کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اخبار تکمیلی از دانشگاه اسلامشهر؛

اعتراف به دريافت پول براي كتك‌زدن مخالفان در دانشگاه آزاد

13 خرداد 1389 ساعت 10:31


در جريان درگيري اخير در دانشگاه آزاد اسلامشهر تعدادي از مهاجمان بازداشت شد‌‌ه‌اند كه به تازگي برخي از آنان به گرفتن پول براي حمله به دانشجويان و برهم‌ زدن فضاي دانشگاه اعتراف كرده‌اند. 

به گزارش خبرنگار جهان حضورسرزده حجت‌الاسلام حميد رسايي نماينده مردم تهران در دانشگاه آزاد اسلامشهر واكنش‌هايي را در پي داشت. 

رسايي با اشاره به اينكه هنگامي كه به بيرون از دانشگاه رفتم دانشجويان معترض كه حدود 30 - 40 نفر بودند از بنده درخواست كردند كه برايشان سخنراني كنم، گفت: بنده در هنگامي كه در حال سخنراني براي اين دانشجويان بودم عده‌اي در ميان صحبت‌ها با سر و صدا و هل دادن دانشجويان قصد داشتند همين ديدار 30 نفره دانشجويان با نماينده آنها در مجلس را نيز برهم بزنند. 

نماينده مردم تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در مجلس با بيان اينكه وقتي كه جمع دانشجويان راترك كردم متوجه شدم كه برخي‌ها با حمله به دانشجويان آنها را مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند گفت: پس از اين اتفاق از مسئولان اسلامشهر خواستم تا اين موضوع را پيگيري كنند. 

آخرين اخبار اين است كه كساني كه دانشجويان را مورد ضرب و شتم قرار داده بودند توسط اين دانشجويان شناسايي شده‌اند و آنها اعتراف كرده‌اند كه از سوي عده‌اي براي برهم زدن نظم دانشگاه و حمله به نمايندگاني كه احتمال حضور در اين دانشگاه را داشته‌اند اجير شده بودند.


کد مطلب: 117967

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/117967/اعتراف-دريافت-پول-براي-كتك-زدن-مخالفان-دانشگاه-آزاد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com