کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به دليل جلوگيري از سكني وي در مدرسه حرم حضرت عبدالعظيم؛

طلبه سيرجاني شب‌ها در پارك مي‌خوابد!

4 خرداد 1389 ساعت 10:43


طلبه‌سيرجاني كه پس از راهپيمايي اعتراضي خود به زمين‌خواري سيرجان هم‌اينك در حرم حضرت عبدالعظيم اقامت دارد به دليل جلوگيري از سكني وي در مدرسه حرم مجبور است شبها را در محوطه پارك بيرون از حرم بگذراند.

به گزارش جهان حجت الاسلام "عليرضا جهانشاهي" كه به طلبه سيرجاني معروف شده است چندي پيش به دليل مفاسدي كه در شهر خود در زمينه زمين‌خواري‌هاي كلان مشاهده نمود اقدام به اعتراضاتي نمود كه عدم اعتنا به اين اعتراضات وي را ناگزير به راهپيمايي از سيرجان به تهران كرد.

جهانشاهي در خلال اين راهپيمايي به اتهام اقدام خلاف شان روحانيت دستگير و به دو سال زندان محكوم شد كه پس از تحمل شش ماه از آن با دستور يكي از مسئولان نظام آزاد شد.

وي به دليل اينكه اعتراضات خود را بي پاسخ ديد براي بار دوم اقدام به راهپيمايي از شهر قم به تهران نمود و از شنبه هفته جاري در حرم حضرت عبدالعظيم اقامت دارد. 

متاسفانه از اقامت طلبه سيرجاني در مدرسه حرم جلوگيري به عمل آمده بطوريكه جهانشاهي و همراه وي شبها را در محوطه پارك بيرون از حرم مي‌گذرانند.

پيگيري خبرنگار فارس براي اين موضوع علي رغم اطلاع مسئولان مدرسه از وضعيت جهانشاهي و همراه وي به جايي نرسيد و مسئولان مدرسه ترجيح دادند جهانشاهي به جاي اقامت در يكي از اتاق‌هاي اين مدرسه كه براي طلاب ميهمان در نظر گرفته شده، شب را در پارك بيرون از حرم بگذراند.

اقامت جهانشاهي و همراه وي در اين اتاق‌ها چنان براي مسئولان مدرسه ناممكن بود كه حتي به آنها اجازه داده نشد كه وسايل خود را از آن خارج نمايند و اين كار توسط يكي از نگهبانان مدرسه صورت گرفت.

طلبه سيرجاني كه روزي به دليل راهپيمايي خود به اتهام اقدام خلاف شان روحانيت دستگير شده بود اين شبها براي پيگيري مطالبات عدالتخواهانه خود مجبور است شبها را در پارك بگذراند و گويا اين مسئله از نظر برخي مسولان حرم حضرت عبدالعظيم خلاف شان روحانيت نيست.


کد مطلب: 115926

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/115926/طلبه-سيرجاني-شب-ها-پارك-مي-خوابد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com