دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 Jun 2024
 
۰
۲۰

تجمع و اعتراض اساتید به تخریب دفتر نهاد رهبری در دانشگاه آزاد

چهارشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 128961
جمعی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد نسبت به تخریب دفاتر نهاد نمایندگی رهبر انقلاب تجمعی اعتراض آمیز برگزار کردند.
به گزارش خبرنگار جهان عوامل رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر ری در اقدامی بی سابقه با شکستن درب دفتر معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این واحد دانشگاهی اقدام به تخلیه و بیرون ریختن اقلام این دفتر نمودند.

این اقدام که با واکنش استادان و اعضاء هیات علمی این دانشگاه روبرو شده، بحث هایی جدی را در این واحد دانشگاهی بر انگیخته است.

با وجود اینکه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و شخص رییس این دفتر از مهم ترین ارکان در هر دانشگاهی به شمار می رود، هنوز علت اصلی این اقدام ناشایست به روشنی مشخص نشده است.

در این رابطه روز گذشته جمعی از استادان و اعضاء هیات علمی این دانشگاه در تجمعی خودجوش نسبت به این اقدام اعتراض خود را اعلام داشته و این گذر از خط قرمز را از سوی ریاست این واحد دانشگاهی، به شدت محکوم کردند. این تجمع اعتراض آمیز در نهایت با صدور بیانیه ای پایان یافت.

 طی چند سال اخیر که "ق س" که ریاست این دانشگاه را به عهده داشته است، با اعضاء هیات علمی دانشگاه تنش  و برخورد زیادی داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
................. گفته من می خواهم در خارج زندگی کنم . به تازگی هم که راحت پناهندگی می دن اینم یه روشه که بدون واسطه وبدون هزینه ..................
الکی وقت خودتان را نگیرید ریاست دانشگاه اینقدر پشتش گرم که هر بلایی سر اساتید دانشجویان و وکارکنان بیاورد هپچ کس جواب گونیست
این ریاست دانشگاه اینقدر مغرور هست که...
خدا باید آبروش ببرد
Iran, Islamic Republic of
مملکت که بی صاحاب نیست چند روز دیگه پاسخ قاطعی دریافت می کنند صبر کنند و منتظر باشند
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه آزاد در درون خودش با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می کند، وجود این تنش ها جلو حسابدهی افراد را می گیرد و مشکلات را بغرنج تر می کند.
Iran, Islamic Republic of
اینم یه حرکت مخملی دیگه است ..اول حریم شکنی را رایج و کم اههمیت جلوه می دن تا بتونن راحت تر توهین کنند در بلند مدت..............باید رییس دانشگاه توضیح دهد و عذر خواهی کند و معلوم شود چه کسی پشت این مساله بوده..........
Iran, Islamic Republic of
جسارت تا كه و مظلوميت تا چه حد . مدعي العموم كجاست ايا كسي هست ياري دهد؟
Iran, Islamic Republic of
اقداماتی که در واحد انجام داده است...
.............................برخی اقدامات .................... وی به زودی گفته خواهد شد تا مردم بدانند چه کسی مسئول فرهنگی علمی جوانهایشان است
از طرف ....- عضو هیئت علمی شهر ری
Iran, Islamic Republic of
پشتشون به آقای هـ ر وصل است هر کاری دلشان بخواد می کنن
Iran, Islamic Republic of
اوضاع شهر ری بسیار اسف بار است ایشان در تعطیلی مردادماه اقدامات و گستاخی بدی کرده است تعرض به دفاتر نهاد به نوعی تعرض به بیت مقام رهبری باید پاسخگو باشند و ریشه ظلم خشک شود
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیز جهان، نمی دونم چرا اقدامات اخیر وی را نقطه چین کردی.. ولی وی واقعا اقدامات زیادی را که شهود برای همه ان موجود است در این مدت انجام داده و مستندات زیادی توسط انها که مسئولند شنیده شده و رصد شده اما هنوز اقدامی نشده و تحمل کرده اند معلوم نیست به چه مصلحتی است.. حالا که شما جوانمردی کردید و این واقعیت را اطلاع رسانی کردید باید یکی پیدا شود و این بساط لذت قدرت طلبی را جمع کند یا نه هنوز مصلحت به صبر است تا دامنه حرمت شکنی ها افزون شود؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
بیانه جدید اساتید و دانشجویان در راه است اینبار تا آخرین لحظه جانفشانی خواهیم کرد و نمی گذاریم در مملکت آقا امام زمان افرادی ....... دانشگاه را جزیره ای اداره کنند
Iran, Islamic Republic of
اون اقایی که نظر داده و گفته ق س پشتش گرمه باید بدونه اصلا هم انطور نیست. اون فقط از تفکر حاکمه دانشگاه ازاد و نیز پررویی خودش به این روز افتاده است و اینچنین می کند.
عزل ناگهانی ...........در چند روز گذشته تامل برانگیز بوده است. سوراخ کاری اتاق های نهاد با دریل و نامه های کمیته تخلفات برای اساتید مختلف و تعلیق یک استاد بسیار باسابقه سالها معاونت از جمله اقدامات اخیر در این واحد دانشگاهی بوده است.
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
اوضاع انسانی دانشگاه شهر ری از افغانستان هم بدتر است هفته گذشته ................و ....هر روز یک موضوعی بنظرمی رسد رئیس واحد ماموریت دارد تشویش و ناآرامی در دانشگاه حاکم باشد تا بیشتر بماند
Iran, Islamic Republic of
خداوند ریشه فساد را رسوا و خشک گرداند هر که این کامنت را دید آمین بگوید شاید گشایشی حاصل شود.
Iran, Islamic Republic of
شنیده شده این اساتید می خوان برن مجلس تجمع کنن اما نمی دونم چرا با زبان خوش برخی مسئولین نظارت و رسیدگی نمی کنن که باید هی یک عده از کارشون بذارن و برن دنبال درست کردن اوضاع؟!! .....
من برام یک چیز مبهمه !!!!!!!!!!!!!
مگر فقط و فقط با دیدن ظاهر ادمه میشه در موردشون قضاوت کرد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بعضی ها گرگ هستند در لباس میش..............
Iran, Islamic Republic of
از خداوند متعال بخواهیم که به ایشان نعمت شناخت حرمت جایگاه مدیریتی را آن طور که در آموزه های دین مبین اسلام آمده عنایت بفرماید.
وبابت این تعرض به حریم دفتر نهاد از خداوند منان استغفار بطلبد
Iran, Islamic Republic of
مشکل آقای ق س این است که به سفارش عمه و خاله کار نمی کند با اینکه خود به عاقبت این کار آگاه است .(رمزگشایی توسط عزیزان در آن واحد دانشگاهی باید صورت گیرد)