن این وزیر عمل می کردید و... .

خلاصه آن که این حکم حکومتی با این فاصله اندک زمانی بسیار پر معنا و پیام دار است.

متأسفانه مسیری کاملاً غلط را در پیش گرفته اید و از گذشتگان عبرت نگرفته اید.

امیر المومنین علی علیه السلام:
ما اکثر العبر و ما اقل الاعتبار

ترجمه: عبرت ها په بسیار است و عبرت گیرندگان چه اندک!
..من رسما از رای دادن بهت پشیمونم . الان تنها تاثیر مثبت رایم رو انتخاب نشدن میر... می دونم .
کاسه صبر عاشقان آقا به لب رسیده
Iran, Islamic Republic of
دکتر دست از این مهره فاسد بردار ..........
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد کی میخای دست از ... برداره خدا میدونه
من به احمدی نژاد رای دادم اما اگر درخط ولایت باقی نمانه فرقی بین او وموسوی نیست
آقای احمدی نژادخیلی مغرور به رای 25میلیونی خوش هست
...

انسان لجباز مورد لعن خداوند است.
Iran, Islamic Republic of
خدا کند این وضع ادامه پیدا نکند.در غیر این صورت با فتنه جدید همان کنیم که با فتنه موسوی و کروبی ملعون کردیم.اقای احمدی نژاد این کامنت را برای برادر مشائی هم بخون.یاحق
رونوشت به جوانفکر و بقائی و باقی....
جوانفکر کجایی ؟؟؟؟؟!!!!!
بیا یدونه از اون تفسیرای ......... بگو استفاده کنیم
لابد الانم خود احمدی نژاد استفارو قبول کرده بعدش خواب نما شده دوباره مصلحی ابقا کرده!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
تا کی باید چوب این ندانم کاری ها را بخوریم.کی مسئول این همه ناراحتی رهبری است.چرا این اقایان مسوول نمی خواهند بفهمند.اقای زاکانی و اصولگرایان چرا موضع صریح نمی گیرند.چرا تکلیف ما را بااین جریان روشن نمی کنند
ببینم شما که این همه ادعاتون میشه(طیف انحرافی و ضاله دولتی) چرا خبرگزاری ایرنا خبر استعفا رو این همه مدت تیتر اصلی خودش گذاشت ولی خبر ابقارو که قانونن و عرفا و شرعا باید برای شفافسازی ، بهتر و بیشتر پوشش میدادو تیتر اصلی نگذاشت !!!!!!!!!!!!!!
چرا آدمو نسبت به گذشته پشیمون می کنین ؟؟؟!!!!
به کجا می روید ؟؟
تا کی ادامه دارد؟؟؟!!!!
آقا دستشونو از پشت سرتون بردارن با صورت می خورین زمینا . اصلا شک نکنین!!!!!!!!!!!!!!!! اصلا
United States
آقا چاپ نمیکنید اشکال نداره اما بگویم حالا میفهمید چرا یار دیرین امام و رهبری آن نامه سال 88 را نوشت؟آیا وقت آن نیست که دوستان مقایسه کنند آقای هاشمی تا دید رهبرمعظم انقلاب نظر گذشته را در خصوص ادامه ریاست ایشان بر مجلس خبرگان ندارند کنار کشیدند اما این دولت کاری میکند که مدام مقام معظم رهبری وارد صحنه شوند و این یکی از مهمترین فرازهای نامه هاشمی بزرگ بود رسیدید به حرفش که گفته بود اینان به من بسنده نمیکنند و هدفشان ولایت است من کاری به این مسایل ندارم اما این دولت به تمام باورهای 30 ساله مان حمله کرد آن از عزیز دل امام و رهبر آن از مراجع آن از فرهنگ و حجاب آن از...... حالا به حرف آقای مطهری میرسم که مدام میگوید همه مقصرین مجازات شوند بخدا دیگر طاقت ناراحتی آقا را ندارم تکلیف من چیست ؟چکنم ؟
Iran, Islamic Republic of
برادر کامنت گذار که پای هاشمی را وسط کشیدیوخواهشا کاسه و کوزه ات را اینجا نزار.دعوا خانوادگی است.جریان فتنه همان فتنه است و خواهشا در این رابطه اظهار نظر نکند و اجازه دهید مشکل را خودمان حل کنیم و اگر نه مجبوریم احمدی نژا درا ول کنیم بیایم دوباره سراغ شما..
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد چرا تصمیم گرفته ای به خاطر یک نفر همه را از دست بدهی ؟؟؟
Canada
این بنده خدا بهترین وزیر دولت شما است برای چه استعفا بدهد ؟
Iran, Islamic Republic of
خدايا جه اتفاقاتي داره ميفتد؟
Russian Federation
مشایی در صدد قبضه کردن قدرت است و وجود شخص ولایتمداری همچون آقای حجت الاسلام مصلحی برای وی سنگین است لذا فشار آورد تا ایشان استعفا بدهد.
United Kingdom
تا زمان نوشتن این متن ساعت دو بامداد دوشنبه خبرگزاری ایرنا در صفحه نخست خود در خصوص ماندن مصلحی خبری نداده و وقتی در اخبار جستجو میکنی یک تیتر به نقل از خبرگزاری فارس و دیگری به نقل سایرخبرگزاریها دارد که هیچ خبری در اینخصوص باز نمی شود ولی وقتی روی تیتر خبر قبول استعفا کلیک می کنی خبر باز مس شود و تمام خبر موجود است
برخي مکرر به رييس جمهور توصيه مي کنند از آقاي مشايي فاصله بگيرد و او را کنار بگذارد، و آقاي رييس جمهور با عملش به آنها پاسخ مي دهد: يا هر دوي ما، يا هيچکدام! قابل توجه کساني که شش سال است فرياد مي زنند «رييس جمهور ولايتمدار!»
ما مسلمانان هميشه خسارت و ضربه را از آن جهت خورده ايم که دوست واقعي را از دشمن واقعي تشخيص نداده ايم!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه عزيزان کامنت گذار و به ظاهر ولايت مدار.
اين جمله رو کی گفته بود؟ "باید با شناخت صحیح مسائل اصلی، موضوعات فرعی را تبدیل به مسائل اصلی نکرد البته این به معنای طرح نشدن مسائل فرعی نیست بلکه این موضوعات نباید تبدیل به مسائل اصلی، و ملاک مخالفت و موافقت شوند."
جهان جان و مردم اين جهان! لطفا با سرعت مطمئنه حرکت کنيد.
Iran, Islamic Republic of
لطفا نظر دهید:
1- دولت = مشایی
2- دولت > مشایی
3- دولت < مشایی
4- هیچکدام
United Kingdom
با این رفتار دولت در مقابل خواست های اصولی و کلی رهبری یاد دولت آقای خاتمی افتادم که طرفدارای متعصبش با توهم از رای 22 میلیونی قصد داشتن اونو جایگزین رهبری کنن و سرمست از پیروزی در مقابل رهبری تکبر میکردن کاری که امروز دولت در مقابل رهبری انجام میده
Iran, Islamic Republic of
مشاورهاي احمدي نژاد بهش بگن كه واسه يك نفر همه رو نرون از خودت .
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد فراموش نکند که به چه دلیل به او رأی دادیم و این را هم بداند که هر زمان از آن دلایل عدول کنند رأیمان را از او برخواهیم داشت
اميدوارم آقاي احمدي نژاد كه به دليل ولايي بودن به معناي معتقد به ولي فقيه بودن مورد اعتماد مردم واقع شد دست از اين ندانم كاري ها بر دارد. واقعا احمدي نژاد فكر ميكند مردم بدون اين برداشت از او بهش راي مي دادند؟ برادر من در صورت ادامه اين روند پايگاه اجتماعي شما حداكثر برابر با دکتر معين است. خداوند عاقبت به خيرت كند.
Iran, Islamic Republic of
ميبينم اون روزي رو كه اين دولت در مقابل رهبري هم بايسته
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد بخدا مشایی هرچند آدم خوبی باشد از همه نیروهای ارزشی و ولایی این مملکت بهتر نیست آقای احمدی نژاد بیدار شو بخدا این رویه تو در نهایت که نه به همین زودیها سرنوشتی مانند میرحسین موسوی کروبی و خاتمی خواهد شد میگی نه؟؟ نتیجه اصرار تو برمشایی را خواهیم دید
Iran, Islamic Republic of
براي اين موضوع بايد بگويم که اقاي مشايي، ديگه پاتو داري از گليمت خيلي دراز مي کني
ما ديگه بايد اماده بشويم ريشه فتنه ي بعدي که قلبش تو هستي را از جا دربياريم و ديگر کساني که از زير خاک به همراه تو و افکار زيرخاکيتان در آمده ايد را به همان خاک برگردانيم
انشاالله به اميد خدا

خداوند ملت ايران را در اين فتنه انشاالله براي خون شهدا و رهبر عزيز و دلسوز و مقتدرمان پيروز مي گرداند و اين فتنه را نيز به حرمت حضرت فاطمه زهرا(س) به زمين مي زند و از بين مي برد و مردم مسلمان و نه صرفا ايراني را پيروز مي گرداند
انشاالله
اللهم عجل لوليک الفرج که جاي خود
ديگر اي خدا برسان امام ما را
ما را ديگر بر اين منحرفان از تو بي خبر صبري نيست
بر بي قراري اقايمان ديگر صبري نيست
بر اينکه زنده باشیم و نتوانم کاري کنیم ديگر صبري نيست
Iran, Islamic Republic of
اقاي دكتر با همه ارادتي كه خدمت شما داشتيم و همه تلاش شبانه روزي هاي مان براي انتخاب شدنتان اعلام مي كنيم يادتان باشد ما فقط به خاطر ولايت با شما بوديم و هستیم.
پس بيعت ما مردم را پاس داشته تابع ولايت باشيد
Iran, Islamic Republic of
شما مطمئن باشید احمدی نژاد قطعا وزیر را برکنار می کند . وگرنه تهدیه به استعفا میکند . چون در هر صورت نباید حرف مشایی روی زمین بماند.
Iran, Islamic Republic of
خانواده واکثر دوستان که از نیروهای ارزشی میباشند وبرای اقای احمدی نژاد تبلیغات کردند به خاطر رفتارهای ایشان در نوع برخورد با مشایی از رای به اقای احمدی نژاد شدیدا پشیمانند
Iran, Islamic Republic of
اين آقاي احمدي نژاد واقعا داره شورش رو در مي آورد مگه مشايي خداي او شده همه كس را از بالا تا مردم عادي فداي اين مرد كرده مثل اينكه نه ميبيند نه مي شنود
Iran, Islamic Republic of
ظاهرا در عمل احمدی نژاد بین نظام و مردم و رهبری با مشایی قطعا مشایی را انتخاب می کند!!
آقاي رئيس جمهور:
رهبری مسايل كشور رو بهتر از شما درك مي كنند
ما بخاطر ولايت پات ايستاديم! آقا اشاره كنند يك آن نمي مونيم!
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد ما دوستت داریم ، اینقدر ما رو اذیت نکن این عنصر مشکوک را حذف کن.
Iran, Islamic Republic of
اینده خیلی چیزها را ثابت و برملا میکنه
Iran, Islamic Republic of
فكر ميكردم احمدي نژاد ولايي باشه
انگار او هم اصلاح طلبه!!!!!
United Arab Emirates
من طرفدار احمدي نژاد بودم و هستم تا زماني كه رهبر تاييدش بكنه. اگر زماني متوجه بشم كه احمدي نژاد مورد تاييد رهبر نيست و يا در حال كجروي و خروج از خط ولايت مطلقه فقيه باشه ديگه طرفدارش كه نيستم هيچ به مخالفت باهاش قيام ميكنم.
مملكت رهبر داره و من و امثال من سربازاي رهبريم. اشاره كنن گردن متعرضان به حريم اسلام و قران و ولايت مطلقه فقيه و خرد مي كنيم.
Iran, Islamic Republic of
من از آقای دکتر احمدی نژاد درخواست دارم که جایگاه مردمی وحمایت مردمی خود را با برخورد انحرافی مشاورین ومعاونین خود از دست ندهد ومن ا... التوفیق
Iran, Islamic Republic of
من اکنون می فهمم که حرفهای اقای حاج منصور و سخن اخیر اقای حدادیان چفدر دلسوزانه و از سر خیر خواهی بوده
از دل برود هر انکه از دیده برفت...
اقای دکتر به هوش!
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور!
از شما بعیده که طوری برخورد بکنی که آقا مجبور بشن از خودشون مایه بگذارن و دخالت مستقیم بکنن
Iran, Islamic Republic of
آقا چرا این قدر دکتر رو میکوبید؟ آقای مصحلی استعفا کرده دکتر فبول کرده بعد رهبری مخالفت کرده خب مگه خلاف دستور رهبری چیزی انجام شده که میگین احمدی نژآد از خط ولایت خارج شده. بحث مشایی جداست در مورد این باید آقای احمدی نژآد پاسخ گو باشه .
Iran, Islamic Republic of
امام خمینی (ره) فرمودند: ولایت فقیه جلوی دیکتاتوری را می‌گیرد.
نمی دونم اگر رهبر نبود چه بلاییسر انقلاب و نیروهای خدوم می اومد
Iran, Islamic Republic of
با سلام ! علیرغم تمام احترام و ارادتی که به آقای احمدی نژاد دارم و در سه مرحله انتخابات اسم ایشان را درون صندوق انداخته ام ولی اگر چنانچه احساس کنم ذره ای از خط ولایت فقیه فاصله گرفته است از مخالفان سرسخت او خواهم شد و مطمئنم که بسیاری از رأی دهندگان به ایشان هم چنین نظری دارند چرا که علت اصلی انتخاب ایشان ولایی بودن وی بوده است
Latvia
مردم ايران جديدا ايجاد زاويه گرفتن دولت از رهبری را به نظاره نشسته اند! آقاي مشايي به كجا چنين شتابان!
Iran, Islamic Republic of
جناب آقاي دكتر احمدي نژاد
با سلام
ما فرزندان شهدا عقايد انحرافي آقاي رحيم مشايي را ديگر تحمل نمي كنيم و هرچه زود تر خواستار برخورد جدي مي باشيم
Latvia
آقاي احمدي نژاد! ارادت به مشايي تا كجا؟ تا جايي كه رهبري براي چندمين بار مجبور به صدور حكم حكومتي شوند؟! اون هم برای انتصابات و اینها؟!!!
چرا یطور رفتار می کنید که رهبری برای کارای کوچک که شروع زاویه گرفتن های بزرگه مجبور به دخالت بشن چیزی که خواستایشون نیست و شماها مجبورش می کنید
Iran, Islamic Republic of
آقای احمدی نژاد تا زمانی پشتیبان شما هستیم که پشت سر ولایت فقیه باشید در غیر این صورت مطمئن باشید که از مخالفان شما خواهیم بود
Latvia
آقاي احمدي نژاد ! آيا مي دانيد رهبري در 22 سال اخير هيچگاه به اندازه دوره رياست جمهوري شما دچار معذوريت و تحت فشار نبوده اند؟ اين بود شعار ولايتمداري شما؟!
قال علی ع: اللجاج یفسد الرای. لجاجتهای احمدی نزاد و بعضا مجلس باعث تصمیمات بد آنها شده من به اینها عرض میکنم اگر در رفتار فتنه گران 88 تامل کنند میفهمند فاصله لجاجت و فتنه گری خیلی ناچیز است فاعتبروا یا اولی الابصار
Iran, Islamic Republic of
عزيزان ولايتمدار به هوش اينها ترفندهاي مشايي براي غافل شدن ما از انتخابات مجلسه
حواستون به این انتخابات مهم باشه
Iran, Islamic Republic of
با نگاه به سخنان " آقا " در دیدار با نمایندگان خبرگان رهبری و بازدید ایشان از نمایشگاه وزارت اطلاعات و ... مسلماً حقایقی از مسائل جامعه مطرح شده که به مذاق دیگران سازگار نبوده و به دنبال پاک کردن صورت مسئله شدند.
خداوند حافظ و نگهدار رهبر معظم انقلاب باشد . انشاالله .
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه آقایان دچار توهم شده اند و خیال میکنند رایی که مردم به اینها دادند مال خودشان است و نمیدانند که اگر حمایتهای رهبری نبود و اگر نیروهای ولایی و بسیجی و حزب اللهی بر اساس حمایت رهبری این جریان را حمایت نمیکردند رای نمی اوردند.
Iran, Islamic Republic of
این یه گوشمالی کوچیک بود برای کسایی که نمی‌خوان متوجه بعضی قضایا بشن . امیدوارم آخریش باشه اما بعید می دونم
خداوند سایه پر برکت رهبر خردمند انقلاب رو بر سر امت حزب‌الله مستدام بگرداند انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
آقای رئیس جمهور این ملت طرفدار مقام معظم رهبری است نه مشائی حالا این حضرتعالی هستید که در کدام طرف بایستید ملت و رهبر یا مشائی
Iran, Islamic Republic of
من وقتي اسم حيدر مصلحی را مي شنوم احساس اقتدار و امنيت مي كنم؛حقا كه مديريت او نيز اين مسلئه را ثابت كرده است
Iran, Islamic Republic of
جانم فدات رهبرم
خدایا این فتنه را خفه کن بخدا خسته شدیم اون از فتنه سبز اموی اینم از فتنه ...
خدایا رحم کن
Iran, Islamic Republic of
اين تصميم وقتي به اطلاعم رسيد يك احساس بد و ناامني در خانواده ما ايجاد شد اما وقتي خبر از حكم رهبري يافتيم به آرامش رسيديم.ولايت فقيه در اين مواقع بيشتر از هر زمان ديگري برجان و روح مان روشنايي مي بخشد.
جان خودم و دو فرزندانم فداي رهبري
Iran, Islamic Republic of
این رئیس جمهور واقعاً معلوم نیست کدام طرفی شده است واقعاً که اگر از زیر سایه ی ولایت حضرت امام خامنه ای در بیاید دیگر در بین قاطبه مردم هیچ جایگاهی نخواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
سلامتی و موفقیت آٔآي حیدر مصلحی عزیزمان صلوات

اللهم صل علی محمد و اآل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
رئیس جمهوری اسلامی هر طرفی هم باشد برای ملت کار انجام می دهد . هیچ خدمتی شایسته تر از خدمت به ملت و مردم نیست .
Iran, Islamic Republic of
امروز که قیام هایی درکشورهای اسلامی علیه فساد و استبداد آغاز شده حیف است ملت ایران ازاین حرکت عقب بیفتد ، ملت ما که طی دوسال اخیر بساط فتنه و فتنه گران را درهم پیچید باید دریک حرکت انقلابی همبستگیشو با مردم منطقه اعلام کنه
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر ذره ای از مواضع ولایی اش عقب نشینی کند برای ما هیچ تفاوتی با امثال موسوی ها نخواهد کرد و ملت ایران که با کلی امید او را انتخاب کرده اند رایشان را پس میگیرند.
