سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۱۷۱
رهبرانقلاب نوه امام را مورد تفقد قرار دادند

سخنرانی سیدحسن ناتمام ماند

جمعه ۱۴ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۳:۵۵
کد مطلب: 118022
به دلیل سردادن مکرر شعار از سوی حاضران در نماز جمعه امروز تهران، سخنرانی سید حسن خمینی در مرقد امام نیمه تمام ماند. 

به گزارش جهان در مراسم امروز نماز جمعه تهران که به مناسبت بیست و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام در مرقد مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران برگزار شد ، پس از سخنرانی رئیس جمهور ، سید حسن خمینی نوه امام راحل سخنرانی خود را آغاز کرد، اما با سر دادن مکرر شعار از سوی جمعيت انبوه  حاضران در حرم و مردم مستقر دربيرون، این سخنرانی نیمه کاره ماند.

    
سید حسن خمینی با اشاره به فرا رسیدن سالروز ارتحال امام راحل گفت: امروز روز تلخ و جانگداز و یادآور رحلت امام بزرگوار است .

وی تقارن میلاد امام (ره) که همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) است با رحلت امام در سال 89 را به عنوان یک ویژگی بزرگ برشمرد.

در حالی که وي قصد داشت به بیان ویژگی ها و شرایط دوران پیروزی انقلاب اسلامی و دهه پایانی قرن گذشته بپردازد موج حاضران در حرم امام با سر دادن شعار مانع ادامه سخنرانی سید حسن خمینی شدند. 

ايشان چند مرتبه سخنانش را قطع کرد و از حاضران اجازه خواست تا دقایقی سخنرانی کند که مجددا به دلیل شعارها این امکان فراهم نشد.

با ادامه شعارها سید حسن خمینی خطاب به نمازگزاران عنوان کرد گروه اندکی هستند که شلوغ می کنند و قطعا کلیت حاضران ، علاقه مندان و وابستگان امام هستند که از این حرکات بیزارند. وی با اشاره به شعار دهندگان تاکید کرد رسم مراسم سالگرد ارتحال امام این نیست که برخی اندک انجام می دهند. 

به گزارش ايسنا، در ميان سخنراني سيد حسن خميني شعارهاي «مرگ برمنافق»، «مرگ بر ضد ولايت فقيه»،« ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند» و... سر مي‌داده مي‌شد‌ كه وي چندبار خواست  كه به وي اجازه داده شود بتواند سخنراني‌اش را ادامه دهد و گفت: اگر دوستان بناي شعار دارند بهتر است اجازه دهند من قدري صحبت كنم و وقتي رهبري در جايگاه قرار گرفتند طبيعتا نسبت به اين بزرگوار ابراز احساسات مي‌كنيم.

سایت خبری جماران نوشت :سید حسن خمینی همچنین درپاسخ جمعیتی که شعار "ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند " سرمی‌دادند، تأکید کرد: قطعاً همینطور است.

سید حسن خمینی خطاب به حاضران گفت: من از همه معذرت می خواهم و از خداوند می خواهم که ما را با امام محشور کند. تا بوده چنین بوده، هنوز 20 سال از درگذشت امام نگذشته است و خداوند انشاءالله همه ما را قرین رحمت قرار دهد. وي درپايان از حاضرين خواست كه براي روح امام، خدمتگزاران جامعه اسلامي صلوات بفرستند.

در همین رابطه مهر نوشت :بعد از پایان سخنان نیمه کاره سید حسن خمینی ، حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان خطیب نماز جمعه تهران در جایگاه حضور یافت و با بوسیدن پیشانی سید حسن خمینی او را مورد تفقد قرار داد.

رهبر انقلاب در خطبه خود در رابطه با توجه و حفظ خط امام فرمودند: نباید انتقاد ما به افراد باعث شود که به آنها ظلم کنیم.

ايشان در عين حال نسبت به معرفي امام توسط عده اي، به گونه اي كه امام آن چنان نبوده اند نيز تذكر دادند كه بخش مهمي از بيانات امروز ايشان به مفهوم خط امام اختصاص يافت. 

مجموعا با وجود آنكه شعارها بعضا تند تر از حد معمول بود اما به نظر مي رسد مردم چيزي را از خود بروز دادند كه انعكاس كاملا طبيعي اتفاقات يك سال گذشته و هزينه هاي توليد شده براي انقلاب بود چرا  كه هنوز 20 سال از رحلت امام عظيم الشأن نگذشته بود كه در طول اين جريان آراء امام بوسيله برخي كه مدعاي خط امام دارند،كاملا معكوس معرفي شد.

  فارس نیز گزارش داد که صدا و سیما برای پخش سخنان سیدحسن مجبور شد چندین بار برنامه خود را قطع کند.
https://jahannews.com/vdcb5wb85rhb8gp.uiur.html
jahannews.com/vdcb5wb85rhb8gp.uiur.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
موافق شعارها نیستیم و باید اجازه میدادن صحبت کنه اما همیچین یه عده نبودن
کاشکی اون عکس ها پخش نمی شد و مردم انقدر عصبانی نمیشدن
Iran, Islamic Republic of
شعار نواده ي روح الله سيد حسن نصرالله را نگفتيد چرا؟!
اين شعار از طرف مردم به دفعات گفته شد.
Iran, Islamic Republic of
آقای سید حسن باید بالاخره متوجه می شد که مواضع غیرشفاف و بعضآ نادرست اش، چه جایگاهی نزد مردم دارد.
خداوند همه را به مسیر ولایت هدایت فرماید.
Iran, Islamic Republic of
حسن خمینی باید بدتر از این ها را از مردم مسلمان منتظر باشد .
Iran, Islamic Republic of
مردم به سید حسن آموختند که بر سر اسلام ، انقلاب ، خط امام و رهبری عزیز با هیچکس تعارف نمیکنند خدا کند سید حسن درس امروز را برای همیشه بیاموزد و تا دیر نشده به دامان انقلاب ، رهبری و مردم بازگردد و از سران فتنه دوری و بیزاری جوید
Iran, Islamic Republic of
همان طورکه خود حضرت آقا فرمودندمردم سکوت و همراهی با فتنه گران را می فهمند ومی بینند . و ایچنین امثال ایشان باید هزینه هایی اینچنین برای همراهی با صف مقابل جریان اسلام ناب و تنها گذاشتن ولی امر را باید بپردازند.
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا

با سلام .. خدمت رسیدم تا صمیمانه ترین تبریکات خودم رو خدمت کادر جهان نیوز اعلام کنم چون بالاخره زحمات چند ماهه تون به بار نشست و همون طوری که دوست داشتین سید حسن آقا به جرم عدم همراهی و تبعیت کامل سیاسی از شما مورد هجمه ای سازمان یافته و از قبل برنامه ریزی شده قرار گرفت .. خودمونیم سیاست به کنار اگه شما برای یکی از اقوام از دنیا رفته تون مراسم بگیرین و بخواین به عنوان میزبان به رسم ادب چندکلمه ای صحبت کنین و خیر مقدم بگین خوشتون می آد که مهمانان با برنامه ای از قبل طراحی شده حرمت شما رو بشکنند ؟! آیا اون چه که امروز دیدیم مطابق اخلاق و تقوای اسلامی و الهی بود ؟
Iran, Islamic Republic of
جمعيت ميليوني حاضر در مرقد مطهر امام خميني(ره) كه سخنان پرشور دكتر احمدي‌نژاد را با شعارهاي حماسي و انقلابي خود همراهي كرده بودند، پس از حضور سيد حسن خميني در تريبون يكپارچه به مدت 10 دقيقه شعارهايي در حمايت از ولايت و اعتراض به فتنه‌گران سر دادند و مانع از ادامه سخنراني وي شدند.
Iran, Islamic Republic of
دیدیم که بالافاصله بعد از پائین امدن ایشان،حضرت آقا بر روی سن تشریف آوردند .یعنی ایشان می خواستند حضرت آقا را منتظر نگه دارند تا خود به ارائه فیض بپردازند.

ثانیا این جمله حضرت آقا در مورد ظلم به افراد در باره خود این آقایون هم بیشتر صادق است که از طریق تریبون هائی که دارند چه ظلم ها و اجحافهائی در حق امام و آقا و نظام اسلامی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
خشم مردم انقلابي از سيد حسن خميني به همراهي‌هاي وي با فتنه‌گراني كه طي يك سال اخير با برقرار كردن پيوند با ضدانقلاب مقابل نظام جمهوري اسلامي، خط امام(ره) و ولايت فقيه ايستادند، باز مي‌گرد
Iran, Islamic Republic of
نوه امام بودن شر ط نيست تو خط امام بودن شرط است تو جايي كه خدا به پسر نوح ميگه اون از اهل خانواده تو نيست تو خود بخوان مفصل از اين مجمل ديروز هم زهرا اشراقي توهين كرده بود به امام اينا چه جور وه اي هستند
Iran, Islamic Republic of
کاش من هم آنجا بودم و در این کار خیز شریک می شدم!حیف!

Iran, Islamic Republic of
خشم مردم انقلابي از سيد حسن خميني به همراهي‌هاي وي با فتنه‌گراني كه طي يك سال اخير با برقرار كردن پيوند با ضدانقلاب مقابل نظام جمهوري اسلامي، خط امام(ره) و ولايت فقيه ايستادند، باز مي‌گرد
Iran, Islamic Republic of
سيدحسن خميني كه به دليل شعارهاي گسترده مردم نمي‌توانست آنگونه كه مي‌خواهد سخنراني كند، گفت: اگر دوستان بناي شعار دارند، بهتر است اجازه دهند من چند دقيقه‌اي صحبت كنم، وقتي كه رهبري معظم انقلاب تشريف آوردند و در جايگاه قرار گرفتند، طبيعتاً نسبت به آن بزگوار ابراز احساسات مي‌كنند.
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی چندين بار سخنان خود را قطع كرد و سرانجام مردم حاضر در صحن مطهر حرم را به گروهي اندك تشبيه كرد كه اجازه نمي‌دهند ديگران سخنان او را گوش دهند.
Iran, Islamic Republic of
بله آقای سید حسن این است حمایت مردم از ولایت،تا دیر نشده راه خود را از ضد انقلاب جدا کن و به دامان ولایت بیا وگرنه سرنوشتی بهتر از موسوی خاین برایت به وجود نخواهد امد
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن خميني با بيان اينكه هنوز 20 سال بيشتر از انقلاب نگذشته است، تلاش كرد به نوعي شعاردهندگان را به فاصله گرفتن از خط امام پس از 20 سال متهم كند.
Iran, Islamic Republic of
اون موقعی که بعد از یک سال از فتنه با سران خائن مزدور ومنافق فتنه سر یک میز نشستید و شام خوردین باید فکر همچین روزی رو میردین .
Iran, Islamic Republic of
سيد حسن خميني در طول سخنراني كوتاه خود با شعارهاي يكپارچه "مرگ بر ضد ولايت فقيه"، "نواده روح‌الله سيد حسن نصرالله"، "وصيت حاج احمد پيروي از ولايت"، "ما اهل كوفه نيستيم علي تنها بماند"، "مرگ بر موسوي" مواجه شد.
Iran, Islamic Republic of
طبیعی است که کسی که با سران فتنه نشست وبرخاست کند مردم اشتیاقی برای شنیدن سخنانش ندارند
Iran, Islamic Republic of
وقتی آقایان بعد از این همه افشاگری رهبر و ملت, بعد از این همه خون دل خوردن حزب الله, بعد از این همه ضربه به حیثیت و ابهت نظام در دنیا توسط فتنه گران و بعد از این همه خیانت های مدعیان خط امام(روحی فداه) خط خود را از ایشان جدا نمی کنند, چگونه متوقعند ملت تنها بنا بر انتساب جسمانی آن ها به حضرت روح الله(ره) احترامشان کنند؟!

و چه زیبا حضرت آقا(روحی له الفدا) به تبیین شاخص خط امام(ره) پرداختند و آن هایی که مدعی دروغین این خط هستند را مورد خطاب قرار دادند.
آقای سید حسن شعارهای مردم عاشق مکتب خمینی انعکاس عمل شما بود

آيينه چو نقش تو بنمود راست......خود شکن٬ آيينه شکستن خطاست
Iran, Islamic Republic of
درود بر این ملت قهرمان....حیف بر جهان نیوز بی بصیرت!حامی سید حسن!

این ذلیل کردن انانی که دنبال نابودی عزت امام و نظام بودند باید ادامه داشته باشد.
مردم از اون موقعی که عکس سید حسن رو در کنار موسوی و کروبی دیدن خونشون به جوش اومده.
Norway
حسن خمینی اون موقعی که با سران فتنه همراهی کرد باید فکر الآن رو هم می کرد
Iran, Islamic Republic of
شعارهایی که فراموش کردین و بخوبی از تلویزیون شنیده می شد:
"نواده روح‌الله سيد حسن نصرالله"، "وصيت حاج احمد پيروي از ولايت"،"مرگ بر موسوي"
Iran, Islamic Republic of
رهبر انقلاب با درایت خاصشان به توهین کنندگان به نوه امام پاسخ دادند
Iran, Islamic Republic of
من آنجا بودم پس از آن که به سازماندهی این حرکت زشت انجام شد آنجا را ترک کردم و تصمیم گرفتم در هیچ نماز جمعه ای شرکت نکنم.
Iran, Islamic Republic of
ملت به سيدحسن فهمانداندكه با سران فتنه بودن چه عاقبتي دارد
Iran, Islamic Republic of
شما ها خود حامی رسانه ای این افرادید. در این چند روزه کاملا زمینه سازی کردید . صدا و سیما با برنامه هایش زمینه سازی کرد. حال که دیدید واکنش منفی داشته دارید اعلام برائت می کنید. واقعا جای تاسف دارید. شماها خود ار بانیان فتنه هستید
Iran, Islamic Republic of
فکر کردن در فتنه 88 خون به دل مردم شد و تمام ؟
Iran, Islamic Republic of
عاقبت هم نشینی با سران فتنه همین است!!! در ضمن آقای سید حسن خمینی همه مردم حاضر را نمیتوان گروه اندک خطاب کرد!!!
United States
این عده اندک کار بسیار زشت و ناپسندی کردند. رهبر با بوسیدن پیشانی سید حسن خواست تا این ناراحتی را از دل او بیرون کند.
Iran, Islamic Republic of
این نتیجه یکسال دور بودن از شاخص بود
Iran, Islamic Republic of
درحرم امام جمع شدند به نوه اش بی احترامی کردند
Iran, Islamic Republic of
من واقعا متاسفم که یک عده محدود کاری می کنند که رهبر انقلاب تذکر دهند.چرا توهین مگر راه دیگری وجود ندارد
Iran, Islamic Republic of
یعنی سید حسن با همه اشکالاتش حق چند جمله حرف زدن برای امام نداشت.حق نداشت به مردم خبر مقدم گوید.برای رهبر انقلاب دلم می سوزد که انقدر در میان طرفداران خود هم مظلوم است
Iran, Islamic Republic of
همونجوری که آقا هم اشاره کردند کار مردم خیلی درست نبود.
اما امیدواریم که اتفاق امروز تجربه ای شود و سید حسن آقا با عنایتی که حضرت آقا دارن به خط حقیقی حمایت از ولایت بازگردند
Iran, Islamic Republic of
در مورد نظری که گفته به خاطر این حرکت دیگر در هیچ نماز جمعه ای شرکت نخواهد کرد
اولا خیلی بعید هست که ایشون اصلا اهل نماز جمعه باشند و احتمالا فقط برای فرا فکنی این نظرو نوشتن
دوما ایشون بهتره که در مورد اینکه اصلا برای چه به نماز جمعه می روند کمی فکر کنند تا بفهمند کسی که برای خدا اگر برود در هر شرایطی نماز را ترک نمی کند
و اما درباره ایت اتفاقات از قدیم گفته اند هر چه بکاری درو خواهی کرد و این عکس العمل طبیعی است چرا که اقای حسین خمینی با افرادی رفت و امد دارند که به هر حال برای مردم شناخته شده هستند و یادمان نرود که طرفدار کسانی باشیم که پیرو امام هستند نه افرادی که منتسب به امام هستند به دوستان توصیه می کنم که درباره دیگر نوه امام یعنی حسین خمینی کمی مطالعه داشته باشند
یا علی
Iran, Islamic Republic of
کار جالبی بود.موضع همه خبرگزاری ها را فهمیدیم.ای کاش برخی کاسه داغ تر از آش نمي شدند
Iran, Islamic Republic of
شما جهان نیوزی ها که مدعی بی طرفی هستید بیشترین سهم را در تحریک مردم برای شعر دادن علیه نوه امام داشتید
Iran, Islamic Republic of
از چند روز قبل از این مراسم افرادی که این مملکت را ارث پدرشان میدانند با همکاری شاخه های مطبوعاتی و سایتهایشان شرایط را فراهم کرده بودند که چنین کاری را انجام دهند. همه این کارها برنامه ریزی شده بود.توهین به بیت امام مقدمه کارهای خطرناک تری است. مملکت با این قبیل کارها رنگ ارامش را نخواهد دید.( مطمئنم که نظر من را درج نمیکتید)
Iran, Islamic Republic of
چقدر تنگ نظری .حتی حاضر نیستیم حرفهای یک صاحب عزای ولو خانوادگی را بشنویم.می خواست خیر مقدم بگوید.از تذکر غیر مستقیم رهبر عزیرم لذت بردم
Iran, Islamic Republic of
هنوز بيست سال از رحلت امام نگذشته است چرا خط امام را اينقدر زود فراموش کردی حسن آقا؟!
خوب بود مردم بزرگواری می کردند و پس از چند شعار حاوی پيامشان به سيد حسن اجازه می دادند سخن بگويد و اگر حرف بی ربط می زد محکم و قاطع به او می فهماندند .
Iran, Islamic Republic of
مجالست وموانست وعکس انداختن با فتنه گران منفور ملت وبی اعتنایی به فرامین ولی فقیه ووصیت نامه پدر کمترین نتیجه ش اینه.
Iran, Islamic Republic of
اولا امام پدر همه ملت بود نه فقط براي يكي ثانيا مراسم را ملت تدارك ديدند نه بيت حضرت آقا ، تمام آن امكانات كه الان آقايان توليتش را برعهده دارن مردم به عشق امام آنجا رابنا كردند وملك شخصي نيست ثالثا ملت براي امام وراهش جان ميدهند وهميشه حق را بايد با ترازوي خودش كه اسلام است سنجيد جهان نيوز هم منافق نيست
United States
جای بسی تاسف است که درسالگردامام راحل ودرحرم مطهرش یک عده افراد به نوه ایشان توهین می کنند
Iran, Islamic Republic of
حیف که من تهران نیستم ولی به دوستان بسیجی توصیه می کنم امشبو حتما به مسجد جماران بروند و انجا را از نیروهای پیرو امام پر کنند تا خدای نکرده فتنه گران حرکت خاصی نکنند
Iran, Islamic Republic of
آقای حسنخمینی بایدبه عنوان صاحب مجلس، قبل از سخنرانی رییسجمهور صحبت می کرد...
Iran, Islamic Republic of
نوه امام بودن مهم نیست. مهم راه امام رو ادامه دادنه... حیف
Iran, Islamic Republic of
ببینم حالا هم فکر کاندیداتوری تو سر داری آسید حسن؟!
Iran, Islamic Republic of
کاش من هم آنجا بودم و در این کار خیر شریک می شدم!حیف!
سال گذشته به هاشمی توهین شد،امسال به نوه امام و شما جهانی ها و دستانتان سال آینده به خود امام توهین می کنید اما بدانید دوران شما هم تمام می شود نوبت به عاشقان واقعی امام که تنها امام و رهبری را باور دارند هم می رسد.بنی صدری ها دوران دارند آنهم به پایان می رسد.اللهم صل علی خمینی و آله
Iran, Islamic Republic of
اقای سید حسن یکبار حقش بود به خانواده بسیجی که بعد از انتخابات به شهادت رسیدند سر میزد بله ملت ایران بیدارند
Iran, Islamic Republic of
متاسفم برای تمام کسانی که باز بر جهالت خود اصرار داشتند و امروز هم دست بر تداشتند...نمی دانند که با این کارها سید حسن عزیز و عزیزتر می شود
Iran, Islamic Republic of
امروز می امدید می دیدید که میلیونها نفر که توانسته بودند خود را به حرم امام برسانند چگونه پاسخ سران فتنه و دوستانشان را دادند آیا آنها گروهی اندک بودند؟
Iran, Islamic Republic of
ای والله .این است ملت بزرگ ایران .
Latvia
خدا قوت

نوه امام بودن كه فضيلت نيست

نوح هم پسري داشت كافر&پسر پيغمبر خدا

حزب الله عالي برخورد كرد
Iran, Islamic Republic of
ما شعار مرگ بر موسوی هم دادیم پس کوووو اینجا هم سانسور خبریه ؟؟؟
نواده روح الله سید حسن نصرالله پس کووو ؟؟
دیگه یادمه خودم چی شعار دادم پس این شعارها رو چرا نزدید ؟
جهان نیوز سلیقه ای عمل نکردید ؟
سانسور خبری ؟؟
Turkey
به نظر من مردم خیلی احساسی برخورد کرده اند و با این کارشان فقط و فقط دل دشمنان اسلام و کشورمان را خوشحال کردند الان بی بی سی و صدای آمریکا و خیلی از سایتهای لجن پراکن ضد انقلاب به خاطر این کار دشمنی شان با ایران را بیشتر کرده و با این کار به هدف شان یعنی ایجاد اختلاف در میان مقامات کشور می رسند . من با اینکه یک طرفدار شدید رهبر و آقای دکتر احمدی نژاد و انقلابی شدید هستم و یک آنتی سران فتنه هستم ولی اصلا از این کار خوشم نیامد باید اینرا بدانیم که با نشان دادن اختلافات دشمن پررو می شود باید از تفرقه دوری کرد .
Iran, Islamic Republic of
انتقادات بسیاری،حتی قبل از فتنه بر سید حسن وارد بوده و هست و بعد از بروز فتنه این انتقادات افزایش یافت و بسیاری از آنها نیز درست و منصفانه بود.
اما همانطور که رهبر بزرگوار و نایب بر حق امام خمینی گفتند نباید به خاطر اینکه کسی نظر مخالف ما درارد و او را نقد می کنیم در عین نقد به او ظلم کنیم.
کاری که امروز در حرم از ناحیه عده ای ناآگاه صورت گرفت مصداق ظلم به سید حسن خمینی بود.
افرادی که شعار"بصیرت بصیرت"سر میدادند خودشان از بصیرت کافی برخوردار نبودند زیرا این حرکتشان باعث شادی بسیاری از دشمنان اسلام و انقلاب شد و برای شاهد حرفم میتوانید به رسانه های آنها مراجعه کنید.(بی بی سی فارسی-بالاترین-جرس)
البته سید حسن نیز در شکل گیری چنین فضایی نقش بسیار پررنگی داشت و اگر مراقب اقدامات و اعمال قبلی خود بود و موضع روشن و درستی در برابر فتنه گران میگرفت مطمئنا این اتفاقات حادث نمیشد.
Iran, Islamic Republic of
یادصدراسلام افتادم که عده ای به این خاطر به امام حسین (ع) اسب میتاختند که به بهشت بروندتاچه موقع منافع جناحی را برمنافع نظام ترجیح می دهیمخدا آخرعاقبت ما را به خیرنماید
Iran, Islamic Republic of
بالاخره یا راه امام یا راه نوه ناخلف امام!
Iran, Islamic Republic of
حسن بداند که دهن کجی به رای مردم نتیجه ای جز این ندارد.
خودش به ملت و آرمان های انقلاب توهین کرده و مقصر است.
Iran, Islamic Republic of
مردم امروزبه همه ی دنیااعلام کردندکه تااخرین قطره ی خون خودپشتیبان ولایت فقیه هستند.(مرگ برضدولایت فقیه)
Iran, Islamic Republic of
من اين كار را تاييد نمي كنم. ولي مقصر اصلي خروج از خط امام آقا سيد حسن است . نشست و برخاست با دنباله هاي اسراييل در ايران سرنوشتي اينگونه رقم خواهد زد براي هر كس . مگر براي سيد حسين نوه ديگر امام رقم نزد؟؟؟؟؟؟؟؟ اعتقاد دارم بي خود حريم سازي نكنيم و هركس مسوول عمل خويش باشد. آقا سيد حسن بايد مسوول رفتار بي بصيرت خود باشد. و
Norway
واقعا كه كار زشتي بود.اين بنده خدا اومده بود درباره پدر بزرگش صحبت كنه.رهبر عزيزمون هم با درايتي كه داشتن با بوسيدن پيشاني ايشون نشون دادن كه كار مردم اشتباه بوده.به خدا با اين كارا دل رهبر عزيزمونو خون مي كنن.بايد جذب حد اكثري و دفع حد اقلي رو فراموش نكنيم،اگر ادعاي پيروي از اين عزيز رو داريم
Iran, Islamic Republic of
ما دیگه نه احتیاج به دشمنانی مثل آمریکا اسرائیل و نه کشورهای دیگه داریم ما بزرگترین ضربه را خودمان داریم به ریشه های خودمان می زنیم
عجیب تر اینکه هیچ واکنشی هم در قبال اینجور کارها گرفته نمی شود واقعاً متأسفم به حال این روزهای کشورم ایران
Iran, Islamic Republic of
خود جهان نيوز هم حداقل در طرفداري از هاشمي سانسور مي‌كنه چون مطالبي كه بنده در انتقاد از وي و موسوي در ذيل موضوع " دروغگويي سبزها درباره آقاي هاشمي" نوشتم را اصلاً درج نكرد. بنده در باب آن موضوع حتي كوچكترين كلمه توهين‌آميز ننوشته بودم.
Iran, Islamic Republic of
]چرا اينجاي سخنان امام خامنه اي را نمي گوييد كه فرمودند:
"کساني که درست خط مقابل امام حرکت مي کنند در مساله قدس و در روز قدس آنطور موضعگيري کردند، در روز عاشورا آن فضاحت را به بار آوردند و بعد ما در مقابل، با کساني که با اساس مبناي امام صريحا مخالف هستند اظهار همراهي کنيم و خود را در کنار آنها قرار دهيم و تعريف کنيم و يا در مقابل آنها سکوت کنيم و در عين حال بگوييم دنباله رو امام هستيم.
ايشان تاکيد کردند: چنين ديدگاهي قابل قبول نيست و ملت هم خب اين مساله را خوب فهميد و شناخت.

اين اظهار همراهي كردن و خود را در کنار آنها قرار دادن و تعريف كردن و يا در مقابل آنها سکوت کردن يعني چه ؟ آيا غير از اين است كه سيد حسن در مقابل اين فضاحت هاي موسوي و خاتمي و كروبي سكوت كرد و البته در مورد ماجراي هتك حرمت به امام ، به صدا و سيما ايراد الكي گرفت!
ما ملت ايران هركس را كه با سران فتنه همراهي كند قبول نداريم حال مي خواهد نوه امام باشد يا نزديكترين فرد به امام باشد.
ضمنا خود سيد حسن به طرف آقا رفت و با ايشان روبوسي كرد آقا هم كه خب نمي توانستند به او بي محلي كنند و از روي مهرباني پيشاني اش را بوسيدند حتما بايد رو از او برمي گرداند كه باورتان شود آقا هم با اين نشست و برخاست هاي سيد حسن با سران فتنه مخالف اند؟

مي دانم كه اين مطلب را درج نمي كنيد ولي اگر مرديد و از حق نمي ترسيد درج كنيد اين حق است كه مردم به قول حضرت امام "اسلام را مي خواهند " حتي اگر نوه امام هم با ضد اسلام هاي فتنه گر همراهي كند مردم برايش پشيزي هم ارزش قائل نخواهند بود.
Iran, Islamic Republic of
"برخی از حاضران با سر دادن شعار مانع ادامه سخنرانی سید حسن خمینی شدند. "
فقط برخی از حاضران ؟ من درست در ورودی صحن اصلی حرم بودم و دیدم و شنیدم که همه حضار یکپارچه بر ضذ منافقین و فتنه گران شعار میدادند.
آقایان جهان انصافتان کجا رفته ؟
Germany
«…احتمال قوى می‌دهم که پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعض نزدیکان و دوستانم تهمت‌ها ـ که من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى که باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند…»
صحیفه امام، ج‏۱۷، ص ۹۰

درود بر سید حسن خمینی که زیبایی ظاهر و باطنش نشان از جد بزرگوارش دارد.
Iran, Islamic Republic of
مگه تا چند سال پیش همین مردم ، سید حسن و تاج سر خودشون نمیدونستند ؛ ببینید چی شده که همین مردم البته به سید حسن کاری نداشتند فقط بر علیه سران فتنه و حمایت او از اینها اعتراض کردند.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز عزیز بهتره جمعیت میلیونی مردم رو تعداد نخوانی .
ای کاش بقیه حرف های اقا رو هم میاوردی که یه تیکه داشت نصیحت رفسنجانی و سید حسن می کرد.
اینقدر صدا زیاد و بلند بود که حتی صدا و سیما هم نمی تونست اونو سانسور کنه و دوستانی که تا یه خبر میشه می پرن پای شبکه های خارجی :مطمئن باشید اونا از اینکه مردم ایران با این سرعت تونستن مهره بعدی رو پیدا کنند در غذاب و ناراحتی هستند نه در خوشحالی.
Iran, Islamic Republic of
چی میگید بابا !
اکثریت داشتن شعار می دادن . لااقل یه خبرنگار میفرستادید گزارش درست براتون تهیه کنه .
Iran, Islamic Republic of
رهبر معظم انقلاب اسلامي در مراسم سالگرد ارتحال امام(ره):
عاقبت طلحه و زبير نمونه‌اي تاريخي از ضرورت توجه به حال كنوني افراد است
مقام معظم رهبري با بيان اينكه سنجش افراد با حال فعلي آنها از مهمترين شاخص‌هاي امام(ره) است، تأكيد كردند: تمسك به گذشته افراد، هنگامي قابل قبول است كه حال فعلي آنان در مقابل گذشته ايشان قرار نداشته باشد اما اگر چنين شد طبعا گذشته افراد ديگر نمي‌تواند معيار و ملاك باشد.
Iran, Islamic Republic of
ما پیرو رهبر هستیم نه نوه ... امام!!
کسی که با فتنه گران هم نشین میشه حقش همینه که مردم باهاش این طور برخورد کنند
اکثریت قریب به اتفاق مردم شعار می دادند. جناب سید حسن باید می دانست وقتی با سران فتنه عکس یادگاری می اندازد، نتیجه اش اعلام انزجار مردم می شود.
ضمنا این که ایشان گفتند گروه اندکی شعار می دهند سبب شد فضا احساسی تر شود و مردم بلند شعار دهند.
Iran, Islamic Republic of
اوج شعور ملت بر همگان اثبات شد . ملت فقط یک مطلب برایش اصالت دارد آن اسلام ناب محمدی است . هر کس در این راه بود عزیز است و هر کس از این راه خارج شد ذلیل میشود
Iran, Islamic Republic of
جهان الدوله ! دست از این همه فتنه بردار .
سیدحسن آقای خمینی محبوب دل ماست . کسانی علیه سید شعار دادند که علیه قالیباف و لاریجانی و ... نیز شعار می دهند . روزی نیز علیه رهبری شعار خواهند داد .
Iran, Islamic Republic of
قربان این رافت و مهربانی آقا بروم ، وقتی صحنه بوسه ایشان به سید حسن را دیدم ناخداگاه اشک از چشمانم جاری شد. کور شود چشم حسودانی که نمی بینند و نمی خواهند ببینند. این است کسی که حاضریم جان و مالمان را در راهش بدهیم
Iran, Islamic Republic of
در آغاز سخنرانی آقا سید حسن بیشتر شعارها از طرف افرادی بود که در داخل صحن بودند ولی بعد از این که ایشان آن جمعیت بسیار را که از هم نشینی و هم پیمانی ایشان با فتنه گران به خروش آمده بودند اقلیت معرفی کردند جمعیت بیرون از صحن -از جمله خود من- به خروش آمده و یک صدا مرگ بر منافق گفتیم!
Iran, Islamic Republic of
من امروز در مراسم سالگرد امام شرکت کردم و وقتی دیدم اکثر مردم تاکید می کنم مردم مانع سخنرانی آقایسید حسن خمینی بشن ناراحت شدم.
ای کاش اجازه می دادند ایشان حرف بزند اولا به خاطر رعایت ادب و حرمت امام ثانیا به خاطر این که برخی ها مرض دارند و قطع کردن سخنان ایشان را به ملت نسبت نمیدهند بلکه به یک گروه خاص و همین باعث ایجاد روزنه امید برای دشمنان ایران و اسلام می شود
Iran, Islamic Republic of
با سلام وقتی فردی فقط نام خانوادگی مردی بزرگ بهمراه دارد و از شخصیت درونی ایشان اطلاع دقیق ندارد می شود سید حسن چرا وقتی به حاج احمد آقا توهین شد سران فتنه بارئیس جمهور وقت همراهی کردند
Iran, Islamic Republic of
امروز هم شاهد یک برخورد کاملا منطبق بر شعائر اسلامی بودیم !!!!!!
تمام کسانی که ابائی از تو هین به بیت و خانواده امام ندارند یا سران و خط دهندگان آنها کسانی هستند که در زمان امام هم معمولا یا روابط خوبی با امام نداشتند و حتی مورد خطاب امام در انتقادات تند بودند .
Iran, Islamic Republic of
این مردم که به سیدحسن توهین کردنداگرامام زنده بود حتما بااونیزچنین میکردند
Iran, Islamic Republic of
بهتراست مردم احساساتی عمل نکنید ومطیع رهبرباشید تامبادادشمن سوء استفاده کند.
اگر سید حسن به خاطر دفاع از حقیقت و راه امام مورد شماتت مردم قرار میگرفت حق داشت بگوید هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته است ولی این مردم با تاسی به خود امام بدون کوچکترین ملاحظه ای نشان دادند که هیچ کس حتی او که نسبی به امام خیلی نزدیک باشد خارج از چارچوب مرام امام برای انها ارزشی ندارد والبته قبلا در زمان خود امام هم با سید حسین خمینی همین کار را کرده بودند . ما حب وبغض شخصی با کسی نداریم و اگر مردم جلوی اینها نیایستند پس فردا امثال این نوادگان نسبی مثل خانم اشراقی نیز می خواهند راه امام را با ایشان بشناسیم.
Iran, Islamic Republic of
من بر خلاف بعضی که فقط تفقد رهبر نسبت به نوه امام را برجسته کرده اند و یا آنهایی که به بخشی از سخنان ایشان در مورد عدم ظلم در نقد اشاره داشته و نوه امام را مظلوم خطاب کرده اند. احساس می کنم رهبری عزیز در آغاز خطبه به شدت نسبت به رفتار دو رویانه و بر خلاف خط امام سید حسن آقا، آقای هاشمی و سایر افرادی از این دست انتقاد کرده و مردم را آگاه نسبت به درک این رفتاراها معرفی کردند و سپس از مردم خواستند با در نظر گرفتن تقوی نسبت به دیگران عمل کنند.
سید حسن آقا و همچنین خانم اشراقی باید بدانند که خط امام برای مه مهم تر از نوه امام است و ملت انقلابی همراهی با فتنه گران را از هر کسی که باشد بر نمی تابد!!!
به امید آن که تفقد رهبری موجب اصلاح نوه بزرگوار امام شود.
Iran, Islamic Republic of
جای آیت الله توسلی خالی که از سید حسن دفاع کنه،آیا توسلی ها از او دفاع می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
من در فاصله چند کیلومتری صحن بودم ولی خدارا شاهد میگیرم تقریبا کل نمازکزاران اطراف از شدت خشم بلند شدند و با صدای بلند فریاد می زدنند شعارهای دیگری بود که شما نگفتید مثل -فرزند بیت امام پیروی از خط امام -لازم به ذکر است خود آقای هاشمی از دهان مبارکشان در رفته بود که فردای انتخابات دهم سران فتنه به همراه سید حسن نزد من آمدند و خواسته هایی داشتند که کف آنها ابطال انتخابات بوده .حالا شما بگویید دادن این شعار ها چیزی غیر از امر به معروف و نهی از منکر است
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوشحاليد.اين قدر ناشناسي انشاالله شامل حال شما هم بشود.سيد حسن خاري در چشم شما
Iran, Islamic Republic of
مردم می فهمند کی احترام بگذارند و کی اعتراض کنند.رهبر اگه پيشانی سيد حسن را بوسيد لطفشان بوده اما اگه به همه صحبتهای رهبر گوش می کرديد می فهميديد ايشان خيلی واضح به بستگان امام دارند نصيحت می کنند نه آن اينکه به مردم انتقاد می کنند..
Iran, Islamic Republic of
هنگامی که ایشان گفت قطعا عده ای که در خارج هستند با این اقدام مخالفند کسانی که در خارج بودند نیز همگام با افراد داخل رواق شعار "مرگ بر ضد ولایت فقیه" و نیز "ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند" دادند، تا ایشان دیگر مجبور شد سخنان خود را تمام کند. (بعید است این نظر چاپ شود زیرا حقایق اگر نصفه نیمه بیان شود بهتر است)
Iran, Islamic Republic of
چه جالب جهان برای سید حسن که پشتیان فتنه گران بوده و هست چه مظلوم نمایی می کند . شما چه دلیلی دارید که مصدداق اون بیان گهربار آقا سید حسن بوده است
این موضع گیری های شما برای ما خط سیاسی شما را روشنم می کند
