جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

قدياني:بسيج دانشجويي تلاش مضاعفي خواهد داشت

يکشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۸۹ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 104389
رئيس سازمان بسيج دانشجويي كشور گفت: بسيج دانشجويي در وظايف و رسالت‌هاي خود كه همان حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و كارآمدسازي نظام است، تلاش مضاعفي را از خود نشان خواهد داد.

حسين قدياني رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور در گفتگو با فارس، در خصوص نامگذاري امسال با عنوان سال "همت مضاعف و كار مضاعف " توسط مقام معظم رهبري، خاطرنشان كرد: سال 88 سال حساسي براي مجموعه نظام رقم خورد و در سال 88 بود كه مشخص شد انقلاب اسلامي و مردم ايران همچنان پاي آرما‌ن‌هاي انقلاب ايستاد‌ه‌اند و علي‌رغم برنامه‌ريزي‌ها و دسيسه‌هاي استكبار جهاني، ملت ايران از اين امتحانات سربلند بيرون آمدند.
قدياني در ادامه تصريح كرد: انقلاب اسلامي ايران اين ظرفيت را دارد كه ملت ايران و مسئولان كشور، همت بلندي را براي ائتلاي انقلاب اسلامي داشته باشند و خدمت مضاعف و كار بيشتري را براي به سرانجام رساندن فعاليت‌هاي اين انقلاب و كشور انجام دهند.
رئيس سازمان بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي كشور با اشاره به نام‌گذاري امسال به عنوان سال "همت مضاعف و كار مضاعف " از سوي مقام معظم رهبري، گفت: ايشان با اينكار خواستند از اتفاقات سال 88 عبور كرده و به همين دليل سال 89 را به عنوان سال تلاش و كوشش مضاعف نامگذاري كردند.
وي به وظايف سازمان بسيج دانشجويي در اين خصوص اشاره و اظهار داشت: وظيفه بسيج دانشجويي اين است كه همسان ساير دستگاه‌ها و در حوزه مطالبه‌گري خود دقت و رصد بيشتري داشته باشد.
قدياني افزود: بسيج دانشجويي در وظايف و رسالت‌هاي خود كه همان حفظ دستاوردهاي انقلاب اسلامي و كارآمدسازي نظام است، تلاش مضاعفي را از خود نشان خواهد داد.
وي در پايان خاطرنشان كرد: بسيج دانشجويي در آينده‌اي نزديك برنامه‌هاي خود را در اين خصوص تنظيم كرده و اميداريم در انتهاي سال بتوانيم اين تلاش‌ها را اندازه‌گيري كنيم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *