يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 Jun 2024
 
۰
۵۰

علی مطهری رئیس جمهور را مقصر دانست!

يکشنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۰۸:۰۵
کد مطلب: 118099
علی مطهری در یادداشتی که در اختیار یک سايت خبری قرار داد نسبت به ممانعت از سخنرانی سید حسن خمینی، واکنش نشان داده و از آن بعنوان «حادثه تلخ» یاد کرده است.

به گزارش جهان مطهری با مقصر دانستن رئیس جمهور در این مراسم  گفته است که حادثه ممانعت از سخنرانی حجت الاسلام سید حسن خمینی در مجلس سالگرد رحلت امام خمینی (ره) یک حادثه تلخ و مخالف آرمانهای انقلاب اسلامی از جمله آزادی بیان بود و البته یک حادثه از پیش طراحی شده بود که شخص رئیس جمهور در آن نقش اساسی داشت و می توان گفت از سنخ مناظره انتخاباتی ایشان بود که زمینه فتنه را فراهم کرد.

وی همچنین مي نويسد: اگر قوه قضاییه عوامل فتنه انتخاباتی 88 یعنی آقایان موسوی، کروبی و احمدی نژاد را به طور همزمان محاکمه می کرد و مجازات هریک را به نسبت جرم آنها اعلام می نمود در 14 خرداد89 این اتفاق نمی افتاد .احمدی نژاد مانند کودک یک خانواده شده است که هرچه دیگران را اذیت می کند مورد تشویق قرار می گیرد.

