شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
هفته هفتاد و ششم؛

فیلم‌های پربازدید جهان نیوز/ از«درگیری رحیم پور ازغدی در دادگستری» تا «کشف کلت‌های آمریکایی رگبارزن در خوزستان»

شنبه ۲۴ مهر ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۵
کد مطلب: 778939
جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته هفتادو ششم از فیلم‌های پربازدید جهان نیوز در مقابل دیدگان شماست.
فیلم‌های پربازدید جهان نیوز/ از«درگیری رحیم پور ازغدی در دادگستری» تا «کشف کلت‌های آمریکایی رگبارزن در خوزستان»
گروه چند رسانه ای جهان نيوز: در هفته گذشته درخشش کشتی گیران فرنگی و نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان باعث شد همه نگاه های مردم و رسانه ها به سمت این موضوع جلب شود.

به واسطه پیروزی های درخشان تیم ملی کشتی آزاد و به خصوص فرنگی خبر های پر بازدید این هفته جهان نيوز در مورد این موضوع بود.

درگذشت عزت الله مهرآوران هم باعث شد که گزارش تولیدی جهان درباره هنرمندان خاطره ساز تلویزیون از خبرهای پر بازدید هفته گذشته شود.

جمعه بهترین فرصت است تا فیلم های پربازدید هفته‌ای که گذشت را مرور کنیم. هم اکنون بسته هفتادو ششم از فیلم‌های پربازدید جهان نيوز در مقابل دیدگان شماست.

کشف کلت‌های آمریکایی رگبارزن در خوزستان

فرمانده مرزبانی ناجا:هفته گذشته کلت‌هایی را در خوزستان کشف کردیم که از آمریکا آمده بودند و قابلیت رگبار داشتند. من خودم تا حالا چنین چیزی ندیده بودم.

کشف کلت‌های آمریکایی رگبارزن+ فیلم

از کاووسی تا آقا هاشم/ خالقان خاطرات خوشی که دیگر بین ما نیستند

سیروس گرجستانی، محسن قاضی مرادی، علی سلیمانی،فتحعلی اویسی و عزت الله مهرآوران نام های آشنایی هستند که هر یک سهمی در خاطرات ما دارند و حالا دیگر دنیای هنر آن ها را کم دارد.

سالها حضور موفق و درخشش این بازیگران در سریال های طنز، لبخند را بر کام مردم نشاند و شنیدن خبر تلخ در گذشت هر یک از چهر ه ها، موجب تاثر مردم شد.

 
به پاس سالها تلاش این هنرمندان برای شادی دل مردم ، مروری داریم بر سکانس های خاطره انگیزی که از آنان به یادگار مانده است.

از کاووسی تا آقا هاشم/ خالقان خاطرات خوشی که دیگر بین ما نیستند +فیلم
 

گلچین فنون خیره کننده کشتی‌گیران ایرانی

پهلوانان ایران در «المپیک 2020 توکیو» و «جام جهانی 2021 اسلو» فنون خیره کننده و مبتکرانه‌ای را به کار بردند که در تاریخ کشتی ماندگار شد.
 
گلچینی از فنون دیدنی کشتی‌گیران ایرانی در المپیک و جهان در ۲۰۲۱

فیلم منتشر‌نشده از روحیه دادن دبیر به کشتی‌گیران

اظهارات انگیزشی رئیس فدراسیون کشتی ایران، علیرضا دبیر در تمرین تیم ملی را در ادامه خواهید دید.

فیلم منتشر نشده از روحیه دبیر به کشتی‌گیران

واکنش‌ پسر بنا به دیدن پدر از تلویزیون

تصاویر جالب از خوشحالی فرزند محمد بنا سرمربی کشتی فرنگی ایران پس از تماشای پدرش در تلویزیون را ببینید. تیم ملی کشتی فرنگی ایران در مسابقات جهانی خوش درخشید و با کسب 4 مدال طلا و 2 برنز به مقام دوم رسید.
 
واکنش‌پسر محمد بنا بعد از دیدن پدر از تلویزیون

درگیری رحیم پور ازغدی در دادگستری

ماجرای جمع کردن کارتن خواب ها در دهه شصت را از زبان استاد رحیم پور را در ادامه خواهید دید.

درگیری استاد رحیم پور در دادگستری +فیلم
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *