شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۲۴
توسط سخنگوی فرمانده انتظامی کشور صورت گرفت

تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ تولید فیلم جنسی دختران ایرانی برای مردان آمریکایی و اروپایی/ دستگیری ۹۶نفر

چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب: 877964
سردار منتظر المهدی ضمن تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان‌یافته و شبکه‌ای گفت: باندهای سازمان‌یافته قاچاق دختران و خانه‌های فساد و فحشا متلاشی شد و ۹۶نفر دستگیر شدند.
تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ تولید فیلم جنسی دختران ایرانی برای مردان آمریکایی و اروپایی/ دستگیری ۹۶نفر
به گزارش جهان نيوز، سردار سعید منتظرالمهدی؛ سخنگوی فراجا با تشریح گوشه‌ای از دستاوردهای پلیس در مبارزه با انواع جرایم سازمان‌یافته و شبکه‌ای اظهار کرد: پلیس به‌عنوان آخرین و مهمترین حلقه در لبه برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، از آخرین وضعیتِ زیر پوستِ شهر مطلع است و مطابق آن اقدام و عمل می‌کند.

وی با تأکید بر این که اقدامات و مأموریت‌های پلیس به‌ویژه پلیس امنیت عمومی فراجا در راستای حفظ سلامت جامعه و ارتقاء امنیت و آرامش در دو بخش جرایم آشکار و پنهان پیگیری می‌شود؛ افزود: در یکی از این جرایم بینِ‌بخشی (نیمه‌آشکار و نیمه‌پنهان) به پروژه "سرویس اسکورت" و  انهدام شاخه خارجی باند فساد و فحشاء که اقدام به شناسایی، جذب و  انتقال دختران برای خدمات جنسی و قاچاق آنها به خارج از کشور می‌نمودند اشاره کنم که از نقاط درخشان کارنامه کاری همکارانم در پلیس امنیت عمومی فراجا است.

به‌گفته منتظرالمهدی در فاز اول این پرونده 24 نفر، در فاز دوم 57 نفر دستگیر و در فاز سوم نیز تعداد زیادی شناسایی شده‌اند که پرونده آنها در دست اقدام و پیگیری است.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه به "پروژه کینگ" که شبکه‌ای سازمان‌یافته برای قاچاق زنان به کشورهای ترکیه و گرجستان بود، اشاره کرد و گفت: ارتباطات آنها با باندهای تجارت مستهجن و غیراخلاقیِ خارج از کشور مشخص شد و در نهایت پلیس اعضای اصلی را در تهران، البرز، پایانه فرودگاهی و گذرگاه مرزی بازرگان دستگیر کرد و تحویل مراجع قضائی داد.

سخنگوی پلیس با اشاره به پرونده "چَتِر بِیت" که اقدام به تهیه فیلم‌های مستهجن و مروّج فساد به‌صورت برنامه زنده برای شبکه‌ها و سایت‌های منتشرکننده محتوای غیراخلاقی می‌کرد، گفت: متأسفانه برخی از دختران کم‌سن‌وسال و جوان (15 تا 26 سال) در دام سرکرده شبکه "چَتِر بِیت" که در قالب کارآفرینی برای جوانان در رشته‌های کامپیوتر، زبان انگلیسی، طراحی سایت و شبکه و... تبلیغ می‌کرد گرفتار آمده بودند و آن شبکه پس از شناسایی، ساماندهی و آموزش، اقدام به تولید فیلم‌های جنسی زنده برای مردان با ملّیت‌های مختلف آلمانی، فرانسوی، آمریکایی، اوکراینی، روسی، انگلیسی و... می‌کردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا در ادامه با اشاره به پرونده بزرگ و چندوجهی "رافائل" که با هدف تغییر ذائقه فرهنگی مردم به‌سوی ابتذال و حیازدایی از جامعه عفیف دختران و زنان ایرانی دست به کار شده بودند، گفت: پلیس توانست با انواع اقدامات فنی 2 سرشبکه اصلی، 5 پل ارتباط داخل و خارج، 8 عکاس و فیلمبردار فیلم‌های مستهجن و 50 مدل را شناسایی و دستگیر و سکوهای تبلیغاتی آنان را مسدود کند.

وی خاطرنشان کرد: البته کار به‌روی این پرونده به اتمام نرسیده است؛ رافائل از سرشاخه‌های اصلی خارج از کشور است که تبعه یکی از کشورهای آمریکای جنوبی و ساکن کشورهای همسایه است و تعاملات وسیعی با انواع باندهای فساد، فحشا و سایت‌های شرط‌بندی با گردش مالی بالا در خارج کشور دارد و در این سو نیز  ارتباط گسترده‌ای با تولیدکنندگان محتواهای مبتذل ایرانی و سطحِ یک این پرونده که به خارج کشور تردد داشتند، دارد؛ پلیس در این پرونده و به‌طور خاص از مسیر سازمان جهانی اینترپل و سایر راه‌های قانونی و بین‌المللی در حال پیگیری است.

سخنگوی پلیس در ادامه سراغ  پرونده "لِوِل آپ دنس" که به‌بهانه اجرای مسابقه رقص در کشورهای همسایه اقدام به شناسایی دختران برای اهداف غیراخلاقی، فیلم‌های مستهجن، قاچاق انسان و تشکیل شبکه‌های فحشا و... می‌کردند، رفت و گفت: پشت‌پرده برخی از تبلیغات به‌ظاهر مفرّح و کم‌خطر، اقدامات غیرقانونی و غیراخلاقی گسترده‌ای است که مستقیماً خانواده‌ها را تهدید می‌کند.

