شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۰

سایت روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» هم هک شد

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۶
کد مطلب: 835753
در ادامه حملات سایبری گسترده به بخش‌های مختلف رژیم صهیونیستی، رسانه‌های عبری زبان از هک شدن سایت روزنامه اسرائیلی هاآرتص خبر دادند.
سایت روزنامه عبری‌زبان «هاآرتص» هم هک شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رسانه‌های عبری زبان گزارش دادند که سایت روزنامه عبری زبان هاآرتص از سوی هکرهای حامی فلسطین، مورد حمله سایبری قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، با افزایش حملات سایبری و هک سایت‌های بخش‌های مهم رژیم صهیونیستی، این بار سایت روزنامه عبری زبان هاآرتص از سوی هکرها، مورد حمله قرار گرفت.

سایت تیک مانیتور گزارش داده است که میزان حملات سایبری علیه رژیم صهیونیستی طی ماه‌های گذشته افزایش یافته و ارتش این رژیم نیز از افزایش ۷۰ درصدی این حملات طی سالهای اخیر خبر داده است.

روز گذشته نیز هکرها بعد از هک حساب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در فیسبوک اطلاعات مربوط به ده‌ها هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.

رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که گروه «پسرهای زرنگ» اطلاعات هک شده متعلق به ۲۰۰ هزار کاربر از جمله اطلاعات شخصی و اطلاعات مربوط به کارت‌های شناسایی را منتشر کردند.

رسانه‌های مذکور گزارش دادند که این اطلاعات حساس را پس از تسلط بر سرورهای دانشکده «آینده» اسرائیل منتشر کردند. حملات سایبری شبکه دانشکده‌های آموزشی افتتاح شده در سال ۱۹۹۰ را نیز هدف قرار داده که شامل ۷ دانشکده آموزش فنی و حرفه‌ای و ۴ مدرسه مهندسی در قدس، تل آویو، بئر السبع، حیفا و دیگر شهرهای اراضی اشغالی می‌شود.

منابع عبری زبان روز چهارشنبه اعلام کردند که یک گروه هکری حساب فیس‌بوک بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی را هک کرده است.
https://jahannews.com/vdciwwavpt1apy2.cbct.html
jahannews.com/vdciwwavpt1apy2.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *