کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نوید رهبر انقلاب به سید حسن نصرالله قبل از جنگ 33 روزه

24 اسفند 1389 ساعت 14:34

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: «عنقريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند». اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كردیم.


"علیرضا زاکانی" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان خاطره‌اي از ديدار با «سيدحسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان، گفت: پس از پايان جنگ ۳۳ روزه سيد حسن نصرالله به ايران آمد؛ در ديداري كه با او داشتيم، گفت: «سال ۲۰۰۰ عرصه به ما تنگ شد و تصميم گرفتيم عقب‌نشيني كنيم؛ در حزب‌الله به طور جدي به اين جمع‌بندي رسيديم؛ به ايران آمديم و ۳ روز با مسئولان ايران مشورت كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه بايد عقب‌نشيني كنيم.

به گزارش جهان، وی افزود:خدمت حضرت آقا رسيديم؛ شرايط را به ايشان توضيح دادم؛ وقتي طرح عقب‌نشيني را مطرح كردم، آقا فرمودند «شما حق عقب‌نشيني نداريد».

من گفتم: «با مسئولان ايران صحبت كرديم». ايشان فرمودند: «اشتباه كردند شما حق عقب‌نشيني نداريد؛ برويد مقاومت كنيد». وظيفه ما تبعيت بود و گفتم: «چشم مقاومت مي‌كنيم؛ در دلم گفتم ما شهيد مي‌شويم و اين جريان مي‌خوابد».

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: « عنقريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند». اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم؛ تا اينكه عقب‌نشيني فضاحت‌بار دشمن در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد.

با خود گفتم آقا، دوتا نويد به ما دادند يكي نويد پيروزي و دومي نويد زنده بودن ما كه در اين پيروزي بود. پس از پيروزي ديدم تمام كساني كه در آن ديدار حضور داشتيم، زنده‌ايم.



کد مطلب: 160187

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/160187/نوید-رهبر-انقلاب-سید-حسن-نصرالله-قبل-جنگ-33-روزه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com