کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توهین بی شرمانه کروبی به مردم

30 خرداد 1389 ساعت 8:07

کروبی طی بیانیه ای در سالگرد انتخابات، روزنامه کیهان را روزنامه ای اهریمنی خواند و بخش قابل توجهی از بیانیه خود را در مورد عملکرد پس از انتخابات این روزنامه اختصاص داد.


به گزارش جهان کروبی که به شدت از عملکرد این روزنامه عصبانی است در بیانیه خود با توهین بی شرمانه به مردم معترض در روز 14 خرداد به عملکرد سید حسن خمینی  می نویسد:عده ای از مواجب بگیران در ۱۴ خرداد و شکستن حرمت بیت امام در کنار مرقد ایشان را دیدیم و سیل محکومیت این فعل ابلهانه از سوی مردم و علمای بزرگ و مراجع تقلید را هم به نظاره کردیم. در مقابل واکنش مردم و علما اما یک روزنامه که حریمی اهریمنی دارد و هیچ چارچوب و حد و مرزی برای گستاخی و فحاشی قائل نیست همچون گذشته در دفاع از رفتار اوباش پیاده نظام، به توهین مضاعف به نوه امام پرداخت گویی بدان دلیل که جرم آن عزیز ایستادن در کنار ملت بود. 

وی در ادامه با توهین مجدد به جوانان بسیجی و با اتهام دروغ به مردم متدین می نویسد:آن بسیج مردمی که با رمز یا زهرا(س) به متجاوزین به خاک کشور یورش می برد کارش به کجا رسیده است که ساعت سه و نیم نیمه شب به بیوت مراجع حمله و به تخریب و غارت اموال و کتب دینی می پردازد؟ چگونه به مراجع دین توهین می شود. شاید حریم اهریمنی و حمایت های مادی و امنیتی بی شمار امروز مانع از پاسخگویی مردم به این حرمت شکنان شود اما این گستاخی ها هرگز از اذهان مردم پاک نخواهد شد.

کروبی در ادامه باز هم عصبانیت خود را از روزنامه کیهان نشان می دهد و می نویسد:این روزنامه اهریمنی با ساختار شکنی عجیبی به حریم مراجع نیز وارد شد و آنان را به سبب آنکه توهین به بیت امام را محکوم کرده بودند مورد پرسش و تهدید قرار داد. این روزنامه مراجع را متهم به ملاحظه کاری کرد و از آنان پرسید که ” کدام ملاحظه می تواند با دفاع از حریم اسلام و انقلاب برخاسته از آن برابری کند؟ ” باید تاسف خورد بر کسانی که کمترین درک و فهمی از آموزه های اسلامی و انقلابی امام نداشته اند و ندارند.آنها اما مراجع را نیز مطیع قدرت خود می خواهند و از همین رو پیاده نظام خود را به بیت مراجع می فرستند تا آنها را به بصیرت دعوت کنند و آنگاهی که دعوت به بصیرت گرهی از کار فروبسته شان نمی گشاید، عده ای را اجیر می کنند تا نیمه شب در کمال توحش به بیت آیت الله العظمی صانعی و دفتر مرحوم آیت الله العظمی منتظری حمله کنند و خواستار خروج آنان از قم شوند. 

لازم به ذکر است کروبی اخیرا در گفت وگو با سی ان ان نیز گفته است که نگران امنیتم هستم ولی نمیترسم و حاضرم هر هزینه ای هم بپردازم.

به گزارش خبرنگار جهان وی در این گفت وگو با تاکید مجدد بر تقلب در انتخابات گفت:احمدی نژاد رئیس جمهور من نیست و من او را تنها رئیس دولت فعلی می دانم.

وی با بیان اینکه امروز جنبش سبز قوی تر شده است گفت: علیرغم فضای سنگین سرکوب این جنبش قادر بوده است که اقشار مختلف جامعه را با هم متحد کند. این حقیقت که حتی مراسم خاکسپاری با حضور پلیس ضد شورش برگزار شد و هرگز برای تجمعات حتی برای بزرگداشت امام خمینی اجازه صادر نکردند نشان دهنده قدرت این جنبش و ترس آنها از جنبش است.


کد مطلب: 120928

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/120928/توهین-بی-شرمانه-کروبی-مردم

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com