تا به حال که یکی از نظرات من رانزنید این را می نویسم شاید برای پز فضای باز یکی از مطالب من را بزنید
Iran, Islamic Republic of
بهتر بود شعار داده نمی شد،اما بدانید که صبر این مردم هم حدی دارد،توقع نداشته باشید که یک انسان وللیی عکس تاسف بار این آقا با سران فتنه را دیده باشد و به راحتی بتواند خودش را کنترل کند،در ضمن ما هم که بیرون حرم بودیم وقتی ایشان مردم بیرون و درون حرم را مجزا کرد، شروع به شعار دادن کردیم،در آخر بدانید ما توقعی از زمانه ی فعلی نداریم که حساب انسان ها را در کف دستشان بگذارد، زمانی که مهدی موعود(عج) تشریف فرما شوند،هرکسی جواب اعمال خوب یا بدش را میبیند،اللهم عجل لولیک الفرج
United States
داد و بیداد که در محفل مارندی نیست که برش شگفه برم داد زه بی داد کشم
Iran, Islamic Republic of
2 نکته راجع به وقایع امروز نماز جمعه و چندی از کامنتهای زیر:
1)امام خمینی به معنی یک ایدئولوژی و فکر است نه ژنتیک و نسب خانوادگی.اینکه میگیم سید حسن نوه امام و به خاطر این نسب باید احترام خاصی براش قائل شویم حرف نادرستی است.ملاک برای ما دین اسلام و ولایت فقیهیه که در خط همین اسلام گام برمیداره که اگر همین ولی فقیه هم از خطوط اسلام عدول کنه دیگه شایستگی ولایت را نخواهد داشت.اگه ملاک برای ما نسب خانوادگی باشه که جعفر کذاب هم فرزند امام هادی (ع) بود ولی همین مرد خودشو بعد از شهادت برادرش امام حسن عسگری (ع) جانشین اون حضرت میدونست.
2)در کامنتها گفته شده که بی بی سی و صدای آمریکا و جرس و ... با دیدن این اختلافات شاد شدن!چه طور اون موقع که آقای سید حسن خمینی با کاراش و حرفاش خوراک تبلیغاتی واسه همین رسانه ها درست میکرد و "دشمن شاد کن" میشد کسی دم نمیزد؟این به اصطلاح دشمن شادکنی امروز معلول دشمن شادکنی دیروز همین آقا بود.من واقعا از این حرف حاج سعید حدادیان در برنامه دیروز امروز فردا لذت بردم که بابا پس دفع حداقلی چه؟آخه اینطوری که نمیشه شما بیای هر کاری دلت میخواد علیه نظام انجام بدی،موضع گیریهای معنادار علیه نظام بکنی بعد بیای بگی که برای وحدت حالا چیزی نگید!مگه اون آقا واسه منافع نظان اسلامی جلوی دهان خودشو گرفت که حالا انتظار داریم مردم ساکت بشینن؟البته من قائل به این نیستم که توهین به فردی بشه دینمونم مارو از این کار نهی کرده ولی اینکه ساکت بشینیم و همه چیزو فراموش کنیم هم قبول ندارم.سید حسن باید بشینه فکر کنه چرا عکس العمل امروز مرم با سالهای پیش تفاوت داشت.والسلام
Brazil
حرکت این افراد باید محکوم شود.نمی توان برای عکس امام احترام قایل شویم ولی برای خود امام بی احترامی.
استدلال بی منطق و پر از اب است .
دلیلی ندارد شعارهای حساب شده وفنی را خودجوش وحرف ملت نامید.
ملت ایران بی ادب نیستند.
مردم ایران بی ادب نیستند که در مجلس عزا ,صاحب را مورد توهین قرار دهند.
مردم ایران بی ادب نیستند که در روز عزا پیر خود , اهل بیت او را آزار دهند.
مردم ایران اهل کوفه نیستند که اهل بیت را وفرزندان زهراء را بیازارند.
مردم ایران اهل نفاق نیستند که شعار تبعیت بدهند و تابع نباشند.
در این روز حضرت ولی عصر(عج) شاد بود وبا این حرکت شاد شد یا غمش را فزونی دادند.؟
در این روز امام شاد شد یا آزارش دادند؟
براستی اگر حضرت زهرا (س)در قیامت از آنها سئوال کند چرافرزندم را اندوهگین کردید ؟ چه جوابی دارند؟
براستی رهبر انقلاب شاد بود وشاد شد از این حرکت یا بر غم هایش افزودند؟
براستی می توان ساده از این حرکت ها گذشت ....
Iran, Islamic Republic of
کسی که در روز عاشورا حرمت شکنی کردند سوت و کف زدند و به روز عاشورای امام حسین (ع) توهین کردند بعد آن مستبد دیکتاتور آنها را مردم خدا جو نامید و بعد ایشان از آن شخص حمایت کرد این کمترین واکنش مردم متدین بود. این مردم دقیقا به این قسمت از زیارت عاشورا عمل کردند "اني سلمن لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم"
Iran, Islamic Republic of
وقتی نقل میشود بعد از پیامبر مکرم اسلام عده ای مزد بگیر به فرزندان آن بزرگوار توهین می کردند باورش سخت بود ولی با حرکت هدایت شده امروز عده ای در حرم امام بر علیه سید حسن خمینی داستان های صدر اسلام باورمان شد.
Iran, Islamic Republic of
شعار مارو پس بدید، همین صدا و سیما با این سانسورهاش این افراد رو بزرگ میکنه اگه عکس ملاقات سید حسن با سران فتنه رو منتشر میکردند اگر عکس دست دادن خاتمی در ایتالیا رو نشون میدادند این افراد امروز انقدر ....
Iran, Islamic Republic of
اون خنده ها تو عروسی این گریه ها رو هم داره دیگه
Iran, Islamic Republic of
واقعا اقا بزرگواره با اینکه سید حسن این همه ناسپاسی کرده وبر خلاف خواسته ایشون حرکت میکنه باز هم ازش دلجویی میکنه.کاش سید حسن سر عقل بیاد واز اشتباهاتش توبه کنه.چون مردم با هیچ کس عقد اخوت نبستند.حتی نوه امام
United States
لعنت بر شما جهان نیوزی ها که همچو معاویه صفتان نظرات چینش شده به نفع اهداف کثیف خودتون رو به اسم مردم می زنید
United Kingdom
خیلی ساده هستید
لاقل چهار تا نظر مخالف هم میزاشتید
ادم وقتی این نظرات فوق العاده و اصلا هم یکطرفه نیستند رو می خونه خندش نگیره !
Iran, Islamic Republic of
قربانت بروم سید حسن
که مانند جدت با تو برخورد میکنند
واقعا هنوز 20 سال نگذشته
Iran, Islamic Republic of
چرا توقع داريد مردم حسين زهرا حسن و ياسر را از امام بدانند حال آنكه آنان عملا نشا ن مي دهند در سوي ديگر و در جبهه ي دشمنان نظام مقدس اسلامي هستند؟!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
به راستی که هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته که بعضی راه او را گم کردند .هنوز بیست نگذشته که بعضی می خواستند با خلف صالح او به مخافت بر خیزند .به خود بیایید و از پیشگاه مردم عذر خواهی کنید.
Iran, Islamic Republic of
زمانی گه سیدحسن گفت:گروه اندکی هستندکه شلوغ می کنند.دلم می خواست می بودیدومی دیدیدکه مردم چگونه به پاخواستند ودرخارج صحن بصورت یکپارچه قیام کردندبطوری که عده زیادی ازشرکت کنندگان به سمت درورودی هجوم بردندتاخودرابه صحن برسانند.
Canada
از قدیم گفته اند ترس برادر مرگ است ، در پس اقتدار ظاهری درحمایت از جمعیت موسوم به "مردم" که سخنان حسن خمینی را ناتمام گذاشتند ترسی عمیق و تاریخی نهفته است ، ترس از دنیایی که بیرون از چهارچوب فکری ماست ، ترس از هم پاشیدن نظمی که ما سالهاست به آن عادت کرده ایم ، ترس از دست دادن همه دار و ندارمان در صورت ورود "غیر خودی ها " به جمع ما .به راستی این چه ترسی است که گریبان تیم فوتبالمان را هم گرفته است آنجایی که با زدن یک گل همه عقب نشینی کرده و تلاش میکنند همان یک گل برتر را حفظ کنند .این درست است که بخشی از این ترس به تاریخ پر تلاطم کشور ما و و تجربیات تلخی بر میگردد که ایران ما را تا مرز تجزیه و فروپاشی کامل سوق داد ولی آخرش چی ؟ نمیشود تا ابد با ترس زندگی کرد ، نمیشود تا ابد خود را محبوس در یک چهار دیواری تنگی کرد که دیر یا زود فرو میریزد .دوستان از ناشناخته ها نترسید ! حسن خمینی ، موسوی ، کروبی ، آرمین و غیره موجودات فضایی نیستند ، آنها هم مثل شما دل در گرو بهروزی این سرزمین دارند فقط نگاه آنها به جهان با نگاه شما فرق دارد ، از این رنگارنگی در جهان اندیشه نترسید ، ماهی سیاه کوچولو را بیاد آورید و اطمینان داشته باشید راز شکستن دیوار دنیایی که جهان سوم نام دارد و ورود به دنیا ی پیشرفته در همین نبرد سرنوشت ساز با ترس تاریخی نهفته در فکر و روان ماست .
Iran, Islamic Republic of
«...احتمال قوى می‌دهم كه پس از من، براى انتقامجویى از من، به بعضی نزدیكان و دوستانم تهمت‌ها ـ كه من آنها را ناروا مى‏دانم ـ بزنند و به آتشى كه باید مرا بسوزانند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من، انتقام مرا از آنها بگیرند...»
صحیفه امام، ج‏17، ص 90

پیش از این متعجب و حیران بودم که چگونه کسانی که مدعی پیروی از پیامبر بودند ، هنوز 50 سال از رحلت آن حضرت نگذشته ، فرزندش را مظلومانه شهید کردند ، اما امروز می بینم هنوز 20 سال از رحلت امام راحل نگذشته ما مردم که ادعای عاشقی او را داریم چگونه با فرزند و یادگار آن امام عزیز برخورد می کنیم ، واقعا نمی دانم چه باید گفت !!!

پس لابد رهبر معظم انقلاب هم خبر از فتنه نوه امام نداشتند که بوسه بر پیشانی ایشان زدند.

آنهایی که نوه امام بی حرمتی کردند در واقع به خودشان و به نظام بی حرمتی کردند،آیا ندیدند که 200 خبرنگار داخلی و خارجی نظاره گر تمام این بی حرمتی ها هستند؟
این رفتار تضعیف جمهوری اسلامی است، هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد، در جایی که سفرای کشورهای خارجی و خبرنگاران بیگانه حضور داشتند آیا این رفتار صحیح بود، من برای خط دهندگان امروز بسیار متاسفم و به عنوان یک ایرانی و یک مسلمان شرمنده ام.
متاسفم برای آنهایی که در مرقد امام اجازه توهین به بیت امام را میدهند.
Iran, Islamic Republic of
مردم كوفه بودند كه حسين(ع) نوه پيامبر را به عنوان منافق و مرتد از دين به شهادت رساندند .. آنهايي كه به نوه امام توهين ميكنند اهل كوفه اند ................
Iran, Islamic Republic of
خوب ، از کروبی خبری نیست.!!?
Iran, Islamic Republic of
همینه انقلاب ما مردمی هست مثل جنگ تحمیلی که بسیج مردمی بود که خط شکن بود الان هم ملت در صحنه هست وملتی بیدار وشهید داده ومسئولین ودیگر افراد دهن کجی به خون شهدا ونهضت اسلامیمان وخط امام بکنند جوابشان را سر وقتش میدهیم زنده باد امت شهید داده وبیدار
اینها با اسم خمینی مشکل دارند
Iran, Islamic Republic of
مقام معظم رهبري مرحم هر دل شكسته اي هستند
Iran, Islamic Republic of
من اونجا بودم. با اینکه قبول دارم کار خوبی نبود و باید میگذاشتند که حرفش رو بزنه...
ولی عده کمی نبودند میشه گفت همه حاضرین داشتند شعار میدادند حتی کسایی که بیرون بودند هم شعار میدادند.
بهتره ایشون رفتارش رو اصلاح کنه اونوقت میبینه که مردم چه جوری تو آغوش خودشون می گیرنش...
در ضمن بنا نیست که به خاطر نسبت فامیلی کسی عزیز بشه به رفتار خودش هم بستگی داره...
ولی دلم براش سوخت اصلا قیافه اش یه جوری شد که دل همه سوخت براش...
Iran, Islamic Republic of
جلوخبرنگاران خارجی جاش نبود
Iran, Islamic Republic of
همان که آقا فرمودند خواص اگر دقت نکنند سقوط خواهند کرد
Iran, Islamic Republic of
چرا نمی نویسید وقتس سید حسن گفت این جماعت فقط داخل صحن هستن میلیونها مردمی که در بیرون صحن بودند شروع به سر دادن شعار کردند و شعارهایی همچون سید حسن به وصیت پدرت عمل کن سر دادند
Iran, Islamic Republic of
سید حسن آقا از این کار مردم باید یه درس درست و حسابی گرفته باشد که در میان مردم تا زمانی که با ولایت فقیه باشد محبوب است و بس زمانی که پشت به ولایت می کند اصلا محبوبیتی ندارد.
بگذارید خبرنگاران خارجی هر چه می خواهند بگویند ما کاری نکرده اونا حرف می زنن پس حالا انقدر بگویند از این هم بیشتر ..
در کل کار مردم را پسندیدم .اگه امام هم هنوز در قید حیات بودند حتما درس خوبی به نوه اشان می دادند تاریخی . و حال این مردم بودند که این درس را به نوه امام دادن تا او یادش نرود.فقط نوه امام بودن کافی نیست باید پیرو خط و شیوه امام بود. نه اینکه با دشمنان امام دوستی کند و توقع داشته باشد در میان مردم هم محبوبیت داشته باشد. ای کاش از فرایض رهبر عزیزمان پند بگیرد و برگردد.
Iran, Islamic Republic of
خدا کند حسن خمینی به خود بی آید و بیت امام را از فتنه گران پاک کند و مجدا محبوب ملت گردد
Iran, Islamic Republic of
عجیبه، کسانی مدعی هستند در مراسم شرکت کردند و خیلی هم به این کارشون (شعار حین سخنرانی نوه امام) افتخار میکنن، در حالیکه رهبر معظم تاکید خاص و زیادی بر رعایت تقوی در رفتار و گفتار کردن. حداقل حالا که ایشون اینکار رو تایید نکردن شما افتخار نکنین.
دوستانی که احساس میکنن خیلی بابصیرتن که این سخنرانی رو بهم زدن یه سری به سایتهای ضد انقلاب بزنن تا بفهمن که نتیجه کارشون فراهم کردن خوراک خبری بی بی سی بوده ... مگه امام راحل (ره) نفرمودن زمانی که ضدانقلاب از کار ما خوشش اومد و تعریف کرد بدونیم که اشتباه کردیم؟
واقعا درسته شعار مرگ را که برای اسرائیل و امریکا و منافقین بکار میبریم برای نوه امام بکار ببریم
Iran, Islamic Republic of
من واقعا متاسفم.شما می خواهید تا کجا پیش برید. به نخست وزیر امام توهین کردید،به آقای هاشمی توهین کردید، به همه کسای که روزی برای انقلاب زحمت کشیدن توهین کردید.روزی که اینا برای انقلاب زحمت کشیدن شما کجا بودید.شما فقط بلدید بگین مرگ بر منافق.
بايد دقت داشت كه رفتار هر كسي نشان از ماهيت دروني اوست. در اين چند وقت اخير رفتاري را از سيد حسن شاهد بوديم كه زيبنده او كه منسوب خاندان امام راحل است نبود. شركت در مراسم عروسي پسر ميردامادي، در حالي كه موسوي و كروبي و خاتمي و موسوي خوئينيها به عنوان كساني كه نسبت به نظام به عنوان اپوزيسيون خود را نشان داده اند، و كنار آنان نشستن و با آنان بودن، در واقع دهن كجي به رهبري و اصل نظام است.
او و ديگراني كه حيثيت خود را وامدار پيرفرزانه انقلاب و رهبر كبير و معمار انقلاب ميدانند گويا فراموش كرده اند كه انقلاب به آنان هيچ بدهكاري ندارد بلكه آنان هستند كه بدهكار انقلاب و نظام خواهند بود. سيد حسن با كدام پابرهنه نشسته و برخاست داشته و يا دست نوازشش بر سر كدام مظلوم قرار گرفته؟؟ به غير از آنكه هر جا اصحاب قدرت و پول حضور داشتند او نيز به عنوان همراه به جمع آنان پيوسته و در ضيافت و يا محل آنان شركت كرده است؟
آيا مولاي متقيان فرماندار خود را به خاطر شركت در ميهماني متمولان سرزنش نكرد و او را از كار بركنار نكرد؟
سيد حسن و هر كسي كه متعلق به خاندان معمار كبير انقلاب اسلامي است تا وقتي كه در مسير حقيقت و اسلام ناب محمدي صلي الله عليه و آله وسلم قرار دارد مورد احترام و اعزاز است و هر گاه از اين مسير خارج شود در واقع خود را خارج شده به مردم معرفي كرده است.
سيد حسن و برادرش در واقع بازيچه دست آناني شده اند كه هيچ آبرويي در پيش مردم ندارند. و در واقع با اين كار خود را از ارزش و سكه مي اندازند. گويا فكر ميكنند كه مردم به واسطه قيافه و يا نسب خانوادگي كسي را ارزشمندتر از اصل ميدانند. اگر تنها يك روز از رحلت جانسوز امام راحل هم گذشته بود و او در آن زمان با دشمنان اسلام هم پيمان شده بود نبايد انتظار سلام و صلوات را از مردم ميداشت.
Iran, Islamic Republic of
نزدیک به دو میلیون نفر بودند که شعار می دادند و مانع سخنرانی حسن خمینی شدند مردم که او را مانند کروبی منافق نخواندند و مورد ضرب و شتم قرار ندادند بلکه می خواستند مخالفت خود را با اعمال حسن خمینی نشان دهند و اینکه مردم با هیچ شخصی رودربایسی ندارند و هر که را که برخلاف مسیر امام حرکت کنند به پایین میکشند
در جواب سایت تابناک که گفت حرمت حسن خمینی رو نگه نداشتند میخوام بگم مگه حسن خمینی حرمت امام و پدر بزرگوارشان را نگه داشتند مگر سید احمد آقا به حسن خمینی وصیت نکردند که در خط رهبر حرکت کن این خط رهبری است، اگه ایشان در خط رهبری بودند که مردم اون رو میگذاشتند بر سرشان
مگر در چندین سال پیش مثلا 6 یا 7 سال پیش و حتی تا سالیان اخیر همین مردم حسن خمینی را بارها مورد محبت خود قرار ندارند و آنقدرها در حمایت ایشان شعار دادند که گویی خود احمد آقا آمده اند. شما که میگید یادگار امام، پسر نوح هم یادگار نوح بود اما جزو دشمنان خدا، مگر ابن عباس سردار و پسرعموی امام حسن نبود که قبل از جنگ با معاویه که از طرف امام حسن(ع) برای مذاکره با معاویه رفت و بعد از برگشتن امام حسن را به درهمی فروخت. لطفاآقایون سایت تابناک دیگه از این جمله ها نگویند که طرف یادگار امام بوده نخست وزیر امام بوده ذخیره استراتژیک نظام بوده، به قول حضرت امام خمینی و امام خامنه ای که امروز نیز تاکید کردند ملاک حال کنونی افراد است
اینکه میگویند حضرت آقا پیشانی سید حسن را بوسیدند انتظاری غیر از این از حضرت آقا نبود آقا با این عمل خودشان در واقع حسن خمینی را همچنان در کنار خود نگاه داشتند که خدایی نکرده ایشان یکدفعه همان راه حسین خمینی را که در سال60 به دشمنی با انقلاب برخواست را نرود. این سیاست جذب حداکثری آقا بود. چون خود حسن خمینی نیز بعد از جریان امروز سرخورده شدند و در چهره ایشان ناراحتی شدیدین شان می داد. بالاخره این احتمال دارد که دل انساناز این قضیه فریب شیطان را بخورد
نکته آخر اینکه ما میان کروبی و موسوی با حسن خمینی واقعا تفاوت قائل میشویم میدانیم که بهعضی از این آقایون در جریان فتنه با خانواده امام نسبت خویشاوندی دارند و احتمالا آقای حسن خمینی شاید هم مردد باشند. این نکته را نبایدفراموش کنیم اما بازهم مواضع آقای حسن خمینی تنها حدود یک سال است که علنی شده ایشان اگر راه خود را از سران فتنه جدا کنند ودر مسیر ولایت فقیه گام بردارند به خدا قسم همین مردم دوباره ایشان را مورد تفقد خویش قرار خواهند داد.
و در پایان چندی پیش با خود فکر میکردم و افسوس میخوردم که واقعا چرا باید نسل امام خمینی پس از احمد آقا منقرض شود انشا ا.. که حسن آقا با خود قدری اندیشه کنند و به اشتباهات خود بیاندیشند و در خط رهبری حرکت کنند تا این سلاله زلال ادامه پیدا کنند.
Iran, Islamic Republic of
هرچند اصل اعتراضات مردم به جا بود اما به قول امام خامنه اي نبايد ظلم كرد...
من اصلا از اينكار مردم راضي نيستم.
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم سید حسن پیام مردم را شنیده باشد عدول از خط امام و اسلام را مردم از هر کس که باشد نمی پذیرند این شمه ای و طایعه ای از پاسخ مردم به رفتارهای نسنجیده سید حسن خمینی بود و او باید در صورت تذوم رفتارهای نسنجیده منتظر پاسخ کوبنده مردم باشد .
مردم ثابت كردند با هيچ كس شوخي ندارند
هر كس اندكي از راه امام دور شود از او اعلام بيزاري ميكنند
حالا هر كس ميخواهد باشد
Iran, Islamic Republic of
این تذهبون؟؟؟؟؟
مگر سید حسن در سخنرانی خود چی میگفت که نگذاشتید حرفش رو بزنه ؟ این همه توهین ! این همه شلوغ بازی و سوت زدن برای چی بود ؟ مگه سالروز رحلت امام نبود ؟ اینو اسمش رو میگذارید وحدت ؟؟!!!
کسی که مقام عظمای ولایت پیشونیش رو میبوسه واقعا مستحق اینهمه حرفهای شماست ؟ از مسئولین محترم سایت جهان نیوز خواهش میکنم هر نظری رو که اینهمه توهین و دشنام توشه اجازه انتشار نده .
Iran, Islamic Republic of
اولا از سایت ارزشی وبصیر جهان نیوز در درج اخبار صحیح و به روز سپاسگزارم وخدا قوت عرض میکنم .ثانیا یاد بیت حضرت لسان الغیب حافظ شیرازی که میفرماید دوش ان صنم چه خوش گفت در مجلس مغانم / با کافران چکارت گر بت نمی پرستی. از نوه امام راحل اصلا انتظار نبود در مجلسی که تمامی سران اصلی فتنه جمع شده بودند شرکت نمایند {انهم مجلس عروسی پسر میردامادی که پدرش به اصطلاح دبیر کل حزب نامشروع وغیر قانونی مشارکت است واکثرا دیدیم اعضای این حزب عقبه شان به چه ناکجا ابادها وصله ثالثا امام عزیز راحل در زمان عمر پربرکتشان وهمچنین رهبری داهیانه امام خامنه ای امت را بصیر زیرک وفرهیخته تربیت کرده اند. دیروز امت در حرم امام {ره} به ثمر رسیدن این میوه بهشتی بصیرت واگاهی دینی را بالعینه به نمایش گذاشتند ونشان دادند که زحمات امام {قدس سره}و رهبر عالیقدر واگاه بر باد نرفته افرین بر این مردم انجایی که خود حضرت روح الله در یکی از سخنان گهر بارشان فرمودند این امت اگاهی ودرکش از امت صدر اسلام بیشتر است . باید دست و پای این مردم فهیم وبا بصیرت را بوسید.اقا سیدحسن بایستی بخود بیایند وراه امام وپدرشان مرحومشان اقا سید احمد را فراموش نکنند که خبیثان سخت در اندیشه گرفتن ایشان از نهضت وامت هستند چون ایشان یادگار امام هستند وبایستی حرمت امام زاده را در وهله اول خود متولی حفظ کند ضمنا بایستی نظرمان را با ادب ونزاکت واخلاق اسلامی ابراز کنیم نه خدای ناکرده با توهین وبد دهنی
Iran, Islamic Republic of
من اطمينان دارم اگه خود امام هم امروز زنده بود شما مزدوران مي گفتيد كه امام نيز از خط امام جدا شده است.
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای سید علی
Iran, Islamic Republic of
گروه اندک!!!!!!!!!!!!
من خودم با چشمان خود دیدم تمام مردمی که در حرم امام بودند همه با هم صدا بودند .
امیدوارم با این حرکت مردم ایشان به خود بیایند وبه آغوش ملت برگردند.
Iran, Islamic Republic of
سید حسن خمینی هنوز مزد همراهی و همنشینی با فتنه گران را نگرفته است این هنوز از نتایج سحر است امیدوارم هر چه زودتر خودش را از چنگال فتنه گران رها کند و به حبهه انقلاب و امام برگردد.
Iran, Islamic Republic of
تا بوده چنین بوده
Iran, Islamic Republic of
من دیروز در مراسم شرکت کردم و چیزی که برایم اثبات شد اینکه حداقل در آن جمعیتی که در حرم مطهر گرد آمده بودند از نظر اکثریت آنها ، آقای سید حسن از دایره دلبستگان نظام خارج شده بودند و همان اکثریت دیگر ارادتی به ایشان نداشتند و ایشان واقعا در آنجا یک غریبه بود.
Iran, Islamic Republic of
آن جا حرم بود حرم حرمت داشت رهبری نیز از این حرکت ناراحت شدند
Iran, Islamic Republic of
و تاریخ باز هم تکرار شد و اینبار به نوه امام اجازه صحبت را ندادند و بعد از آن در روز رحلت امام از شادی قطع سخنان نوه امام صدای سوت و کف زدنشان به گوش میرسد واقعا متاسفم از اینکه سفارش امام مبنی بر اینکه نگذارید این انقلاب به دست نااهلان بیفتد را به فراموشی سپردید اگر چه که میدانم فقط پیامهایی که به نفعتان باشد را میگزارید.
Iran, Islamic Republic of
حزب الله همیشه نگاهش به ولی فقیه خواهد بود و با این بحثها از زیر چتر ولایت
خارج نخواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