Iran, Islamic Republic of
حیدر مصلحی در زمان وزارتش کارهایی کرده که همه جهان انگشت به دهان موندن

بهترین و قوی ترین وزیر این کابینه بی شک حیدر مصلحی است

خدا حفظش کند برای انقلاب و رهبر و ملت شهید پرور ایران
Iran, Islamic Republic of
ملت فدايي رهبري است وبا اشاره رهبري همراه دولت است
Iran, Islamic Republic of
اینکه هر اقدام رئیس جمهور محترم را تصمیم آقای مشائی دانسته وبه ایشان حمله کنیم کار درستی نیست آقای احمدی نژاد شخصا"تصمیم می گیرندومسئولیت تصمیمات خود را می پذیرند
Iran, Islamic Republic of
مااگربه احمدي نژادراي داديم به خاطررهبرعزيزترازجانمان بودكه ازافرادولايي مثل حيدرمصلحي دركابينه استفاده ميكرد مثل اينكه نظرات مشايي ازنظررهبري براي احمدي نژاد مهمتراست
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال میکنم دوست دارم تمام کسانی که نظر دادن توجه کنن در ضمن می دانم که احتمال داره نظرمو بین نظر دیگران نزارید سوال من اینه ایا فکر می کنید که اگر به جای مشائی کس دیگه ای هم بود بازم براش حرف درست نمی کردن ببنید دوستان بد نیست یه مروری بکنیم کردان، رحیمی، مشائی ......باور کنید هر کس دیگه هم باشه بازم براش حرف درست می کنن حالا از ما گفتن .....
Iran, Islamic Republic of
من هم یک سوال از شما دارم. در کدام دولت رییس دفتر اینقدر نقش ایفا می‌کرد؟ اصلا شما رییس دفتر های خاتمی و هاشمی را میشناختید؟ چرا یک نفر باید پاشو از گلیمش اینقدر درازتر کنه و از او حمایت هم بشه؟ اون هم حمایتی که مخالف صریح خواست رهبر معظم انقلاب باشه.
از اطرافیان رییس جمهور محترم انتظاری نیست ولی سوال جدی ما از ایشون اینه که شما به جایی رسیدید که به ذهنیت خودتون درباره اطرافیانتون اون قدر اهمیت میدید که حتی مخالف خواست مقام معظم رهبری شده. به چه حقی و به چه اجازه‌ای؟ من خودم به ایشون رای دادم ولی الان میدونم شما اونی نیستید که از اول ادعا می‌کردید. کار اقتصادیتون حرف نداره و واقعا آفرین. ولی این از شما یک رییس جمهور جمهوری اسلامی نمی‌سازه.
Iran, Islamic Republic of
منتظر باشید مشایی به عنوان مشاور اطلاعاتی امنیتی رئیس جمهور انتخاب بشه
البته با حفظ سمتهای پیشین
کسی که در امور واجا دخالت می کند ، بدانید که توطئه ای علیه نظام دارد و واکنش رهبری هم به این موضوع نشان صدق آن را دارد و نشانه ی رهبری با درایت است.
Iran, Islamic Republic of
آخرين نظر كمي با مزه بود!!! دلبندم، چرا قضيه رو اينوري ميگي؟ درستش اينه كه بگي چرا دكتر ميره افرادي مثل كردان و رحيمي و مشايي رو مياره دور و برش!
Saudi Arabia
برزگ منشي و ولايتمداري و آگاهي را بايد از بزرگ مردان و زناني آموخت كه در عرصه انقلاب و جنگ بخاطر عشق به اسلام و ولايت فرزندان خود را كه عزيزترين سرمايه زندگي است فداكارانه به مسلخ عشق بردند و ابراهيم وار ذبح نمودند و بزرگوارانه سرافرازانه گوش به فرمان مقام ولايت استوار مانده اند و اسماعيل هاي ديگر خود را بر اين باور خود پرورش داده اند و ميدهند و لحظه اي خم به ابرو نمي آوردند و فقط منتظرند ببينند تا كي و كجا اين جريانات ادامه مي يابد اهانتهاي محسوس و نامحسوس بعضي خوديها به جايگاه شامخ مقام عظماي ولايت را با خون دل نظاره گر هستند كه هر از گاهي رهنمودهاي معظم له را صرفا ارشادي و از اين گوش بشنو و از آن گوش در كن مي بينند چه بايد بكنند فكر ميكنند بد نكرده اند چيزي كم نگذاشته اند پس كجاي كار ايراد دارد عشق به ولايت ناشي از شناخت است ولي با بعضي خوديها كه حالا ديگر جايگاه خود را خيلي رفيع مي پندارند براي آنها بايد چاره اي بيانديشند . پس اي بعضي خوديها به خود آئيد دل عاشقان را بيش از اين به درد نياوريد خداوند پيوند خود را با وعده اي كه به اين خانواده هاي عزيز شهدا و جانبازان داده است مستحكمتر خواهد نمود بنابراين شما خود به فكر عاقبت خويش باشيد و همراه و هميار آنان باشيد.
اقای احمدی نژادجناب عالی به جای اینکه دست رهبرمقام معظم را بگیری و برایش کمک باشی در اجرای فرامینش تعلل می کنی؟!
مشایی برای شما یک منشی هستند. نه اینکه درکارهای کشور دخالت داشته باشند و برای یک وزارت خانه مهم معاون انتخاب کنند
سایه بلند رهبری عزیزمان مستدام.دولتی ها به برکت وجود ایشونه که دارن نفس میکشن .!یک اشاره از آقا برای ما کافیه تا بعضیا بدونن یک من ماست چقدر کره میده!!!!
فتنه ای بزرگ در راه است.خدا کنه از این یکی هم سربلند بیرون بیایم
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran, Islamic Republic of
این موضوع به مشایی ربط داده می شه که از تبعات حکم رهبری به رییس جمهور کاسته شود . فکر می کنم مشایی دخلی در این موضوع نداره ... مشایی گفته می شه که از عمق کار بد رییس جمهور نسبت به درخواست رهبری کاسته بشه
Iran, Islamic Republic of
الان موقعش است بقیه کسانیکه وابسته به مشایی دروزارت اطلاعات هستند هم دراسرع وقت برن
Iran, Islamic Republic of
ما که مخالفتی از رئیس جمهور با رهبری ندیدم. ایشان استفعای مصلحی را پذیرفت و وقتی رهبری نظر دیگری داشت، آن را اصلاح کرد. این کجایش مخالفت با رهبری است؟!
این تازه عین ولایتمداری است.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من که اینا ربطی به مشایی نداره
Iran, Islamic Republic of
چی شده یکهو همه جو ضد احمدی نژادی میدید؟!
می خواهید احمدی نژاد رو بسوزونید وبعد بگید آقا همه چیز حله و تمام مشکلات مال ایشون بود!
می خواهید مردم تو مشکلات اقتصادی و بیکاری وفقر و گرانی کمرشون بشکنه وهمه رو تقصیر اون بندازید؟!
Iran, Islamic Republic of
به نظرمن وزارت اطلاعات هم باید مثل نیروهای مسلح مستقیما زیرنظررهبرمعظم انقلاب باشه تا هردولتی که سرکارمیاد نتونه ازویژگی های خاص و استثنایی این مجموعه (درمقایسه باسایردستگاهها) بهره برداری سیاسی کنه.
الحق كه بايد كنار ميرفت چرا كه مخالفت با قطب ايمان ؛فخردوران؛كمال عرفان؛و..... حضرت مستطاب مشائي!!!!!
