کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

منافقین فیلم جدیدی منتشر کردند!

ردپای یک زن در قتل ندا آقا سلطان+ عکس

22 خرداد 1389 ساعت 9:02


مستند ندا آقا سلطان شب گذشته از سبکه سوم سیما پخش شد.
به گزارش جهان این برنامه با حضور یکی از نزدیکان وی و استاد موسیقی و کارگر فردی که متهم به کشتن ندا آقا سلطان بود برگزار شد و به زوایای دیگری از این قتل پرداخت.

به گزارش جهان نکته جدید و قابل تامل این برنامه مربوط به نقش منافقین در کشتن ندا آقا سلطان است.
 
آنچه در انتهای این برنامه به نمایش درامد، حضور زنی است که بطرز مشکوکی پیش از تیراندازی به ندا آقا سلطان در حالی که دستش در کیفش است حضور دارد و پس از روی زمین افتادن ندا از صحنه خارج می شود.
 

حتی خارج شدن وی از منطقه ای که حادثه در آن رخ داده است نیز در فیلم موجود است.

 

به این ترتیب پای متهم دیگری به ماجرای قتل ندا آقا سلطان باز می شود.

اما همزمان با پخش این مستند، فیلم کوتاه و جدید دیگری بلافاصله از در شبکه های اینترنتی منتشر شد که شواهد روشنی از نقش منافقین در انتشار این فیلم حکایت می کند.
بعد از پخش مستند قتل ندا آقا سلطان و دقایق آخر این مستند که فیلمی از یک زن که یک ساک زنانه به دست دارد که می تواند به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان باشد، گروهک مجاهدین خلق که از پخش احتمالی این فیلم در آینده از سیما و معرفی کردن آن زن ساک به دست به عنوان فردی مشکوک و قاتل احتمالی ندا آقا سلطان اطلاع داشته و پیش بینی چنین تحلیلی را می کرده است، دقیقا همزمان با پخش این مستند از سیما اقدام به پخش فیلمی می کند که ضارب احتمالی ندا آقا سلطان(زن ساک به دست) در حال جیغ زدن و ترک محل حادثه می باشد. محل ایستادن این زن دقیقا همانجایی است که در مستند سیما نشان داده می شود و مکان احتمالی قرار گرفتن فرد شلیک کننده به ندا تخمین زده می شود. نکته ای که با این فیلم مشخص می شود این است که صدای جیغ زنانه ای که مدام در تمام فیلم های گرفته شده از لحظه مرگ ندا آقا سلطان شنیده می شود مربوط به همین زن است که در این فیلم 33 ثانیه ای نمایش داده می شود. نکته مهم دیگر که هدف منتشر کنندگان این فیلم هم احتمالا همین بوده این است که در مستند سیما این زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان معرفی می شود، می خواهند بگویند آن زن ساک به دست هم به شدت از مرگ ندا آقا سلطان ناراحت بوده و با دیدن صحنه قتل مدام جیغ میکشیده و گریه می کرده و چنین فردی نمی تواند قاتل باشد. صحنه ای که از این زن نمایش داده میشود هم لحظه ایست که در حال جیغ زدن و گریه کردن و ترک سریع صحنه قتل است و دقیقا وقتی دوربین او را نشان میدهد رویش را بر میگرداند و با جیغ و گریه(که نشان دهد به شدت ناراحت است) به سرعت صحنه را ترک میکند.
اما دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان از پخش مستند سیما باعث شد فیلمی را منتشر کنند که یکی از فیلم برداران اصلی صحنه قتل ندا آقا سلطان به وضوح نمایش داده می شود. دستپاچگی این افراد به قدری بود که حتی فرصت نکرده اند که صورت فرد فیلم بردار را حداقل شطرنجی کنند تا شناسایی نشود. البته احتمال این وجود دارد که فرد مسن و مو سفیدی که با دقت! در حال فیلم برداری از لحظه مرگ ندا آقا سلطان است از کشور خارج شده باشد که منتشر کنندگان این فیلم چهره او را به وضوح نشان می دهند. البته حتی در صورت خروج این فرد از کشور باز هم نشان دادن چهره او به نوعی رعایت نکردن مسائل امنیتی برای این فرد به شمار می آید که از همان دستپاچگی نشأت می گیرد.
در نهایت اینکه با انتشار این فیلم 33 ثانیه ای فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شد و زن ساک به دست به عنوان قاتل احتمالی ندا آقا سلطان مطرح شد به شدت قوت می گیرد. از طرف دیگر دستپاچگی قاتلین ندا آقا سلطان در پخش این فیلم کوتاه و نگه داشتن این فیلم 33 ثانیه ای به مدت 1 سال و نشان دادن آن دقیقا همزمان با مستند سیما درست بودن فرضیه ای که در مستند سیما مطرح شده است را باز هم قوت می بخشد.


کد مطلب: 119262

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/119262/ردپای-یک-زن-قتل-ندا-آقا-سلطان-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com