وی در بخش دیگری از نوشته خود نیز با تشبیه مردم نمازگزار با سپاه عمر سعد در روز عاشورا نوشت:آقایانی که اصرار بر شبیه سازی حوادث امروز با حوادث صدر اسلام دارند آیا صحیح می دانند که آنها و دار و دسته شان را به سپاه عمر سعد و ابن زیاد تشبیه کنیم که در روز عاشورا با ایجاد سر و صدا اجازه نمی دادند نوه پیغمبر سخن بگوید؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جناب آقای مطهری: واقعا که، ما به شما به خاطر اینکه در لیست آبادگران (لیست حامیان رئیس جمهور محبوب احمدی نژاد) بودی رای دادیم . چرا به رای ما خیانت میکنی؟؟
Iran, Islamic Republic of
برای آقای دکتر مطهری متاسفم اول انتقادهایش را به حساب دلسوزیهایشان میگذاشتم ولی حالا میبینم که نه مثل اینکه هدف تغییر کرده به طرف دیگر خدا همه مارا عاقبت به خیر فرماید
Iran, Islamic Republic of
اين شخص چه اصراري بر اظهار نظر دارد به هر حال اين آقا بداند كه انتخابات مجلس نزديك است /.
Iran, Islamic Republic of
من نميدونم اگه بعضي ها تو هر جيزي اظهار نظر نكنند خداي نكرده ميگن زبون ندارند!!!!
Iran, Islamic Republic of
از آقاي مطهري بيشتر از اين انتظاري نمي توان داشت.
Iran, Islamic Republic of
اااای که دلم خنک شد .
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری روشنفکرترین اصول گرای حال حاضر هستند.
Iran, Islamic Republic of
چرا آقای مطهری هر حرکت مردمی را از پیش تعیین شده می داند ولی وقتی گفته می شود سران فتنه برای براندازی برنامه داشتند، سریع عکس العمل نشان می دهد و ایشان را مبرا می داند گویی که به خود وی توهین شده؟!!
Iran, Islamic Republic of
اقای مطهری شما که بهتر میدونید تهمت زدن کاردرستی نیست میشه بگیدقضیه چه ربطی به رییس جمهور محترم داشت؟
Iran, Islamic Republic of
این نشان دهنده ی منطق آقای مطهری است !
قابل توجه طرفداران ایشان
Iran, Islamic Republic of
من نمیدونم چرا آقای مطهری فکر میکنه که خودش بزرگ قوم وکشوره وخود را در جایگاه امر نصیحت وداوری فرض کرده و به عنوان یک قاضی مثلا بی طرف وبا این فرض من در آوردی همیشه حکم محکومیت احمدی نِژاد را صادر میکند آقای مطهری شما خودت با این سخنانت بیشتر از همه آتش بیار معرکه ایی !
... هم با این نحوه انعکاس نظرات نشان داد که هنوز در حال وهوای انتخابات ودرد جانکاه ناشی از آن شکست به سر میبرد
.در غیر این صورت اینگونه به نظر سازی دست نمی زد وبا شعف وشادمانی آن را منتشر نمیکرد.
Iran, Islamic Republic of
همه دوستان را به مرور دوباره بیانات رهبردر روز 14 خرداد در حرم امام فرمودند مردم می فهمند که چه کسانی در برابر فتنه سکوت کردند بله اقای مطهری، رهبر ما خود در خطبه اول برای ...وجنابعالی و.... فرمودند که انگار هنوز اگاه نشده اید
جناب اقای مطهری خیلی دوست دارم دوره بعد در انتخابات کاندید شود بعد ببیند چقدر محبوب دل اسلام ومردم شده .این را بداند دوره قبل هم بخاطر پدر بزرگوارشان بوده که رای اورده بود
Iran, Islamic Republic of
علي مطهري از اين حادثه درس عبرت بگيره .مردم همانطور كه تفاوت امام خميني را با حسن خميني خوب مي فهمند فرق شهيد مطهري را هم با علي مطهري مي دانند.
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری
1-جمله پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیبی نرسد. برایتان آشنا نیست.
2- آیا حضرت امام حسین (ع) سخنی جز سخن پیامبر اعظم(ص) بر زبان راند و منش و سلوکی جز منش پیامبر برگزید.
3- منظورتان از آقایانی که اصرار بر شبیه سازی دارند چه کسانی است. حال آنکه مقام معظم رهبری این شبیه سازی را بیان نمودند.
4- شبیه سازی برای این نبود که کسی را با کس دیگری در گذشته مقایسه کنند و به او نسبت دهند بلکه بیان تاریخ بود برای اثبات این جمله حضرت امام (ره) که میزان حال فعلی افراد است.
5- آقای مطهری جایگاه خود را بشناس- کتب پدر بزرگوارتان را یکبار دیگر مرور کن
والسلام علی من اتبع الهدی
Iran, Islamic Republic of
خیلی دلم می خواد چهره گردانندگان جهان نیوز رو تو اون دنیا ببینم.
Iran, Islamic Republic of
آقای علی مطهری یا جناب سید حسن خمینی اگر پدران شما چنان بزرگانی نبودند شما الان چکار میکردید یا در چه مقام و منزلتی بودی ؟ لااقل نصاف را رعایت کنید فرزند صالحی باشید و مصداق پسر نوح در جامعه کنونی نباشید ...
البته که شما انسانهای قابل و توانایی هستید یشرطی که چیزی یا کسی برای نفی کردن و انتقاد وجود داشته باشد و هرگز منشاء حرکت و تحول یا خلق اثری بعید است که بتوانید باشید.
موفق باشید
Bahrain
جناب مطهری قبل ازاینکه دیگران رامتهم سارید اول به عملکرد یکساله نوه محترم حضرت امام توجه داشته باشید که از چه کسانی دیدار کرده است اگر صدمه ای دراین حوادث برای اشخاص وارد شده است در هردوطرف بوده است ایشان حتی یکبار هم به دیدار خانواده شهدای بیسجی این حوادث نرفته است حتی به خانواده آن مادر و دختر که در مهد کودک شهید شدند انشان سرنزده اما از سران فتنه بارها دلچویی کرده است حال میخواهید مردم از اوحمایت کنند...
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری به کجا می روید؟؟؟
شما چه حقی دارید که سید حسن خمینی را با امام حسین (ع) مقایسه فرمایید؟؟
در مورد آقای موسوی گفتیم اوضاع متشنج است و آقای مطهری سعی در آرام کردن فضا دارد؛ امروز چه باید گفت؟ سپاه عمر سعد؟؟!
دست مریزاد لطف نمودید آقای مطهری قدحتان پر می باد! که حامیان اسلام انقلابی را به یزیدیان تشبیه نمودید. چطور می خواهید از هزاران نفر حلالیت بجویید؟
Iran, Islamic Republic of
اولا آقاي مطهري كسي جز احمدي نژاد را هم مقصر ميداند؟!!

احتمالا سگ آمركيايي هم زير گرفته شود مقصرش احميدنژاد است!!

هرچند من هم از اين رفتار مردم ناراضي هستم... با وجود اينكه انتقادات زيادي متوجه سيد حسن است اما اينكار ظلمي بود در حق او...
Iran, Islamic Republic of
علي مطهري درست مواضع ولي نعمت خود را اظهار مي كند.اينكه او مردم را به سپاهيان عمر سعد تشبيه مي كند نشان دهنده عصبيت بزرگ اوست.
اي علي مطهري از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.
Iran, Islamic Republic of
بابا اي ول آقاي مطهري توديگه کي هستي عجب مظلومي گير آوردي هر مشکل و ايرادي هست بندازي گردنش اونم که حرفي نمي زنه و ساکته ميگم منم خيلي چاق شدم تقصير احمدي نژاده مگه نه تازه اشتباهي هم به تو راي دادم اونم تقصير احمدي نژاده تازه از توهم بدم اومده بازم تقصير احمدي نژاده مگه نه
Iran, Islamic Republic of
علی مطهری مردمی که روز 14خرداد به ولی امر زمانشان ابراز ارادت می کردند سپاهیان ابن زیاد و ابن سعد خواند...همچنین دوباره رئیس جمهور منتخب مردم را کودکانه مورد فحاشی قرار داد.....به نظر من بهترین جواب برای او کم محلی است...
Iran, Islamic Republic of
كي ميگه به تو نظر بدي ؟؟ عجب غلط كرديم به تو راي داديم ها ....
Iran, Islamic Republic of
حرف مطهری حق است زیرا بسیاری از رسانه های کشور در اختیار احمدی نژاد است در روز ارتحال امام نیز اندک زمانی وقت به نوه آن پیر سفر کرده ندادند این با کدام پایبندی به اصول سازگار است راستی چرا آستانه صبر بعضیها آنقدر پایین است
سید حسن حرف حق را می گفت هر چند به کام بعضیها خوش نیاید.
Iran, Islamic Republic of
ایشان گویا در این کشور کسی را جز احمدی نژاد نمی شناسد.
در ابتدا که می گفت سهم موسوی و احمدی نژاد در فتنه بعد انتخابات یکی است، بدلیل واکنش مردم بعدا کمی به احمدی نژاد تخفیف داد و گفت هریک سهمی دارند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان که در هر مساله ای اظهار نظر می کنند و از نحوه برخورد با سید حسن به درد آمده اند، چرا نسبت به واکنش طرفداران سبزپوش در دانشگاهها در مواجهه با سخنرانان مخالف ، که جز تحقیر و توهین و استفاده از الفاظ رکیک و سوت و کف زدن و هو کردن شخص سخنران کار دیگری نمی کردند، هیچ موضعی نگرفتند!!؟؟
Iran, Islamic Republic of
لابد فردا زلزله هم بیاید مقصرش احمدی نژاد است؟!
این علی مطهری هم یه چیزایی میگه ها!
Latvia
ظاهرا آقاي علي مطهري براساس ماموريت محوله تصميم گرفتند بدون توجه به ريشه ها و اشكالات ساختاري، آقاي احمدي نژاد را مقصر تمام نارسايي هاي موجود معرفي كند!
Austria
آقاي مطهري از جمله افرادي است كه زياد دچار توهم شده و تزلزل در راي دارد
سيد حسن بايد در رفتار خود تجديد نظر كند گرچه رهبري با تفقد از ايشان سنگ تمام گذاشتند

اقاي مطهري تقوي پيشه كنيد
Iran, Islamic Republic of
لقبی که برای ایشون برازندست "وکیل الفتنه" است
Iran, Islamic Republic of
يك ضرب المثل معروف و قديمي هست كه ميگه ..... نميگم نه به خاطر علي مطهري بلكه به خاطر پدرش كه خيلي به گردن همه مردم ايران حق دارد ؛ ولي علي مواظب باش كه مردم حساب تورا از پدرت جدا نكنند .
Sweden
من که یاد گرفتم دیگه به نواده های انسانهای بزرگ براحتی اطمینان نکنم و با بصیرت بیشتری اعمال افراد را انهم در زمان حال ملاک قرار بدهم.اقای مطهری شما دیگر نماینده من نیستید من نه تنها به شما بخاطر پدر بزرگوارتان رای دادم بلکه شاید ده نفر دیگر را به اینکار ترغیب کردم.از خداوند متعال طلب بخشش برای خطاهایم میکنم.
Iran, Islamic Republic of
حیف نام مطهری ...
Australia
سید حسن شما هنوز هم جا داری یعنی‌ شانسی‌ که داری نوه پیر جمارانی، ، ما مردم به خاطره بوسهٔ اماممون هم که شده شما رو میبخشیم و میپذیریم. محمد رضا از استرالیا
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالی ما هیچ سخنرانی و یا کتابی از مرحوم مطهری ندیدیم جز اینکه صدق وصفا وعمق عقل واندیشه دیدیم اما رفتار این آقابا این عجله کاری و حرفهای بی درو پیکر نشان حداقل بی بصیرتی وکودکانه بودن آن است
Iran, Islamic Republic of
شیر مادرت حلال و اسم پدرت بر روی تو
ای بسیجی واقعی خداوند به پدرت رحمت کند که یک انسان در این زمانه تحویل جامعه داده است
از ... طرفداری کردن
مثل ... اصلاحات است
Iran, Islamic Republic of
خواص بی بصیرت

