کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

حاج منصور ارضي هم درباره مشائي مي گويد

5 ارديبهشت 1389 ساعت 10:05

... به خاطر کمک های رییس دفتر رییس جمهور به ... ها و دیدارهایی که هر ماه با آنها انجام می دهد، از دولت خارج شدم.


 به گزارش سرويس سياسي جهان، حاج منصور ارضي، مداحي كه هیأت دولت را در دور اول سفرهای استانی همراهي مي كرد، در يكي از جديدترين سخنان خود با زباني كه تنها منحصر به خود اوست، ابراز كرد به خاطر آنچه كه به قول او "کمک های رییس دفتر رییس جمهور به ... ها و دیدارهایی که هر ماه با آنها انجام می دهد" مي باشد، از دولت خارج شده است.
 
حاج منصور ارضی در جمع "ذاکرین حسین جان(ع)"، با اشاره به سفرهای اخیر مشایی به کشور های خارجی گفت: دیدار با خارجی هایی که معلوم نیست چه کاره اند جای سؤال دارد!
 
وی افزود: کسی که به حضرت عیسی(ع) و حضرت نوح(ع) توهین می کند، هدفش امام حسین(ع) است؛ چراکه امام حسین(ع) وارث حضرت نوح(ع) و حضرت عیسی(ع) مي باشد.
 
این مداح اهل بیت(س)، خواستار ثبات قدم در راه ولایت مداحان و هیأت های مذهبی شد و افزود: مداحان تنها با تمسک به این روش می توانند تاثیرگذار باشند.

بنابر گزارش جهان، در ادامه این مراسم نیز، ارضی خطاب به "دارابی" - قائم مقام صدا و سیما - که در جلسه ذاکرین حسین جان(ع) در طلیعه فاطمیه حاضر بود، گفت: متاسفانه رادیو و تلویزیون شعر و نوحه که پخش نمی کند و همین نوارهایی که در هیأت های چند نفری تولید می شود و بعدا روی آن "ایش ایش!" می گذارند را پخش می کند.
 
این مداح اهل بیت (ع) افزود: ما که در صدا و سیما محرومیم و اگر مردم صدای ما را بشنوند مریض می شوند، ولی تعداد زیادی نوحه از مداحان دیگر موجود است که پخش نمی شود که باید چرایی آن مشخص شود.
 
وی افزود: تنها نوحه است که مانند تزریق خون در رگ افراد است و می تواند آموزنده باشد والا شور فقط سینه زدن است و کسی چیزی متوجه نمی شود. 
 
حاج منصور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نهضت روشنگری از نون شب برای مداحان واجبتر است.


کد مطلب: 109060

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/109060/حاج-منصور-ارضي-هم-درباره-مشائي-مي-گويد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com