جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

سردار سپاه از پیوند فتنه با جریانی با نقاب مهدویت خبر داد

شنبه ۱۴ اسفند ۱۳۸۹ ساعت ۱۶:۲۲
کد مطلب: 158838
 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: منافقين تحليلي داشتند كه اگر نتيجه انتخابات مجلس نتيجه‌اي نباشد كه در راستاي ارزش‌هاي ما(منافقين) باشد، سال ۹۱ بايد سالي بسيار خطرناك و حتي خونين باشد.

به گزارش جهان به نقل از  فارس، فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت:جريان انحراف در حال گره خوردن با فتنه است
 فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين گفت: فتنه در حال ائتلاف و گره خوردن با جريان ديگري به نام انحراف است بنابراين بايد بسيار مراقب و هوشيار بود.
 سالار آبنوش پنج‌شنبه شب در همايش ناظران شوراي نگهبان استان كه در سالن شهيد مطهري قزوين برگزار شد، بيان داشت: ما مسئوليت خطيري داريم، بايد مواظب باشيم كه اين انقلاب به انحراف كشيده نشود، تا چند روز قبل وحشت‌مان از فتنه بود، البته فتنه واقعي و عميقي بود و خداوند متعال عنايت كرد و در سايه مديريت و صفاي وجود موساي زمان، فتنه خاموش شد.

وي عنوان داشت: همان فتنه در حال ائتلاف با جريان ديگري به نام انحراف است و ريشه هر دو دارد يكي مي‌شود و در انتخابات آينده پيچيدگي و سختي از انتخابات قبلي بيشتر است.

آبنوش توضيح داد: ما گروهي داشتيم كه با عناوين اصلاحات، دوم خرداد و فتنه كه همه يكي بود طرف مقابل ما بودند و امروز چيزي وسط به نام انحراف درست شده كه بايد با چشمان تيز و ارتباط صاف با خدا از پروردگار مدد بخواهيم زيرا پيچيدگي آنقدر بالاست كه تشخيص دادن بسيار سخت است.

* اگر مجلس بعد سالم نباشد فتنه‌اي خونين در راه است
وي اعلام كرد: منافقين تحليلي داشتند كه اگر نتيجه انتخابات مجلس نتيجه‌اي نباشد كه در راستاي ارزش‌هاي ما باشد، سال ۹۱ بايد سالي بسيار خطرناك و حتي خونين باشد به طوريكه صاحب‌نظراني كه قدرت تحليل دارند و تاكنون مسائل را به درستي پيش‌بيني كردند، بيان داشتند كه ائتلاف جريان فتنه ضدانقلاب و منافقين در اتاق‌ هاي فكر خود تاكيد مي‌كنند اگر مجلس بعد به زعم آنان مجلس سالمي!!! نباشد سال ۹۱ فتنه خونيني در راه است.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين خطاب به ناظران شوراي نگهبان گفت: بايد دقت بيشتري شود و اسناد و مدارك و اطلاعات صحيح در اين خصوص جمع شود و كسي كه مثل منافقين و تروريست ها بايد پذيرفته نشود، رد شده و به كسي كه بايد تذكر داده شود نيز تذكر داد.

 وي با اشاره به كسب رأي به واسطه پرداخت پول افزود: اين اهانت به ملت ماست كه پول دارد انتخابات را رقم مي‌زند و هدايت‌هاي اينچنيني دارد مي‌شود و بايد توجه داشت جريان انحراف پيچيده‌تر از فتنه است و با اسم ولايت، ارزش‌ها، امام زمان و انتظار جلو مي‌آيند و نقاب‌شان، نقاب مهدويت است.

* جذب افراد دو چهره توسط جريان انحراف
آبنوش با اشاره به استفاده جريان انحراف از چهره‌هاي با ظرفيت پايين اعلام كرد: ريشه جريان انحراف و فتنه يكي است و امروز جريان انحراف دارد افراد كم‌ظرفيت و داراي دو چهره را جذب مي‌كند، آنها كه از پست و مقام تنزل يافتند و كم‌ظرفيت هستند، شناسايي مي‌شوند و اينها اصحاب جريان انحراف هستند و بعضا نيز نشانه‌هاي جانبازي و سابقه جبهه دارند و يا از خانواده شهدا و ايثارگر هستند.
وي يادآور شد: زماني كه مشاهده كرديد افرادي با شرايط مذكور در پوشش مراسمي با هم شده‌اند، دقت داشته باشيد و ان‌شاءالله همانطور كه جريان فتنه را روسياه كرديد اين جريان را نيز سرنگون كنيد.

فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوين تأكيد كرد: جريان انحراف زيرك و هوشمند است و بايد دقت داشت، فتنه در فرآيندي ۲۰ ساله عمل كرد به طوريكه در نخستين نماز جمعه بعد از رحلت امام (ره)، گفتند چون امام يكي بود ديگر به كسي ديگر امام نمي‌گوييم و ما اين سخن را صداقت دانستيم در حالي كه آغاز فتنه بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *