پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲

سريال «خانه به دوش» از اول تير روي آنتن شبكه سه

دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۳۸
کد مطلب: 121235
شبكه سه سيما قصد دارد مجموعه تلويزيوني «خانه به دوش» به كارگرداني «رضا عطاران» را از اول تيرماه براي دومين بار روانه آنتن كند.

به گزارش خبرنگار راديو و تلويزيون فارس، مجموعه تلويزيوني «خانه به دوش» در 13 قسمت90 دقيقه‌اي توليد شده و از روز سه شنبه اول تيرماه هر روز ساعت 16 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
بنابراين گزارش، نويسنده و كارگردان اين سريال «رضا عطاران» است و كارگرداني تلويزيوني آن را محمود رضايي برعهده داشته است.
تهيه كنندگان «خانه به دوش» ايرج محمدي و مهران مهام هستند و حميد لولايي، مريم اميرجلالي، علي صادقي، آناهيتا همتي، فلور نظري و... در آن ايفاي نقش كرده‌اند.
در خلاصه داستان اين سريال آمده: ماشاء الله و اصلان، دو دوست و همبازي قديمي كه اتفاقاً باجناق نيز هستند چندسالي است كه باهم روابط خوبي ندارند. اين كدورت از زماني آغاز شده كه دو باجناق به اتفاق، مديريت شركتي را عهده‌دار مي‌شوند كه اين شراكت به دلايلي به سرانجام نمي‌رسد.
ماء شاالله شراكتش را با اصلان به هم زده خود را كنار مي‌كشد و اصلان شركت را سروسامان داده و حالا پس از چند سال وضعيت مالي خوبي به هم زده است. برعكس ماشاء الله كه دخلش كفاف خرجش را نمي‌دهد، مجبور شده به هر دري بزند تا روزگار بگذراند و حال پس از چندسال اوضاع ماليش تعريفي ندارد، وانتي دارد و هندوانه فروشي مي‌كند تا اينكه...
اين سريال براي اولين بار در ماه مبارك رمضان سال 83 از تلويزيون پخش شد و در زمان پخش خود توانست مخاطبان بسياري را جذب كند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *