کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقاد شدید رسایی از علی مطهری

16 خرداد 1389 ساعت 14:59

عضو فراکسيون اصولگرايان مجلس شوراي اسلامي در خصوص مواضع اخير علي مطهري و ياداشت توهين آميزش عليه رييس جمهور، مقامات عالي کشور و مردم گفت: مطهري براي نخستين بار نيست که با مواضع نادرست ثابت کرده از بصيرت پدرش برخوردار نيست؛ او مصداق بارز خواص بي بصيرت است.


"حميد رسايي" روز يکشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: آقاي مطهري مصداق همان خواصي است که در ميانه جنگ و جايي که باطل حضور دارد با موضع گيري نادرست به تقويت جريان باطل کمک مي کند.

وي تصريح کرد: نمونه بارز اين اقدام، يادداشت اخير آقاي مطهري است که سراسر آن توهين و اهانت به مسوولين نظام جمهوري اسلامي ايران و رييس جمهوري است که 25ميليون راي مردم را به دست آورده و بيش از 40 ميليون نفر را پاي صندوق هاي راي کشانده است.

نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينکه حتي در بخشي از اين يادداشت به صراحت به عالي ترين مقام کشور توهين شده، اضافه کرد: متاسفانه با پيگيري موضع گيري هاي علي مطهري مشخص مي شود وي به برخي از مباني نظام اعتقادي نداشته و ابايي از اعلام آن نيز ندارد.

به گفته وي، نگاه او در مورد ولايت فقيه متفاوت از نگاه حضرت امام خميني (ره) و ما است که اين مواضع از نگاه مردم ايران دور نخواهد ماند.

رسايي تصريح کرد: آقاي مطهري به زودي خواهيد فهميد که پيوند خوردن با فتنه گران و حاميان فتنه از ملت ايران پنهان و بي پاسخ نمي ماند.

اين عضو فراکسيون اصولگراي مجلس شوراي اسلامي گفت: اگر به احترام نام پدر وي، مردم سکوت مي کنند اما در زمان مناسب ثابت کرده و نشان خواهند داد که علي مطهري صلاحيت حضور در چنين جايگاهي را ندارد.


کد مطلب: 118255

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/118255/انتقاد-شدید-رسایی-علی-مطهری

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com