دامت اضافاته مستحق اشد كيفر ومجازات است
Iran, Islamic Republic of
استدلال من این است که مشایی آدم دو شخصیتی است برای همین رییس جمهوری نمی تواند او را بشناسد و وقت آن را هم ندارد که وارد این موضوعات شود
Iran, Islamic Republic of
من فکر میکنم این نامردیه رئیس جمهور عزیزمان رو تخریب کنیم شخصی که زندگیشو پای شماها گذاشته
درود بر احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
اعضاي نظام بايد مراقب نفوذ سيستم فكري انجمن حجتيه نوين در دولت باشند اين سيستم مخالفت با نظر علما و ولي فقيه طرحي است كه انجمن حجتيه نوين براي سنگ اندازي جلوي پاي جمهوري اسلامي برنامه ريزي كرده است و نفوذ اين سيستم شيطاني در دستگاه اجرايي دارد علني مي شود
Iran, Islamic Republic of
در این مسائل رئیس جمهور تصمیم میگیره و نظر رهبر هم اگه حکم باشه خوب باید اطاعت بشه
این وسط مشایی فقط نظر میده چرا اصلا به این شخصیت گیر میدین با این کارا خودتون فتنه رو درست خواهید کرد و یادتون باشه هر کسی یه معایبی داره " اینو که حتما قبول دارین دیگه "
Iran, Islamic Republic of
این چه کاریه که اطلاعات یک وزارتخونه باشه و هر رئیس جمهوری کل تشکیلاتشو کن فیکون کنه؟ یه رئیس دفتر آخه کیه که بخواد وزیرو عوض کنه؟ واقعا عجیبه ها؟!!
زمان خاتمی یادتون نیست چه بلایی سر وزارت آوردن؟
از روز اول هم امام(ره) با این امر موافق نبودن. الان هم مجلس باید طی یک اقدام انقلابی و ارزشی وزارت اطلاعات رو از دولت منفک کنن و زیر نظر مقام ولایت قرار بدن
Iran, Islamic Republic of
به نظر من دو وزارتخانه بايد شورايي و تحت درايت رهبري اداره شوند:
1. آموزش و پرورش
2. اطلاعات
مشایی در حال تبدیل شدن به یک جریان فکری و رادیکال می باشد که به نفع نظام نیست و باید جلویش گرفته شود.
Iran, Islamic Republic of
همه دقت کنند که باید طبق حکم خدا و قرآن و رسولش و اهل بیت علیهم السلام از ولی فقیه خود دفاع کرده و گوش به فرمان ایشان باشیم مبادا امثال مشایی باعث تفرقه شوند یادتان نرود که آقا فرمودند که نباید مسائل فرعی ما را از مسائل اصلی غافل کند

اللهم عجل لولیک الفرج و احفظ امامنا الخامنه ای
Germany
بابا خلاف قانون که نکرده، وزیرش رو عوض کرده. چرا وقتی مجلس یکی از وزیرها رو بر میداره صداتون در نمیاد.... حالا هم طبق اختیارات قانونیش عمل کرده... تازه وقتی آقا نظر دیگه داده بهش عمل کرده. چتونه که هی میگید از خط ولایت جدا شده... اگه از خط خارج می شد آقا حالشو می گرفت. نگران نباشید، نه برای رییس جمهور عزیز و محبوبمون و نه برای اسفندیار رویین تن دولت کریمه.
United States
اقا این مسئله مهمی نیست .اقای دکتر استعفا وزیر کابینه را پذیرفت .ولی بالاترین مقام کشور به صلاحدید رد کرد و اقای دکتر هم پذیرفت تو رو خدا اینقدر این مسئله رو بزرگ نکنید .تو همه جای دنیا هست این مسئله .این bbc احمق هست که فکر میکنه الان توایران دعوا شده و ... . من واقعا اقای دکتر رو دوست دارم همچنین رهبری هم بارها ایشون رو تایید کرده .به نظرم خبر بازی استیل اذین مهمتر از این خبر هست که دشمنان اینقدر بزرگش میکنه .از همین جا میگم .bbc بیدار شو بابا شر و ور نگووووو
Iran, Islamic Republic of
چرا همه چیز را به مشایی نسبت می دهید - این کار نظر خود احمدی نژآد است - چشمانتان را باز کنید - درود بر رهبر عزیز