سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۲۷

احمدی نژاد:عقب نشینی نکردم، پادشاه اردن به ایران می آید

دوشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۴۷
کد مطلب: 161336
احمدی نژاد:عقب نشینی نکردم، پادشاه اردن به ایران می آید
احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی امروز در جمع خبرنگاران گفت:من از پادشاه حكومت اردن براي سفر به ايران دعوت كردم و ايشان اظهار تمايل كرد. اما سفر را به عقب انداخت و اين‌كه گفته مي‌شود دولت عقب‌نشيني كرده است معني ندارد.

به گزارش جهان محمود احمدي نژاد رئيس جمهور كشورمان عصر امروز دوشنبه در نخستين نشست خبري خود با رسانه‌هاي داخلي و خارجي در سال ۹۰ سخن ‌گفت.

بخش های مهم سخنان امروز وی در ادامه می آید و لحظه به لحظه تکمیل می شود:

* گرچه "نوروز" جشني است كه از اعماق تاريخ آمده است اما متعلق به آينده و نويد آينده و نشانه و اشاره به آينده پرشكوه بشيريت است. امروز با همت جمعي از كشورها و تصويب يونسكو نوروز به يك عيد جهاني تبديل شده است.

* برنامه هدفمند كردن يارانه‌ها با گستردگي هر چه بيشتر ادامه پيدا مي‌كند.

*رئيس جمهور  به مسائل روز جهاني اشاره كرد و مشكل اصلي جامعه بشري را مشكل مديريت دانست.

*احمدي نژاد با تاكيد بر اينكه موج بيداري انساني طراحي زشت و ضد انساني سرمداران آمريكا را نقش بر آب كرد، افزود: ديري نپاييد كه چهره رئيس جمهور سابق آمريكا به عنوان منفورترين چهره عالم معرفي شد.

*وي با بيان اينكه امروز روز بيداري ملت‌ها است، بر لزوم هوشياري ملت‌ها تاكيد كرد و گفت كه برخي به دنبال مصادره مطالبات مردمي به نفع سرمايه داران و حفظ ساختارها و مباني و اصول نظام سرمايه داري با تغيير مهره‌ها هستند؛ يكي با شعار گردن كلفتي به ميدان آمد و يكي با شعار تغيير اما هر ۲ يك هدف را دنبال مي‌كنند.

* رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه آمريكائي‌ها براي همه دولت‌هاي منطقه نقشه كشيده‌اند، تأكيد كرد كه عربستان بايد مراقب باشد چرا كه آمريكا كشور قابل اتكايي نبوده و بي‌وفاترين دوستان است.

* احمدي نژاد درباره بيانيه اخير شوراي همكاري خليج فارس كه بر اساس آن ايران متهم به دخالت در امور داخلي كشورها شده است پرسيد كه وي در پاسخ به اين سؤال گفت: البته ما براي اين مصوبه ارزش حقوقي قائل نيستيم، بسيار روشن است كه اين مصوبه تحت فشارهاي سياسي آمريكا و متحدانش به تصويب رسيد.

* من قول قطعي مي‌دهم كه مديريت آمريكايي امروز رسواتر و ننگين‌تر از مديريت قبلي صحنه سياسي دنيا را ترك خواهد كرد.

* امروز هر كس سرنوشت خود را با آمريكا گره بزند رفتني است، دولت‌ها با ملت‌هايشان بايد ارتباط برقرار كنند؛ كشورها نبايد به بحرين لشكر كشي كنند و كشورهايي كه اين كار را كرده‌اند كار زشتي كرده‌اند.

* ما خبر داريم كه آمريكا براي تمام دولت‌هاي منطقه نقشه كشيده است. اما قصد دارد كه برخي از نقشه‌هاي خود را توسط برخي اجرا كند. آنها بايد مراقب باشند كه در دام آمريكا نيفتند.

* دولت بحرين كار زشتي كرد كه مردم خود را كشت؛ مردم مطالباتي دارند لذا دولت اين كشور بايد به حرف‌هاي آنها گوش داده و به آنها احترام گذاشته و با مردم خود همكاري كند.

* بايد نقشه ايران را جلوي خود بگذارند و ببينيد با چه كسي صحبت مي‌كنند. هم آمريكايي‌ها و هم ديگران بايد به نقشه ايران نگاه كرده و نقشه را جلوي خود بگذارند.

