پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
اینجا منافع فوتبال رنگ پرتغالی است؛

پشت پرده برکنار نشدن وینگادا

يکشنبه ۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 388151
دومین جلسه بررسی وضعیت تیم ملی فوتبال امید هم به پایان رسید اما خبری از برکناری نلو وینگادای پرتغالی نیست.
به گزارش ‍جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، تصمیمات فدراسیون فوتبال در حال حاضر بسیار غیر منتظره است درست مثل مدیریت فوتبال که کمی عجیب و غیر منتظره اقدام می‌کند و دست آخر کارنامه پایانی پر از نمرات زیر ۱۰ و معدلی در حد شاگردان تنبل کلاس است.

بله، وینگادا با بازیکنان میلیاردی به مسابقات آسیایی اینچئون رفت و در یک گروه ۳ تیمی همراه ویتنام و قرقیزستان به عنوان تیم ته جدولی با مسابقات خداحافظی کردیم.

راستی فوتبال ویتنام هم البته دست کمی از برزیل ندارد یا قرقیزستان هم احتمالا هلند آسیاست!!

واقعا خجالت آور است که هم آبرویمان را دادیم هم پولمان را. تازه مرد پرتغالی نه جواب ایمیل می‌دهد نه به خواهش و تمنای آیت‌الهی و کاشانی و کفاشیان پاسخ مثبت نمی‌دهد.
شاید آقای وینگادا توقع دارد بابت یک گلی که در ازای ۴ گل خورده به ویتنام زده کمی دلار ناقابل بگیرد.

اما پشت پرده اصرار فدراسیون برای ماندن وینگادا پر مسلم است که سفارش یک شخص شخیص و خوش تیپ که هموطن وینگاداست. تأثیر صد در صدی خود را گذاشته و کی‌روش روی این آقای بیکار نظر مثبت دارد و چه کسی در این فدراسیون جرأت دارد روی حرف سرمربی تیم ملی حرف بزند؟!

از ما نشنیده بگیرید اما این همه بگیر و ببند و جلسه در مورد وینگادا به خاطر همین موضوع است.
اما قضاوت را به شما می‌گذاریم.

فوتبالی که ادعا می‌کند حق پخش می‌خواهد، پول می‌خواهد، استقلال می‌خواهد و غیره... انصافا بدون مربی هم در این فوتبال پر استعداد به ویتنام می‌باخت...

این فقط هنر همین فدراسیون است. چرا که هیچ‌کس نمی‌گوید با این هزینه میلیاردی آماده‌سازی تیم ملی امید این چه نتایجی بود که وینگادا کسب کرد؟

اگر در کشورهای دیگر این اتفاق‌ها می‌افتاد رئیس فدراسیون سریعا استعفا می‌داد. اما اینجا رئیس استعفا نمی‌دهد پول بیشتر می‌خواهد؟

اینجا سرمربی ناکام را ناز می‌کشند، اینجا... آدم‌ها ثابت هستند و پول‌ها جابجا می‌شود، اینجا کفاشیان فقط خودش را می‌بیند. یعنی فوتبال ما اینقدر بی در و پیکر شده که هیچکس نیست این آقایان را بازخواست کند؟!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *