کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرعامل استقلال:

اگر ۱۰۰ میلیارد استراماچونی را پرداخت کنیم میلیون‌ها جوان خوشحال می‌شوند!/ ما هم جزوی از این مملکت هستیم/ ۱۰۰ میلیارد که پولی نیست، کمک کنند!

9 اسفند 1401 ساعت 10:23

فتح الله زاده مدیر عامل جنجالی استقلال با حضور در برنامه فوتبال برتر درخواست عجیبی را از دولت و مجلس طلب کرد.


به گزارش جهان نیوز، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل باشگاه استقلال در برنامه فوتبال برتر گفت: مدیریت‌های قبلی با سی میلیارد می‌توانستند موضوع استراماچونی را تمام کنند. حتی مدیران قبلی می‌توانستند هر کدام سی درصد پول را بدهند تا تمام شود. در این مدت ۱۶۰ میلیارد به باشگاه آورده‌ام و سیصد هزار دلار برای باز شدن پنجره استقلال پول داده‌ام؛ یک میلیون دلار برای مخارج کادرفنی، پین، محبی و ... هزینه کرده‌ام. من در چرخاندن تیم و پول بازیکنان و کادرفنی مشکلی ندارم ولی صد میلیارد استراماچونی مشکل ایجاد می‌کند. دولت‌ باید در این قضیه به ما کمک کند. 

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه اظهار داشت: هواداران و بازیکنان خیالشان راحت باشد و ما پشت تیم هستیم. من به همه جا از جمله به آقای رئیس جمهور، آقای مخبر، قالیباف و ... نامه زده‌ام و پیگیر هستم. آن کسی که ۵۰۰ میلیارد پارسال گرفته و هزینه کرده و طلب ۴۰ میلیاردی را نداده، کسی یقه او را نمی‌گیرد و به من حمله می‌کنند. یک مقدار انصاف داشته باشید.

وی در مورد طلب آندره‌آ استراماچونی از باشگاه عنوان داشت: الان یک تنه نمی‌شود کاری کرد. نمی‌گویم کمک بلاعوض کنید. می‌گویم حداقل قرض یا ارز نیمایی بدهید. ما هم جزوی از این مملکت هستیم و هواداران میلیونی داریم. آقای استراماچونی با ۱۶۰ میلیون تومان کارش تمام می‌شد ولی ندادند و امروز ۱۰۰ میلیارد شده است. میلیچ با ۱۲۰-۱۳۰ هزار دلار تمام می‌شد ولی ۲۸۰ هزار دلار شد و من پرداختش کردم. این ورزش برای مردم است و برای نشاط مردم باید کاری کنیم.


دانلود فیلم فتح الله زاده: 100 میلیارد پولی نیست، کمک کنند!
 
او راجع به قرارداد بازیکنان خاطرنشان ساخت: دیروز ایجنت یامگا شکایت کرده و ۲۶۰ هزار دلار خواسته است. چگونه بازیکن با قرارداد حدود ۳۰۰ هزار دلار، قرارداد ایجنتش ۲۶۰ هزار دلار می‌شود؟ ما یک بازیکن جوان داریم که قرارداد سه ساله داشته و در سال اول یک میلیارد، سال دوم یک و نیم و سال سوم چهار میلیارد قراردادش بوده است. آمده‌اند و قرارداد جدید چهار ساله با او بسته‌اند. یک میلیاردش شده پنج میلیارد، یک و نیم میلیارد شده هفت میلیارد و دو میلیارد شده ۹ میلیارد تومان. سال آخرش هم شده ۱۱ میلیارد. چطور این قدر افزایش ممکن است ؟ بر اساس کدام کتاب اقتصاد این کار را کرده‌اید؟ او وقتی وارد لیست بزرگسال شود، شاید مربی یا مدیر بعدی او را نخواهد. 

مدیرعامل استقلال گفت: من امیدوارم دولت محترم به ما با یک سال تنفس، از بودجه مسئولیت اجتماعی، یا ارز نیمایی یا حتی بانک‌ها به ما قرض دهند. به هواداران اطمینان می‌دهم تا آخر فصل ما مشکلی نداریم و همه عوامل خوب کار می‌کنند. این مشکل از گذشته است و ما می‌گوییم به ما کمک کنید و کمک کنید دهید تا ما مشکل استراماچونی را حل کنیم.


کد مطلب: 830486

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/video/830486/اگر-۱۰۰-میلیارد-استراماچونی-پرداخت-کنیم-میلیون-ها-جوان-خوشحال-می-شوند-هم-جزوی-این-مملکت-هستیم-پولی-نیست-کمک-کنند

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com