کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رمزگشائی از یک عرض تسلیت؛

آرتیست خیالی اکبر گنجی در مجلس ترحیم پدر دادستان+عکس

23 ارديبهشت 1389 ساعت 8:49

آرتیست خیالی اکبر گنجی بس از ماهها غیبت از فضای رسانه ای و دوربین های خبری در مراسم ترحیم پدر دادستان کل کشور دیده شد.


به گزارش جهان اکبر خوش کوش که در داستان های خیالی اکبر گنجی با نام عنصر اطلاعاتی فرنگی کار معرفی شده بود ،پس از آخرین فعالیت سیاسی اش در ستاد میرحسین موسوی دیگر در هیچ مراسم رسمی و محفل سیاسی حضور پیدا نکرد تا اینکه روز گذشته در مراسم ترحیم پدر دادستان کشور حاضر شد و ناخواسته در مقابله دوربین قرار گرفت. 

اکبر گنجی از وی با داستان سرایی و مهمل بافی با عنوان کسی که قتل های زنجیره ای را در خارج از کشور هدایت می کند نام برده بود.

      
حضور بی سر و صدای یک فعال سابقه دار امنیتی و اطلاعاتی در ستاد موسوی، در زمان خود سوال های زیادی ایجاد کرد و حوادث سازماندهی شده پس از انتخابات نیز دهها برابر به این پرسش ها افزود. 

برخی فعالان سیاسی معتقدند که اکبر خوش کوش نیز همپای خیلی های دیگر برای پاسخ گویی به برخی از اتهامات حوادث سال گذشته باید از سوی دادستان احضار شود. 

اکبر خوش کوش که نام او با قتلهای زنجیره ای بر سر زبان ها افتاد در ستاد موسوی و وقایع پس از انتخابات نقش محوری داشت.

در همین راستا پی گیری های خبرنگار ما حاکی از آن است که وی برای دیدار با برخی مقامات قضائی در این مراسم شرکت کرد، که البته توفیقی هم در این رابطه کسب نمی کند. 

لازم به ذکر است محسنی اژه ای یکی از سه عضو کمیته پی گیری و افشاگری دروغ های جریان فتنه پس از انتخابات بود.این کمیته موفق شد سرنخ های سازمان دهنده حوادث پس از انتخابات را شناسائی کند.

در حال حاضر نباید حضور چنین افرادی در مراسم و جلسات رسمی مسئولین کشور باعث شود که سوابق آنها به فراموشی سپرده شود.هرچند که اگر مسئولین هم فراموش کنند نقش آفرینان اصلی حوادث پس از انتخابات به سادگی از ذهن تاریخی مردم حذف نخواهند شد؛ هر چند به به ظاهر پشت پرده باشند.

کروبی هم هفته گذشته در مراسم ترحیم پدر وزیر ارشاد شرکت کرد و خوش بش برخی مسئولین با وی مورد اعتراض مردم و نمایندگان مجلس و رسانه های اصولگرا قرار گرفت.برخی از نمایندگان مجلس شرکت کروبی در این مراسم را تلاش برای "بازگشت بدون هزینه" ارزیابی کردند.


کد مطلب: 113580

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/113580/آرتیست-خیالی-اکبر-گنجی-مجلس-ترحیم-پدر-دادستان-عکس

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com