وی تصریح کرد: پلیس امنیت عمومی به پرونده "سایه" همان خانه فساد یکی از مناطق مرفه تهران که زیرشاخه‌های متعددی داشت، ورود کرد که پس از  رصد و پایش اطلاعاتی دقیق صورت‌گرفته در فاز یک این پرونده 8 زن و 2 مرد از سرشبکه‌های اصلی و دایرکنندگان فحشا شناسایی، دستگیر و به دستگاه قضا تحویل داده شدند و در فاز دوم که گستردگی جغرافیایی یافته اما تمرکز و عمده فعالیت‌هایش در تهران بود، نیز 5 زن و یک مرد در تور اطلاعاتی گرفتار و دستگیر شدند.
https://jahannews.com/vdciqyav5t1ay32.cbct.html
jahannews.com/vdciqyav5t1ay32.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر نیروهای مومن و متعهد انتظامی کشور.
Germany
همه رو اعدام کنید به هیچ کدوم رحم نکنید
Iran, Islamic Republic of
این یک آسیب اجتماعیه ، با اعدام درست نمیشه
Iran, Islamic Republic of
تمام بی حجابی از مردان است
Iran, Islamic Republic of
من یک زنم . بی تعارف ما زن ها می توانیم یک جامعه را به عرش ببریم و هم می توانیم جامعه را به ورطه نابودی بکشانیم .
هیچکس
Iran, Islamic Republic of
نمیگم تمام ولی ریشه اغلب بی حجابی و ولنگاری بانوان به مرد خانه برمیگرده
Iran, Islamic Republic of
وجدانا فقط نیروی انتظامی حضورش رو بیشتر کرده اینقدر بی حجابی کمتر شده و اگر بقیه سازمانها و دستگاه ها هم وارد شوند کلا این جمعیت معدود کلا جمع میشوند
Iran, Islamic Republic of
درود بر فرد فرد نیروی‌های پر افتخار انتظامی جمهوری اسلامی ایران
Iran, Islamic Republic of
اگر قانون جدید که در مجلس است تصویب شود یقینا بی حجابی کلا ریشه کن میشود
Iran, Islamic Republic of
قانون به اندازه کافی وجود داره مجری قانون کمه
Iran, Islamic Republic of
حجاب قانون این مملکت است و اگر کسی قانون را قبول ندارد هیچ راهی ندارد جز اینکه از این مملکت برود
United States
تمام شد؟!!!!! همین؟!!!!!
Iran, Islamic Republic of
دست حق کمک کارتان.خدا بر توفیقاتتان بیفزاید
Iran, Islamic Republic of
امیدواری شاهد بازگشت سردار قالیباف یه نیروی انتظامی و سامان گیری مجدد این مجموعه مهم کشور باشیم
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
اينها همه بايد در دادگاه علني محاكمه بشوند تا حامين ززآ متوجه بشوند كه در چه راهي قدم نهاده اند
ناموس فروش و مروجين فساد و فحشا مصداق بارز و عيني مفسد في الارض و محارب با خدا و رسول هستند و مهدورالدم و بايد قطعا" اعدام شوند در ملاء عام دشمنان هرچه مي خواهند بگويند .
ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم
Iran, Islamic Republic of
سردار محترم همه این مشکلات از فقر هستش.جلوی فقر رو بگیرید فساد و دزدی و فحشا قطعا کم خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
از فقر؟!! شاید برخی از فقر به گناهان جنسی بیفتند ولی به هیچ عنوان کسی اجازه ندارد بخاطر فقر، به فساد جنسی بیفتد.
Germany
فقر چه ربطی به ابتذال داره اونا خودش مشکل دارند
Iran, Islamic Republic of
اکثر این افراد از خانوده های متمول است.البته فقر بی تاثیر نبوده وافراد انرا بهانه این کار پلید قرار می دهند.که نشانه بی اعتقادی به مبانی ارزشی وانسانی است.خیلی ها هستند مذعبی نیستند وفقیرهم هستند ولی تن به این کار نمی دهند.شخصیت فرد هم مهم است.خداوند شر زالو صفتان را از سر زنان ومردان این سرزمین کوتاه کند.انشاءالله.
Iran, Islamic Republic of
انسان اگر انسان باشد برای روزی آسان ترین راه را انتخاب نمیکنه و دست به هر غلطی نمی زند
Iran, Islamic Republic of
طرح نور بسیارخوب بوده معلوم بود بایه تلنگر ۹۰درصد بی حجابها روسری راازدورگردن به روی سرمیارن ولی اگرلایحه حجاب بیاد خیلی خوبه چون قدرت بازدارندگی بالایی داره
United States
اگر فقر فساد جنسی می آورد پس چرا برخی از همشهریان محترم بالا شهر نشین که در رفاه کامل بسر میبرند بی حجابند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
باید فورا از طریق اینترپل عوامل و دلال اصلی فرار دختران ایرانی را دستگیر بکنید .
Iran, Islamic Republic of
همه دختران اين مملكت ناموس همه ما هستند و نبايد با كساني كه آنها را به فساد مي كشند مماشات كرد. اعدام مفسدين بهترين راه است.