بصیرت!بصیرت!
Iran, Islamic Republic of
توهم است آقاي روشنفكر! گيرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو چكاره اي كه توي هر موضوعي نظر ميدي؟
Iran, Islamic Republic of
آقای مطهری برای هزارمین بار از رای که به تو دادم پشیمانم
Iran, Islamic Republic of
چرا علی مطهری در مورد سخنان زهرا اشراقی سکوت کرد؟!
Iran, Islamic Republic of
آقاي علي مطهري چرا حرف های آمریکایی ها رو می زنی؟اونا هم حرف های تورو میزنن.
Iran, Islamic Republic of
دمت گرم حرف دل مردم رو میزنی
Iran, Islamic Republic of
قربان مرام شما ادمهای چیز فهم اگر هعمین شماها هم نباشید که دیگر جای زندگی کردن نمی ماند
Iran, Islamic Republic of
علی آقای مطهری من که دیگه از شما نا امید شدم. خوبه نگفتید همه چیز از مناظرات شروع شده!!!!
راستی ایکاش در دانشگاه ها می بودید تا می دیدید سپاه عمر سعد چه کسانی هستند. من ندیدم یک جلسه سیاسی (مناظره یا سخنرانی) در دانشگاهمان برگزار بشود و طرفداران اصلاح طلب غیر از هو کردن کار مفید دیگری انجام بدهند.
Iran, Islamic Republic of
آیا همه مردم که در نماز جمعه آقا حضور داشتن سپاه عمر سعد هستن؟
اگر ما که در نماز جمعه آقا حضور داشتیم سپاه عمر سعد هستیم حتما شما هم ... هستین.
Iran, Islamic Republic of
حرفهاي اين فرد انسان را بياد .... مياندازد كه عامل شهادت حضرت عمار را مولا علي(ع) معرفي ميكرد و خوارج هم مثل چهارپايان انرا قبول كردند . به او بگوئيد مردم واقعيت را ميفهمند و.... خودتي
Iran, Islamic Republic of
این اظهار نظرات به خاطر حب دنیاست این آقا می خواست وزیر احمدی نژاد باشد احسنت به هوش و زکاوت دکتر احمدی نژاد احسنت که اینجورافراد را در کابینه جا نداده است
Iran, Islamic Republic of
اوریانا فالاچی در یک مصاحبه از وینستون چرچیل سوال می کند

آقای نخست وزیر، شما چرا برای ایجاد یک دولت استعماری و دست نشانده به آنسوی اقیانوس هند می روید و دولت هند شرقی را بوجود می آورید ، اما این کاررا نمی توانید در بیخ گوش خودتان یعنی در ایرلند که سالهاست با شما در جنگ و ستیز است انجام دهید؟
وینستون چرچیل بعد از اندکی تامل پاسخ می دهد:
برای انجام این کار به دو ابزار مهم احتیاج هست که این دوابزار مهم را درایرلند دراختیار نداریم
خبرنگار سوال می کند این دوابزار چیست؟ چرچیل در پاسخ می گوید!

اکثریت نادان و اقلیت خائن
Iran, Islamic Republic of
من متاسفانه جمعه شیفت کاریم بود نتوانستم شرکت کنم و نتوانستم از طریق تلویزیون برنامه را ببینم و ....
البته البته اطاعت از (ولی) در راس امور راست و خواهش میکنم به خاطر خدا به خاطر شهدا به خاطر مملکتمون به خاطر آبروی تشیع
چه حزب حاکم و چه احزاب دیگر و
و همه ملت و..... به کار مردم و کشور بپردازیم و صبر پیشه کنیم . مخالفین و موافقین همدیگر را تحمل کنیم. ان ا... مع الصابرین