برادر گرامی جناب آقای سید حسن
سلام علیکم بر آن شدیم نامه بنویسیم مربوط به اتفاق روز جمعه گذشته چهاردهم خرداد 89. عذرخواهی می کنیم به خاطر افراط در ادامه دادن شعارهایمان که موجب شد حضرت عالی موفق به ایراد سخنرانی خود نشوید. عذرخواهی می کنیم از اینکه ابراز احساساتمان که از عقلمان نشأت گرفته بود طولانی شد ونباید می شد عذرخواهی می کنیم از اینکه از فرط عصبانیت نه چندان نامعقول نگذاشتیم شما صحبت کنید.
اما چرا این عصبانیت از نوه امام ایجاد شده است؟ جناب سید حسن این عصبانیت اقلیت نیست بلکه عصبانیت توده‌های مردم است که وفای خود را به انقلاب و آرمانهای امام اثبات کرده اند برای آنان سوالاتی بی پاسخ مانده است. اینکه چرا نوه امام موضع مشخصی در مقابل فتنه و فتنه‌گران نمی گیرد و حتی بعضاً با ایشان مماشات می کند؟ اینکه چرا علیرغم تأکید حضرت امام، حضرت عالی به حمایت علنی از ولی فقیه نمی پردازید؟
آقای سید حسن آیا ساختگی خواندن و انکار اهانت به عکس حضرت امام از پشتوانه‌ای عاقلانه برخوردار بوده است؟ آیا کمک به تطهیر نابجای فتنه گران نبود؟ آیا بعد از نهم دی و بیست ودوم بهمن سال گذشته جریان حق و باطل بر همگان روشن نشد؟ آیا بعد از این تاریخ شرکت در آن جشن عروسی در کنار سران فتنه سوال برانگیز نیست؟
آری؛ و این‌ها علت خشم ماست. اما از آنجا که شما منسوب به حضرت امام خمینی قدس سره هستید بار دیگر از قطع کردن سخنرانی شما پوزش می خواهیم و امیدواریم که حضرت امام نیز ما را ببخشایند و حضرت آقا نیز از ما راضی شوند