*دولت و ملت‌ بحرين هم با يكديگر گفت و گو كنند. اگر مي‌خواهند سر كار بمانند بايد حرف بزنند و اين يك دلسوزي و نصحيت دوستانه است چرا كه ما شما را دوست داريم.

* رشد اقتصادي كشور به خوبي قابل مشاهده است، البته رشد داراي ۲ بخش است، يك بخش آن است كه ما در آن دخيل هستيم و با آن كار مي‌كنيم و بخش ديگر ناشي از تحولات جهاني همانند قيمت نفت است. آن بخش از رشد كه مربوط به كار ملت ايران است رشد شتاباني دارد.

*احمدي‌نژاد ‌پيرامون شرايط بد و نابسامان شهرزاد ميرقلي‌خان زن بازداشت شده ايراني در زندان‌هاي آمريكا گفت كه نمايندگي ايران در آمريكا اين موضوع را دنبال و پيگيري مي‌كند.

*رئيس جمهور در پاسخ به سؤالي درباره سرنوشت دو آمريكايي بازداشت شده در ايران كه مورد سؤال خبرنگار آسوشيتدپرس بود، خاطرنشان كرد: آنها در اختيار دستگاه قضايي كشورمان هستند، اما ما از اينكه افرادي در بند باشند، خوشحال نيستيم.

* برنامه تحولات بانكي در حال نهايي شدن است چرا‌كه در سيستم بانكي، ما با دو مشكل اساسي روبرو هستيم؛ اولاً مشاركت‌ها ‌واقعي نيست و در واقع بانك به وكالت از همه سپرده‌گذاران وارد شده و طرف حساب سرمايه‌گذاران مي‌شود و از آنجا كه بانك نمي‌تواند گروه‌هاي كارشناسي كافي براي اين مأموريت بزرگ تدارك ببيند، مشكلاتي از جمله ارزيابي‌هاي غلط بوجود مي‌آيد.
 مشكل دوم نيز اين است كه منابع بانكي به طور مناسب و عادلانه در سرتاسر سرزمين و در بين بخش‌هاي گوناگون چرخش ندارد چرا‌كه اين چرخش‌ها محدود است كه اين طرح تحول بانكي اين دو نقيصه را برطرف خواهد كرد.

* اتفاق و حوادثي در حال رخ دادن است كه مبناي حوادث بيداري انساني است، چرا‌كه ملت‌ها در حال بيدار شدن هستند، البته اين بيداري انساني متحول كننده مناسبات انساني در راه است و اين موضوعات مقدمه‌‌‌ است.

* ما از روز اول برخورد با ‌مردم و انقلاب‌هاي مردمي را محكوم كرده‌ايم و از دولت‌ها خواسته‌ايم كه بنشينند، گفت‌وگو كنند و خواسته‌هاي ملت‌هاي خود را برآورده سازند. آن دولتي كه ملت خود را سركوب مي‌كند، شانس حيات دوباره ندارد.

*احمدي نژاد با بيان اين كه روابط جمهوري اسلامي ايران با ملتها و دولتها خوب است، خاطر نشان كرد: البته به اين دولتها هم بايد بگويم كه يك دوره تحت فشار آمريكا و متحدان آن مخالفت و مقابله با ايران تجربه شد كه نتيجه آن معلوم است.

*محمود احمدي‌نژاد  در پاسخ به سئوالي درباره عدم ارائه سوخت به هواپيماهاي مسافربري ايران در برخي كشورها گفت: ما حتما با اين كار مقابله به مثل مي‌كنيم.

* اگر از ايراني‌ها درباره تحريم‌ها براي اين كه مشخص شود چند درصد از مردم تحريم‌ها را متوجه شده‌اند سئوالي پرسيده شود، قطعا جواب نزديك صفر خواهد بود؛ اين مثل همان پشه‌اي مي‌ماند كه روي درخت نشسته‌است، اين پشه هنگام بلند شدن به درخت مي‌گويد محكم بنشين مي‌خواهم بلند شوم و درخت مي‌گويد آمدنت را متوجه نشده بودم حالا كه مي‌خواهي بلند شوي.

* نوروز جشن جهاني است و معناي ملي‌گرايي ندارد. محبت و احترام مگر ملي‌گرايي است. ما مي‌گوئيم احترام و محبت كنيد. به ديدار دوستان و آشنايان برويد. اميد به آينده داشته باشيد. اميد به برپايي عدالت. دل‌ها را از كينه خالي كنيد. اگر اين‌ها نام‌آن ملي‌گرايي است پس ما ملي‌گراي افراطي هستيم.

