کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حجت الاسلام احمد پناهیان:

اگر یک قدم دیگر برای مذاکره با امریکا بردارید کفن پوش ها جلو می آیند

27 مرداد 1389 ساعت 7:25

حجت الاسلام احمد پناهیان طی سخنرانی در جمع مردم در جوار امامزاده ابراهیم قم ، ضمن انتقاد از عملکرد دولت در بحث مذاکره با امریکا ، نسبت به طرح مجدد بحث مذاکرده با آمریکا هشدار داد.


   به گزارش خبرنگار جهان ، پناهیان همچنین با اشاره به صحبت های اخیر یکی از علمای قم مبنی بر خروج کفن پوشان به نشانه اعتراض به سخنان رحیم مشایی اظهارداشت: قابل قبول نیست که بخاطر کسی مثل مشایی ما برویم و تحصن کنیم یا عده ای کفن بپوشند، چرا که آن روزی که ما در دولت اصلاحات، کفن می پوشیدیم برای روالی که ایجاد شده بود و جریان ضد دینی که در حاکمیت ایجاد شد، چاره ای جز تحصن وجود نداشت.

وی ادامه داد:در آن سالها  لاابالیگری، جریان لیبراستی ، جریان حاکم بود. اما حالا این بابا مگر چه کسی است که یک حرف غلط بزند من برایش کفن بپوشم. حتی راجع به او فکر هم نمی کنم.
 
وی قاطبه اعضای دولت را حزب اللهی توصیف کرد و ابراز داشت: حالا با این وضعیت درست است که ما بیاییم و علیه این دولت که مشکلی با دین ندارد دست به تحصن بزنیم.

پناهیان در عین حال هشدار داد که ماجرای مذاکره با آمریکا و زمزمه هائی که اخیرا شنیده می شود متفاوت از مسائل جزئی مثل مشائی است و اگر در فضای مذاکره با امریکا یک قدم جلو بیایند آن وقت هست که با کفن پوشان روبروخواهند شد.


کد مطلب: 130092

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/130092/اگر-یک-قدم-دیگر-مذاکره-امریکا-بردارید-کفن-پوش-جلو-می-آیند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com