کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با توجه به اعترافات ريگي

احتمال دخالت مستقيم آمريكا در حادثه زاهدان

25 تير 1389 ساعت 0:38

مسئول اداره سياسي سپاه با اشاره به حادثه تروريستي زاهدان گفت: با توجه به اعترافات ريگي نمي‌‌توان در دخالت مستقيم امريكا، صهيونيست‌ها و برخي كشورهاي غربي در حادثه انفجار مسجد جامع زاهدان ترديد داشت.


 يدالله جواني مسئول اداره سياسي پاسداران انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با فارس با اشاره به حادثه تروريستي مسجد جامع زاهدان ضمن تسليت به همه مردم مسلمان ايران اظهار داشت: متأسفانه حادثه تروريستي زاهدان منجر به شهادت برخي از هموطنان در ميلاد امام حسين (ع) و موجب نگراني شد. 

وي با اشاره به دستگيري و اعدام عبدالمالك ريگي گفت: اعترافات عبدالمالك ريگي ثابت مي‌كند كه در حادثه تروريستي شب گذشته زاهدان امريكا، صهيونيست‌ها و برخي از كشورهاي اروپايي دخالت مستقيم دارند چرا كه ريگي در اعترافات خود به خواسته آمريكا مبني بر بمب‌گذاري در مناطق ايران اشاره كرده بود.
مسئول سياسي سپاه پاسداران در ادامه با بيان اينكه گروه‌هاي وابسته به آمريكا و صهيونيست‌ها با بمب‌گذاري در مناطق مختلف به دنبال اختلاف افكني بين شيعه و سني هستند، افزود: دشمنان ملت ايران با اجير كردن برخي افراد تلاش مي‌كنند تا زمينه اختلاف و تشنج را ميان شيعه و سني بوجود بياورند. 

جواني افزود: بعيد است كسي درخصوص اينكه سرويس‌هاي بيگانه و عوامل آمريكا در حادثه شب گذشته زاهدان دست دارند ترديد داشته باشد چرا كه همه مردم ايران به رفتار سي ساله آمريكا در قبال ملت آگاه هستند.
وي با بيان اينكه به بركت خون شهداي حادثه تروريستي زاهدان اتحاد شيعه و سني بيشتر از گذشته خواهد شد، خاطرنشان كرد: در طول سال‌هاي گذشته ثابت شده است كه هر حركت تروريستي كه از سوي امريكا براي اختلاف‌افكني بين شيعه و سني صورت گرفته موفقيت آميز نبوده است و بر همين اساس بايد گفت كه آمريكا نمي‌تواند با بمب‌گذاري در مناطق شيعه و سني نشين اتحاد مسلمانان را به خطر بياندازد.


کد مطلب: 124990

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/124990/احتمال-دخالت-مستقيم-آمريكا-حادثه-زاهدان

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com