*احمدي‌نژاد در پاسخ به سئوال ديگري درباره سفر پادشاه اردن كه پيش‌تر رسانه‌ها از لغو اين سفر به دليل قيام‌هاي مردم منطقه خبر داده بودند، گفت: من از پادشاه حكومت اردن براي سفر به ايران دعوت كردم و ايشان اظهار تمايل كرد. اما سفر را به عقب انداخت و اين‌كه گفته مي‌شود دولت عقب‌نشيني كرده است معني ندارد ما اگر مي‌خواستيم عقب‌نشيني كنيم اين‌همه فحش نمي‌خورديم.

*‌ اين كه برخي مقاله بنويسند و احساس كنند عقب‌نشيني شده است معني ندارد. چرا كه برنامه بين‌المللي دولت تنظيم شده است. البته بايد بگويم ما با همه دولت‌ها جز يك دولت دوست ‌هستيم.

*احمدي‌نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگاري كه درباره بازخورد هدفمند كردن يارانه‌ها و به طور مشخص افزايش قيمت گاز پرسيد،‌ گفت: شما بگوييد مصرف‌گازتان چقدر بوده است. شما بهتر است مصرف خود را معتدل كنيد. ميزان شعله‌ها را كم كنيد و نهايتا اگر مشكلي پيش آمد دولت در كنار ملت است.

*وي در پاسخ به سئوال به خبرنگار خبرگزاري فارس كه درباره راهكارهاي دولت براي تحقق مطالبه مقام معظم رهبري مبني بر عدم طرح گلايه‌ها و اختلافات ميان سه قوا در افكار عمومي پرسيد گفت: ايشان فرمودند كاري نكنيد خوب ما هم كاري نمي‌كنيم.

* مقام معظم رهبري فرمودند كاري نكنيد و پاسخ سئوال روشن است ما هم كاري نمي‌كنيم. اين كه وقتي تريبون در اختيار گرفتند شمشير بكشند همه دولت را بزنند.

* احمدي‌نژاد با تأكيد بر اينكه دولت و ملت سوريه مسائل خود را با تدبير حل مي‌كنند، به آمريكا و كشورهاي غربي هشدار داد كه در امور داخلي سوريه دخالت نكنند.

* اگر ‌مي‌خواهيم كار اقتصادي كنيم، بايد در فضاي فرهنگي و با اهداف فرهنگي انجام ‌دهيم.‌

* در سال گذشته ۲۰ درصد درآمد نفتي كشور براي صندوق توسعه ملي بلوكه شد و در طول سال به دولت اجازه استفاده از اين ميزان ذخيره داده نشد كه اين موضوع خود را در بودجه عمراني و فرهنگي نشان داد.

*خبرنگار آنا از رئيس جمهور در خصوص افشاي اسامي مفسدين اقتصادي دانه‌ درشت سؤال كرد كه احمدي‌نژاد پاسخ داد: اواخر سال گذشته به رئيس قوه قضائيه نامه نوشتم و حدود ۲۵۰ نفر كه در بخش‌هاي مختلف خارج از قوانين عمل كرده بودند را معرفي كردم.

* در اين نامه از رئيس قوه قضائيه درخواست كردم كه به اين موضوع رسيدگي قضايي كند و البته بسياري يا برخي از اشخاص هم داراي پرونده‌هايي بودند كه دولت از آنها شكايت كرده بود كه با توجه به اطاله دادرسي خواستار تسريع در رسيدگي به پرونده آنها شديم.

* رئيس جمهور گفت كه در اين نامه خواستار آن شده تا هرجا حقوق بيت‌المال توسط هر شخصي تضييع شده، احيا شود و اين نكته را هم متذكر شد كه منتظر اقدام رئيس قوه قضائيه در اين خصوص است.

* دولت سوريه دوست صميمي ما و خط مقدم مقاومت است و ملت سوريه نيز دوست ما هستند و در خط مقدم مقاومت در مقابل توسعه‌طلبي صهيونيست‌ها قرار دارند و دولت و ملت اين كشور مي‌توانند با تدبير مسائل را حل كنند.

* وي در پاسخ به سؤال خبرنگار شبكه مركزي چين (CCTV) درباره زمان راه‌اندازي نيروگاه بوشهر در آستانه برگزاري جشن فن‌آوري هسته‌اي گفت: نيروگاه بوشهر در آستانه راه‌اندازي قرار دارد. بر اساس تماس تلفني مدودف رئيس جمهور روسيه با وي و اطمينان خاطري كه داده است، نيروگاه اتمي بوشهر در موعد مقرر راه‌اندازي شده و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

* محمود احمدي نژاد تاكيد كرد كه آمريكا فكر مي‌كند كه ايران براي مراوده با اين كشور خواهش و تمنا مي‌كند اما ما هرگز از آمريكايي‌ها خواهش نخواهيم كرد.

* احمدي‌نژاد  در پاسخ به خبرنگار خبرگزاري پانا كه پرسيد آقاي لاريجاني دولت را متهم به تخلف كرده است و آيا نمي‌خواهيد به آنها جواب دهيد، گفت: چه جوابي بدهم؛ آنها ما را در آستانه انتخابات متهم كردند كه دولت يك ميليارد دلار تخلف كرده است و تمامي دستاويز رقباي ما در انتخابات "گشت ارشاد" و ديگري يك ميليارد دلار آقاي لاريجاني بود.

* احمدي‌نژاد در پاسخ به اين سؤال كه نمي‌خواهيد در خصوص اتهام علی لاریجانی درباره گم شدن یک میلیارد دلار پيگيري حقوقی انجام دهيد، تصريح كرد: حالا پيگيري حقوقي مي‌كنيم. بالاخره از كدام رئيس قوه به كدام رئيس قوه شكايت كنيم؟ آقا ما را به دردسر نيندازيد!

* رئيس جمهور كشورمان با بيان اينكه تمامي بانك‌ها در دنيا با يكديگر در ارتباط هستند، تاكيد كرد: هنگامي كه ما با يورو معامله مي‌كنيم اين پول در بانك‌هاي اروپا به چرخش درمي‌آيد و هر گاه با دلار معامله مي‌كنيم اين پول در بانك‌هاي آمريكا به چرخش درمي‌آيد.

* آمريكا قصد دارد دو دولت را بر سر كار بياورد اما مشكل سرزمين دارد. آنها به دنبال اين هستند كه بخشي از اردن را تجزيه كرده و به نام سرزمين فلسطين و دولت فلسطيني نام‌گذاري كنند.

* رئيس جمهور كشورمان با تاكيد بر اينكه اين برنامه‌ريزي توطئه آمريكا و رژيم صهيونيستي است و ملت‌هاي منطقه در اين خصوص بايد هوشيار باشند، خاطرنشان كرد: برخي دولت‌ها و گروه‌ها نيز با اين برنامه‌ريزي هماهنگ شده‌اند. اما بايد توجه داشت اين توطئه خنثي شدني است و آنها نمي‌توانند بخشي از اردن را جدا كنند و به نام سرزمين فلسطين نام‌گذاري كنند.

* آمريكا و رژيم صهيونيستي قصد دارند دو دولت فلسطيني و صهيونيستي را تشكيل دهند اما به جاي اينكه مناطقي اشغال شده توسط رژيم صهيونيستي را تخريب كند، تصميم دارد بخشي از اردن را تجزيه كند و اين امر يك توطئه و طرح فريب است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
خوبه اگر چیزی نمی دونید بپرسید
اردن در آینده نزدیک جایگزین فلسطین در پروژه ی اسرائیلی است و ایران میتواند نقش مهمی را در جلوگیری از این قضیه ایفا کند.
نکنه اینم مثل جشن جهانی نوروز دیپلماسی عمومی محسوب میشه؟؟؟!!!
دعوت از یه دیکتاتور به چه منظور؟لااقل بگید تا بفهمیم ما
هم مرزه با سوریه؟
نوکر آمریکاست و میخواید باعث تغییرش بشید؟

Iran, Islamic Republic of
هر چند که اختلاف انگیزی شما در تیتر و خلاصه انتخابی تان مشخص است، اما سخنان رئیس جمهور، واقعا سخنان خوبی بود.
جهت فهمیدن چرایی اهمیت دادن دولت به اردن هم توصیه می شود، آنجایی را که رئیس جمهور از نقشه آمریکا برای تجزیه اردن و تشکیل اسرائیل صحبت می کند را بخوانید.
اگر اجازه بدهیم تا اردن از دست برود، عملا به تشکیل اسرائیل کمک کرده ایم و دعوت از پادشاه اردن و جذب او دقیقا به همین دلیل است تا از تشکیل اسرائیل جلوگیری شود.
درود بر رئیس جمهور عدالت محور
Iran, Islamic Republic of
نظرات پخته ی رئیس جمهور رو دستخوش سیاست بازی ها و جناح بازی های خودتون نکنید،

موفق باشید
Iran, Islamic Republic of
کم کم معنی عاقبت بخیری را بهتر میفهمم متاسفانه ما کلکسیونی از رئیس جمهورهای بازی خورده داریم
آقا انصافا این موضوعی که دکتر امروز مطرح کرد خیلی مهم و اساسی هستش ( انتقال فلسطین به قسمتی از اردن) و اگه واقعیت داشته باشه رسانه ها و شخصیت ها در مورد انتقاد به اومدن پادشاه اردن به ایران دچار اشتباه شده اند دعوت از پادشاه اردن حتما و حتما با هدف استراتژیک و مذاکرات حول این مسئله بوده و این نگاه عمیق دولت به موضوعات را نشون میده
Sweden
من شخصا با احمدی نژاد بسیار مخالفم اما این حالت او از جهاتی خیلی هم خوب است و آن این تابو شکنی‌های اوست. بعد هر کسی رییس جمهور بشود و از این دست کارها بکند یا برخی افراد دولتش گرایشی به اسرائیل نشان دهد یا به حرف مراجع گوش نکند و ... واقعا این کسانی که الان از کنار همه این‌ها به اسم مصلحت و ... می‌گذرند اگر انصافی داشته باشند آن موقع هم باید ساکت باقی بمانند و خیل کفن پوشان به راه نیفتند.
Iran, Islamic Republic of
حالا پاداشاه اردن به کشور بیاید مگر چه فاجعه عظمایی رخ می دهد؟!
مگر پادشاه عربستان چند سال قبل به ایران نیامد ؟
عربستان که ام الخبائث منافقین منطقه است
این همه فریاد وااسلاما جای تعجب دارد!!
Latvia
جسارت و سابقه تابوشكني هاي آقاي احمدي نژاد نشان از ثبات راي و نظر ايشان با پشتوانه راي بي نظير25 ميليوني ملت فهيم ايران به ايشان دارد.
Latvia
اكثريت 63 درصدي مردم ايران براي دومين بار با راي خيره كننده خود به آقاي احمدي نژاد جهت تحقق مطالبات به حق و زمين مانده دهه هاي اخير اعتماد كرد و در پشتيباني از ايشان همواره در 6 سال اخير در صحنه حضور داشته است. اميدواريم آقاي رييس جمهور قدر اين اعتماد و فرصت خدمتگزاري را با كنترل رفتار برخي اطرافيان مشكوك و ظاهرا فرصت طلب خود بداند.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
کسانی که در این زمینه اظهار نظر کردند افراط می کنند شما آقایان که می گویید اسلام در خطر است ! شهید مطهری را که متفکر بود قبول دارید که در کتاب تعلیم وتربیت در اسلام فرموده است ما حتی به کافری که به جنگ اسلام نباشد باید حرمت بکنیم . حضرت علی (ع) وقتیکه یک پیر مرد نابینا را دیدند که گدایی می کند فرمودند که این مرد کیست که دست نیاز باز کرده است گفتند یک یهودی اهل ذمه است تا زمانی که جوان بود کار می کرد الان که پیر شده است گدایی می کند حضرت علی (ع) دستور دادند که از بیت المال مبلغی به عنوان حقوق بازنشستگی به ایشان بدهند .در این کتاب گفته شده است حتی برای کافران هم کمک کنید . خدا از پیامبر اکرم (ص) به عنوان خلق عظیم یاد می کند و اخلاق پیامبر و رفتار ایشان باعث شد که بت پرستان وحشی هم به اسلام گرویدند .
Iran, Islamic Republic of
غیر از واکنش عزتمندانه رئیس جمهور درباره آمریکا، تحلیل ایشان درباره اردن هم بسیار مهم است و نشان از تیزهوشی دولت برای جذب اردن می دهد.
از سیاسیونی تعجب می کنم که به جای کمک به دولت در این زمینه حساس (ممانعت از استحکام یافتن اسرائیل) با دولت مخالفت می کنند!
خدا ما را از شر حب و بغض های جناحی نجات دهد.
Iran, Islamic Republic of
بنام خدا
ما طالب جنگ نیستیم ، اما دفاع از مملکت اسلامی دفاع از نوامیس اسلامی از واجبات شرعیه است . امروز مسلمانان سراسر جهان بیدار شده اند و بیداری آنها بیداری در سایه اسلام است و درک می کنند که اطاعت از اسلام می تواند ملتها را از اسارت استکبار جهانی و شیطان بزرگ نجات دهد و تحول عظیم اسلامی در جهان ایجاد نماید . امروز اختلاف در میان مسلمانان حرام است. همه مسلمانان دشمن واحد دارند و آمریکا و خلف نامشروعش اسرائیل و در راس آنها اوباما غلام سیاه صهیونیستی دشمن اصلی بشریت اند.
اين كه با همه كشورها قهر كنيم و آنها را دو دستي تقديم آمريكا كنيم ،آيا خوب است؟
بايد ديد هدف رييس جمهور از اين دعوت چيست.
نبايد زود قضاوت كرد
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
من مشهور به طرفداری از شمایم ولی تا در مسیر اسلام ناب محمدی هستی در ضمن رابطه با امریکا هرگز
Iran, Islamic Republic of
با سلام
پادشاه اردن يك فراماسون جاني هست فرقي با آمريكا و اسرائيل نداره
آنهایی که بابت آمدن پادشاه اردن به ایران جنجال می کردن حالا بیان تحویل بگیرن و بدونن که این دعوت همینطوری نبوده پشت قضیه موضوع اسرائیل و فلسطین هستش
ما هم بچه تر از الان كه بوديم دوست نداشتيم كم بياريم
دكتر جون مواظب باش فقط كم نياري منافع مملكتو بي خيال
Iran, Islamic Republic of
چه اشكالي داره كه عبدالله به ايران بياد و اقاي احمدي نژاد روي مغزش كار كنه؟ چرا بعضي ها همش فكر مي كنند كه آمدن عبدالله يعني طرفداري از رفتار غلطي كه تا الان داشته ؟!!

كمي تأمّل كنيد


اينكه مقام معظم رهبري در مورد اقاي احمدي فرمودند : « ايشان رئيس جمهور باهوش و زيركي هستند » ..... صدق قائدنا جدّا
Iran, Islamic Republic of
ماشااله به دكتر نبايد هم كم بياري چون اول شخص اجرايي اين كشور هستي و هيچكس حق اين را ندارد كه روي حرف شما حرف بزند شما منتخب 24.500.000 آدم درست درمون هستيد
Iran, Islamic Republic of
" جسارت و سابقه تابوشكني هاي آقاي احمدي نژاد نشان از ثبات راي و نظر ايشان با پشتوانه راي بي نظير25 ميليوني ملت فهيم ايران به ايشان دارد." شما کامنت گذار عزيز 1 راي دادي، چرا اينقدر بخاطر نظرات شخصي خود اين 25 ميليون راي رو توسر خود 25 ميليون ميکوبي؟!!!!!!!! من يکي از اون 25 ميليونم، من وخيلي از همفکرانم الان ارزو ميکنيم اي کاش در بين نامزدهاي انتخابات يک ولايت پذير واقعي بود تا ما به او راي مي داديم.
Iran, Islamic Republic of
در جواب دوستی که گفتن بذار عبدالله دوم بیاد تا دکتر احمدی نژاد رو مغزش کار کنه باید بگم آخه برادر عزیز مگخ بچه بازیه که یارو بیاد ایران با دو کلام حرف رییس جمهور متحول بشه و از فردا علم مبارزه با اسراییل رو ور داره؟

یه خورده جدی فکر کنید اینم که رهبر معظم گفتن رییس جمهور زیرک و باهوشه در کل بیان کردن نه در هر مورد ریزی
Iran, Islamic Republic of
حق با رئیس جمهور است درخواست لغو سفر یعنی دخالت در کار رئیس جمهور
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد تو هرچی کارش بلنگه تو دشمنی با اسرائیل و هولوکاست و فراماسون ها و امریکایی های خونخوار ذره ای عقب نشینی نخواهد کرد

باید دید چه در سر داره
دعا کنیم و صلوات بفرستیم که خدا روشنش کنه و راه درست را نشونش بده

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
Iran, Islamic Republic of
بابا وضع اقتصادی عالیه! بقیه چیزا رو بی خیال
Iran, Islamic Republic of
تا امروز هرگز به تدبیر بالای دکتر احمدی نژاد شک نکرده ام چون در حیطه ازمایش و عمل نابخردی از او ندیده ایم.......؛من ایمان دارم دکتر فراتر از امروز را می بیند....ایمان دارم....