جمعی از حاضران در صحن مصطفی خمینی در روز جمعه
Iran, Islamic Republic of
من از ابتداي سخنراني ها آنجا بودم.متاسفانه عده ي معدودي لباس شخصي كه نهايتا تعدادشان به چند ميليون نفر ميرسيد (كه خودم هم جزء آنها بودم) چجوري به مدت 15 دقيقه يك نفس شعارهاي چند ميليون نفري ميدادند و توي اون گرما كم نياوردن.
" وصيت حاج احمد // پيروي از ولايت "
Iran, Islamic Republic of
از نوع شعارها نوع خبر پراکنی سایت هایی امثال شما از چند هفته قبل و ... و همچنین جمله آخر رئیس جمهور در سخرانی اش که تحریک کننده برای جلوگیری از سخنرانی سید حسن بود "اکنون خودرا جهت استفاده از بیانات رهبر معظم انقلاب آماده می کنیم" معلوم است که اقدام مزبور از قبل طراحی شده بود ، هرچند که نوع برخورد سید حسن با جریان فتنه در شان ایشان نبود لیکن ما همچنان دوستدار خانواده امام هستیم هرگونه توهین به این خانواده مظلوم را تقبیح می کنیم و شما دوستان سایت جهان نیز نگران کاندید شدن سید حسن برای دوره بعد ریاست جمهوری نباشید و این امر را بهانه هجمه ناجوانمردانه به ایشان نکنید چون بعید است ایشان کاندید شود
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد.........
Iran, Islamic Republic of
با علی(ع) در بدر بودن شرط نیست ای برادر نهروان در پیش است
Iran, Islamic Republic of
آقا من خودم شخصا تو صحن بودم كجا گروه اندكي بودن كه شعار مي دادن؟ همه مردم يك صدا شعار مي دادن. اگر يك سال هم از فوت امام راحل گذشته بود باز هم در مقابل اين رفتار هاي سيد حسن شعار مي دادن. مگر توصيه امام است كه سيد حسن در همين خرداد 89 با سران فتنه جلسه بگذارد با كساني كه مي خواهند نظام جمهوري اسلامي را نابود كنن؟
Iran, Islamic Republic of
علاقمندان به امام بزرگوار از كسي كه با سران فتنه جلسه بگذارد بيزارند آقاي سيد حسن
Iran, Islamic Republic of
1- رهبر سید حسن رو نبوسید تا از او تفقد کند بلکه سید حسن اون بالا موند و رفت رهبر رو بوسید که کمی از آبروی خود را جمع کند

2- ما دوستدار امام و راه امامیم. اگر خانواده امام در این راه باشند روی سر ما والا به گفته خود امام "مردم به شخص کار ندارند مردم اسلام را می خواهند"
Iran, Islamic Republic of
رفتار مدعيان اصولگرايي با كدام اصول سازگار است؟
Iran, Islamic Republic of
سوت زدن!!!!!!!!!!!!!!!
کدوم سوت؟ سوت زدن کار دوستان این آقا تو روز عاشورا ست
Iran, Islamic Republic of
اميدوارم كه با اين حركت خود جوش مردمي سيد حسن خميني به خط ولايت برگردد.
Iran, Islamic Republic of
"من واقعا متاسفم.شما می خواهید تا کجا پیش برید. به نخست وزیر امام توهین کردید،به آقای هاشمی توهین کردید، به همه کسای که روزی برای انقلاب زحمت کشیدن توهین کردید.روزی که اینا برای انقلاب زحمت کشیدن شما کجا بودید.شما فقط بلدید بگین مرگ بر منافق."

ما میگیم مرگ بر منافق چرا شما ناراحت میشید؟
Iran, Islamic Republic of
در جواب به اخرین کامنت:داشتم داشتم حساب نیست دارم دارم حسابه .بهتره همه اونهای رو که می گید یه زمانی برای انقلاب زحمت کشیدندامروز با چشم بازتر ببینید که چطور عوض شدند.
Iran, Islamic Republic of
نمی دانم چرا آقایانی که روزی خود کتاب عالی جناب سرخ پوش را نوشتند و به هاشمی توهین کردند حال از وی حمایت می کنند و امروز همین اقایان که خود عکس امام را پاره کردند و به اتش کشیدند دل سوز نوه او شده اند
اری همشیه تاریخ تکرار می شود
Iran, Islamic Republic of
پسر نوح با بدان بنشست
خاندان نبوتش گم شد
امیدوارم سید حسن خمینی عاقل تر از پسر نوح باشد
Iran, Islamic Republic of
نظر دوستان در مورد پسر نوح را قبول دارم اما پسر نوح یک نفر از خانواده و اطرافیان نوح بود, چطور می شود اکثریت قریب به اتفاق نزدیکان امام (از نوه ها و عروس گرفته تا یارن نزدیک نظیر ... و ... و منسوبین امام در ارگان ها مثل ...و ... وخانواده ی شهدا و مسئولان دفتر و اکثر دانشجویان پیرو خط امام و... )متفقا موضع نادرست و یکسانی اتخاذ کنند؟
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سید حسن خمینی: آیا از خود پرسیده اید که چرا وصیت نامه سید احمد بار دیگر دست به دست می­چرخد و مردم این عبارات را تکرار می کنند که:«به حسن و برادرانش این توصیه رامینمایم که همیشه سعی کنند در خط رهبری حرکت کنند و از آن منحرف نشوند که خیر دنیا و آخرت در آن است و بدانندکه ایشان موفقیت اسلام و نظام و کشور را می­خواهند. هرگز گرفتار تحلیل­های گوناگون نشوند که دشمن در کمین است... امروز باید در کنار نظام مان پشت سر رهبری قرار بگیریم. رهبر ما شاگرد امام است. هیچ کس حق شکستن حریم رهبری را ندارد. حرمت رهبری نظام اسلامی،از اصول خدشه ناپذیر انقلاب اسلامی ماست. همه باید به دستورات رهبری عمل کنند»؟
Iran, Islamic Republic of
بنده اصلا فکر نمی کنم ظلمی به آقای حسن خمینی شده باشد !
میشه کسی بنده را قانع کند؟
Iran, Islamic Republic of
يعني جداً در سال 59 كه اوج محبوبيت امام بود، ميخواستند نوه امام رو به خاطر سخنراني و طرفداري نادرست بزنند و امام هم نوه اش رو مجازات و توبيخ و تهديد كرد؟!

بايد خدا رو شكر كرد كه به بركت نفس الهي و راهنمايي ها و برخوردهاي صريح امام و رهبري، مردم ما هنوز هم همان بصيرت سال 59 را دارند و فريب عنوان «نوه امام» و ... رو نميخورند.
Iran, Islamic Republic of
اینکه دلیل نمیشه بگی مقام عظمای ولایت پیشونیشو بوسید پس آدم درستکاریه!!!!!!!
حضرت علی هم نگذاشت مردم به خانه عثمان حمله کنند و بکشندش...
پس عثمان هم ادم خوبی بود
اینا همش باید درباره شون فکر بشه بعد حرف بزنند نه یه شبهه بندازیمو مردم و ببریم سر کار
Iran, Islamic Republic of
اون دوستی که فرمودند پسر نوح یه نفر بود... نه خیر آقا جون همسر نوح هم بود بسیاری از خاندان نوح هم بودند... اصلا قضیه طوفان نوح از عجایب تاریخ بوده چون آب کل کره ی زمین رو گرفت و در کل کره زمین فقط همون تعداد کمی از ادمها که سوار کشتی شدند لیاقت نجات پیدا کردند... به نظر شما توی عمر 1000 ساله نوح قبل از طوفان تعداد خاندان نوح به چند نفر رسیده بود؟؟؟؟ نه آقا جون یه نفر نبوده... اون یه نفر سنبل میزان نزدیکی به پیامبر بوده نه سمبل تعداد!
Iran, Islamic Republic of
گر چه بصر عیان بود نور در او نهان بود
دیده نمی‌شود نظر جز به بصیرتی دگر
احترام به سید واجبه حتی...
حالا جالب کسانی که هو میکشیدن ادعای مسلمانی هم میکنن
واقعا تاسف باره
Iran, Islamic Republic of
بوسیدن حسن خمینی نشان دهنده درایت آقا است. ما مطیع رهبریم یعنی وقتی آقا تاکید بر وحدت دارند ما هم اطاعت می کنیم اما بغض و کینه خواص منحرف را در دلمان نگه می داریم. سید حسن! قدر آقا را بدان.
Iran, Islamic Republic of
بسمه تعالي
به نظر من اين شعارهاي مردم، به مثابه يك سيلي پدرانه بود كه پس از نصايح بسيار ،باز پسر راه خطا مي رود كه دل پدر بيشتر به درد مي آيد!
Iran, Islamic Republic of
اگر سیدحسن اقا فکر می کند که با اینکه با سران فتنه جلسه داشته بازهم مردم او دوست دارند سخت در اشتباه است معنی دوستی با سران فتنه جدایی از خط امام و راه انقلاب است

در خلوت مغانم دوش آن صنم چه خوش گفت»»»«««گر بت نمی پرستی با کافران چه کارت؟
Iran, Islamic Republic of
بنده خودم آنجا بودم شعار هم دادم.سوال اینجاست ک هچرا بعضی از سایتها که ضربه فنی شده اند اصرار دارند که آنها عده ای قلیل بودند اما
اگر عده ای قلیل بودند و آنهم فقط در داخل سالن پس چرا سخنان ایشان قطع شده چرا آن اکثریت که به قول سید حسن محبان بیت امام بودن علیه اقلیت شعاری ندادند
سکوتشان نشانه رضایت از حرکت اقلیت بوده است
البته همه وهمه برای اعتراض به خروج از راه امام نه برای هتک حرمت شعار دادیم
Iran, Islamic Republic of
عده اي سازماندهي شده اين سخنراني رابه هم زدند واين را همه ملت ايران ميدانند چون بااين چيزهازندگي كرده اند .
Iran, Islamic Republic of
جناب سید حسن باید یاد آور شوم
نوه واقعی امام سید حسن نصرالله است
Iran, Islamic Republic of
واقعا جای بسی تأسف است که نوه امام کسی که امام نسبت به او و خانواده‌اش آنقدر توجه و عنایت نمودند اینگونه بعد از گذشت بیست سال فرسنگ ها از امام آرمانهایش فاصله بگیرد و خود را همجوار کسانی قرار دهد که طلب دنیا و خواسته‌های نفس انان را از درک و شنیدن سخن حق محروم ساخته است.
به راستی که هم‌خون خمینی بودن ملاکی برای پیرو خمینی بودن نیست و این چیزی است که برخی از نوادگان امام در این چند سال آن را به خوبی ثابت کرده‌اند.
از غم دوست در این میکده فریاد کشم
دادرس نیست که در هجر رخش داد کشم
علی
چقدر اسیر هوا و هوس شدیم برای همه مون متاسفم که اینقدر غیر اخلاقی و غیر دینی همدیگرا قضاوت میکنیم