کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فوران خشم از سخنان سید حسن نصرالله درباره مکتب ایرانی

19 آبان 1389 ساعت 7:33


شبكه هاي فارسي زبان وابسته به رژيم صهيونيستي، آمريكا و انگليس در اقدامي هماهنگ مدعي شدند «سيدحسن نصرالله به تمدن ايراني حمله كرده» و نتيجه گرفتند حمايت جمهوري اسلامي از مقاومت حزب الله خيانت به ايران است!
به گزارش جهان به نقل از کیهان شبكه ها و سايت هاي بي بي سي انگليس، راديو فردا و صداي آمريكا، بالاترين، روزنت، گويانيوز در اين اقدام هماهنگ انواع فحاشي ها را نثار دبيركل حزب الله لبنان كرده اند، چرا كه او در پاسخ جريان 14 مارس كه حضور ايران در لبنان را به بهانه مرزبندي عرب و عجم تخطئه مي كند، گفته است تمدن ايران، تمدن اسلامي و دين حضرت محمد(ص) است نه تمدن پارسي. و رهبران جمهوري اسلامي- امام خميني و امام خامنه اي- از سلاله پيامبر اسلام(ص) هستند.
وي در اين نوار ويدئويي كه به زمان فتنه مربوط مي شود در قبال بزرگنمايي فتنه گران از سوي جريان هاي وابسته به آمريكا و رژيم صهيونيستي با شجاعت مي گويد: در هفته هاي اخير عده اي خيالي داشتند كه جمهوري اسلامي را سرنگون كنند اما اينها خيال باطلي بود. امروز من به شما اطمينان مي دهم اين ايران ـ كه امروز خيلي ها درباره حوادث اش صحبت مي كنند ـ و اين نظام و اين حكومت و مردم و نخبگانش، به بركت وجود رهبر فرزانه و شجاع و مدير و مدبر و مهربان، اين رهبر تاريخي حضرت آيت الله امام خامنه اي و به بركت حضور 30 ساله مردم در صحنه، قوي تر و سرسخت تر از هميشه از بحران عبور مي كند. اين ايران هميشه اين طور خواهد ماند.
آنچه در اين ميان قابل تاكيد است خشم و عصبانيت محافل ضدانقلاب و استكباري و صهيونيستي، از شجاعت و صراحت و بصيرت ستايش برانگيز سيدحسن نصرالله- حفظه الله تعالي- است كه مقهور جريان ايران هراسي و شيعه هراسي مستكبران در خاورميانه نشده و با افتخار مي گويد من عضو حزب ولايت فقيه و سرباز امام خامنه اي هستم و هيچ كشوري مانند ايران صادقانه و شجاعانه از مقاومت اسلامي حمايت نكرده است.
سيدحسن نصرالله همچنان كه در مقاومت پيروز 33 روزه خار چشم آمريكا و رژيم صهيونيستي شد در جريان سفر تاريخي و حماسي اخير رئيس جمهور اسلامي ايران به لبنان هم، با سخنراني مستدل و شجاعانه خود، سيلي ديگري بر گونه اسرائيل و آمريكا و رژيم هاي مرتجع منطقه نواخت كه ظاهرا صداي آن سيلي پس از يك ماه تازه درآمده است! و گرنه حلقوم هاي آمريكايي و انگليسي و اسرائيلي را چه به تمدن بزرگ و اسلامي ايران.


کد مطلب: 143534

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/143534/فوران-خشم-سخنان-سید-حسن-نصرالله-درباره-مکتب-ایرانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com