جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۱

نوید رهبر انقلاب به سید حسن نصرالله قبل از جنگ 33 روزه

سه شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۴:۳۴
کد مطلب: 160187
نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: «عنقريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند». اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كردیم.
"علیرضا زاکانی" نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بيان خاطره‌اي از ديدار با «سيدحسن نصرالله» رهبر حزب‌الله لبنان، گفت: پس از پايان جنگ ۳۳ روزه سيد حسن نصرالله به ايران آمد؛ در ديداري كه با او داشتيم، گفت: «سال ۲۰۰۰ عرصه به ما تنگ شد و تصميم گرفتيم عقب‌نشيني كنيم؛ در حزب‌الله به طور جدي به اين جمع‌بندي رسيديم؛ به ايران آمديم و ۳ روز با مسئولان ايران مشورت كرديم و به اين نتيجه رسيديم كه بايد عقب‌نشيني كنيم.

به گزارش جهان، وی افزود:خدمت حضرت آقا رسيديم؛ شرايط را به ايشان توضيح دادم؛ وقتي طرح عقب‌نشيني را مطرح كردم، آقا فرمودند «شما حق عقب‌نشيني نداريد».

من گفتم: «با مسئولان ايران صحبت كرديم». ايشان فرمودند: «اشتباه كردند شما حق عقب‌نشيني نداريد؛ برويد مقاومت كنيد». وظيفه ما تبعيت بود و گفتم: «چشم مقاومت مي‌كنيم؛ در دلم گفتم ما شهيد مي‌شويم و اين جريان مي‌خوابد».

نماز ظهر را به امامت آقاي خامنه‌اي خوانديم؛ ايشان بين نماز ظهر و عصر به ما رو كردند و فرمودند: « عنقريب شما پيروزي خواهيد ديد و همه شما در اين پيروزي زنده خواهيد ماند». اين نويد در دل ما بود و به لبنان رفتيم و مقاومت كرديم؛ تا اينكه عقب‌نشيني فضاحت‌بار دشمن در سال ۲۰۰۰ اتفاق افتاد.

با خود گفتم آقا، دوتا نويد به ما دادند يكي نويد پيروزي و دومي نويد زنده بودن ما كه در اين پيروزي بود. پس از پيروزي ديدم تمام كساني كه در آن ديدار حضور داشتيم، زنده‌ايم.


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
بنازم به این رهبر.
اگر شب و روز خدا برای داشتن این نعمت کثیر شکر کنیم باز هم کم است.
Iran, Islamic Republic of
درود و صلوات بر نائب برحق امام زمان(عج)، امام خامنه ای عزیز
شکر وسپاس خداوند حکیم راکه به ما چنین رهبر آگاهی عطا فرمودند جانم به فدایش
Iran, Islamic Republic of
فدای اقام بشم
Iran, Islamic Republic of
خدارا هزاران بار سپاس كه مارا در زمان زعامت ايشان حيات داد
Iran, Islamic Republic of
مقاومت اسلامی تا پیروزی نهایی
Iran, Islamic Republic of
با سلام
لطفا نامه دختر شهيد به ايشان كه در آن جلسه خوانده شد را هم منتشر كنيد
Iran, Islamic Republic of
رهبرا از تو به يك اشاره از ما به سر دويدن
Iran, Islamic Republic of
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین(ع) است
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای سید علی و جانم فدای سید حسن نصرالله عزیزتر از جانم